ellipse.svg (172 b)
CRM для малого бізнесу

CRM для малого бізнесу

Автоматизуйте процеси з RemOnline

Почати безкоштовно

Все, що потрібно малому бізнесу, в одному вікні браузера

Автоматизуйте облік
та операційні завдання

Зведіть всі замовлення, продажі та склад в єдину базу клієнтів. Зберігайте історію обслуговування клієнтів, контролюйте дотримання термінів на кожному етапі виконання замовлень, залишки і витрати товарів зі складу. А базові звіти допоможуть вам приділяти більше часу аналізу і розвитку своєї справи.

Автоматизуйте облік та операційні завдання

Контролюйте
та мотивуйте співробітників

Розширюйтесь і додавайте нових співробітників, не змінюючи систему обліку. Розмежовуйте їх ролі та доступ до інформації в CRM-системі, контролюйте всі дії від часу входу в систему до списання товарів і грошей з каси. Налаштуйте автоматичний розрахунок зарплати і запровадьте систему мотивації, щоб стимулювати їх працювати ще краще. Зробіть роботу всередині компанії абсолютно прозорою та візьміть все під контроль.

Контролюйте та мотивуйте співробітників

Розвивайте бізнес ефективніше

RemOnline економить час співробітників і власників бізнесу на рутинних завданнях, роботі з документацією і звітністю. Використовуйте цей час на розвиток, спираючись на точні дані в таблицях і звітах, та масштабуйте бізнес, не змінюючи систему обліку. У RemOnline ви можете додавати стільки співробітників і локацій, скільки вам потрібно.

Розвивайте бізнес ефективніше

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Побудуйте роботу з клієнтами від першого звернення до повторного замовлення

check

Не віддавайте клієнтів конкурентам – фіксуйте всі звернення та заявки потенційних клієнтів, щоб конвертувати їх в реальні замовлення та продажі.

check

Керуйте кожним етапом обслуговування, контролюйте терміни та збирайте зворотний зв'язок, щоб клієнти поверталися до вас знову і знову.

check

Продавайте товари зі складу в лічені хвилини, аналізуйте середній чек і прибуток для поліпшення показників та розвитку бізнесу.

Побудуйте роботу з клієнтами
Окремі ланцюжки статусів

Окремі ланцюжки статусів

Контроль термінів виконання

Контроль термінів виконання

Історія змін замовлень

Історія змін замовлень

Автоматичний розрахунок вартості

Автоматичний розрахунок вартості

Економте час на звітності та приймайте правильні рішення

Економте час на звітності

Щоб бізнес був успішним, в управлінні потрібно орієнтуватися на цифри, а не тільки особисті відчуття та інтуїцію. Генеруйте більше 20 звітів з фінансів, замовленнями та складу в кілька кліків і відстежуйте основні показники в дашборді і мобільному додатку керівника. Плануйте бюджет компанії та контролюйте заборгованості по клієнтам й постачальникам.

З RemOnline необхідні дані завжди будуть під рукою і ви будете приймати правильні управлінські рішення.

Звіти за будь-який період

Звіти за будь-який період

Друк та експорт звітів в Excel

Друк та експорт звітів в Excel

Ключові дані завжди під рукою

Ключові дані завжди під рукою

Більше часу на розвиток

Більше часу на розвиток

Отримуйте більше з складських вкладень

Будь-які товари на складі – це інвестиції, які повинні не просто окупатися, але й постійно збільшувати вашу прибуток.

check

Оприбутковуйте, переміщуйте та списуйте товари зі складу в RemOnline, щоб відстежувати їх повну історію руху.

check

Проводьте інвентаризацію в 4 зручних способи, щоб вчасно знаходити розбіжність в обліку і вживати заходів.

check

Аналізуйте оборотність, попит та маржинальність асортименту, щоб правильно управляти ціноутворенням і заробляти на товарах більше.

Отримуйте більше з складських вкладень
check-shape

Історія руху товарів

check-shape

4 способи інвентаризації

check-shape

Серійний облік і штрихкодування

check-shape

Своєчасна закупівля товарів

Розвивайте свій бізнес ефективніше разом з RemOnline!

Приймайте оплати не виходячи з CRM-системи

Приймайте оплати

Проводьте готівкові та безготівкові платежі, працюйте з відстроченою оплатою, оформлюйте повернення клієнтам та постачальникам. RemOnline зафіксує кожну оплату по касі, а завдяки інтеграції з ККМ та онлайн-касами ви зможете видавати фіскальні чеки за авансами, предоплатам і платежами.

check-shape

Готівковий та безготівковий розрахунок

check-shape

Автоматичний розрахунок решти

check-shape

Фіскалізація кас і платежів

check-shape

Відстрочена оплата в рахунок балансу

Спростіть роботу з документацією

Супроводжуйте замовлення та продажі усіма необхідними документами та прискорте обслуговування клієнтів. Налаштуйте один раз шаблони всіх необхідних документів, щоб співробітники не витрачали на це час та не допускали помилок. Друкуйте автоматично приймальні квитанції, акти, товарні чеки та все, що вам потрібно.

Почати безкоштовно

Спростіть роботу з документацією
Дані автоматично підставляють в документи

Дані з замовлень і продажів автоматично підставляють в документи

Свій набір необхідної документації

Свій набір необхідної документації в кожній локації мережі

Підключіть улюблені сервіси і використовуйте всі в одному вікні браузера

Підключіть улюблені сервіси

RemOnline – це користь для кожного

Бізнес

Управління всіма процесами в єдиній системі, що забезпечує повний контроль та прозорість

Співробітники

Мінімум паперової роботи та помилок при розрахунку вартості замовлень, платежах та видачі решти

Керівники

Всі звіти та ключові бізнес-показники завжди під рукою для прийняття вірних управлінських рішень

RemOnline – це користь для кожного

Мобільний додаток керівника
RemOnline Директор

Відстежуйте ключові показники сервісного бізнесу і будьте на зв'язку з співробітниками в будь-який час в будь-якому місці з мобільного додатку

Мобільний додаток керівника RemOnline Директор
додаток RemOnline - Замовлення

Мобільний додаток для роботи з замовленнями RemOnline

Переглядайте дані клієнтів та деталі їх замовлень, додавайте фотографії та коментарі, зв'язуйтесь з клієнтами та менеджерами за допомогою свого смартфону у додатку RemOnline Замовлення

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

У вас буде все, що потрібно для ефективного старту

Персональный менеджер

Персональний менеджер

Допоможе освоїти можливості сервісу під час тестового періоду

Служба поддержки

Служба підтримки

Знайде відповіді на питання про роботу сервісу та допоможе налагодити процеси

База знаний

База знань

Містить всю інформацію для тих, хто любить знаходити відповіді самостійно

YouTube-канал

YouTube-канал

Дозволяє вивчити можливості на старті в зручному відеоформаті

Вебінари

Навчальні вебінари про нові можливості та поліпшення бізнес-процесів, на яких ви можете отримати актуальну інформацію та поставити свої запитання в прямому ефірі.

Amal.png (132 KB) veb_1.svg (1 KB) veb_2.svg (2 KB) veb_3.svg (1 KB)

Почніть роботу в RemOnline ще швидше

Оберіть свою бізнес-нішу при реєстрації, щоб з’економити час на підготовці акаунту та отримати попередньо встановлені:

Довідники брендів та моделей пристроїв

Довідники брендів та моделей пристроїв, техніки, транспорту та інших виробів, які клієнти приносять на обслуговування або беруть в оренду

Перелiк послуг, несправностей, комплектації

Перелiк послуг, несправностей, комплектації та інші дані, які допоможуть обслуговувати клієнтів та оформлювати замовлення швидше

Форми для різних типів замовлень

Форми для різних типів замовлень та шаблони друкованих документів відповідно до специфіки бізнесу і вимог законодавства

RemOnline – це

Доступ з будь-якої точки світу

Доступ з будь-якої точки світу

RemOnline – хмарний сервіс, для роботи з яким потрібен тільки інтернет. Працюйте з будь-якого пристрою із будь-якого місця.

Швидке впровадження

Швидке впровадження

Завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, ви та ваші співробітники почнете активну роботу з першого дня використання.

Гнучкість налаштувань

Гнучкість налаштувань

Розмежовуйте права і доступи до інформації для співробітників, налаштовуйте відображення таблиць, нумерацію документів – все, щоб ваша робота була безпечною та комфортною.

Регулярні оновлення

Регулярні оновлення

RemOnline ніколи не стоїть на місці, аби ставати ще краще. Щомісяця у вас будуть з'являтися нові можливості та вдосконалюватися старі, про що ми обов'язково розповімо вам в блозі.

Почати безкоштовно

Популярні запитання та відповіді

Як вибрати CRM для малого бізнесу?

faq_arrow

Є кілька факторів, на які варто звернути увагу, щоб правильно вибрати систему CRM для малого бізнесу:

1. CRM-система має враховувати потреби малого бізнесу.

2. Враховуйте як початкові витрати на встановлення, так і оплату передплати та майбутніх оновлень.

3. Виберіть ту систему, яка пропонує функції, необхідні для покращення ваших бізнес-процесів.

4. Виберіть просту у використанні систему CRM, щоб ваша команда могла швидко навчити працювати в ній. Зручний інтерфейс та мобільні додатки мають велике значення з точки зору швидкості та зручності використання.

Чи потрібна CRM для малого бізнесу?

faq_arrow

Є багато переваг використання CRM для малого бізнесу. Наприклад, це може допомогти компаніям збирати контактні дані своїх клієнтів і відстежувати історію взаємодії. Ця інформація може бути дуже цінною для побудови воронки продажів та маркетингу, оскільки вона може допомогти компаніям ефективніше побудувати комунікацію зі своєю аудиторією. Крім того, швидкий доступ до цієї інформації може заощадити час відділу продажів, оскільки працівники зможуть миттєво отримати необхідні дані.

Також використання CRM-системи може допомогти малим компаніям покращити роботу, надавши їм єдину платформу для управління всіма процесами: фінансовими, складськими, управлінськими та іншими. Єдина система управління бізнесом потрібна, щоб збільшити його прибутковість, скоротити час та витрати на обслуговування кількох систем.

Що таке система CRM?

faq_arrow

Щоб ухвалювати рішення про те, чи варто інвестувати в CRM, власники малого бізнесу повинні розуміти, що це таке та яку користь може принести їхні компанії.

CRM – це система управління взаємовідносинами з клієнтами. Вона дозволяє підприємствам відстежувати та керувати взаємодією з клієнтами, оптимізуючи продаж та маркетингові комунікації, обробку заявок на купівлю товарів чи послуг, обслуговування замовлень. CRM-система дає зручний інструмент для автоматизації та оптимізації процесів компанії.

Чому CRM-система краще, ніж таблиці та блокноти?

faq_arrow

Деякі підприємці не розуміють, для чого використовувати системи CRM, якщо можна вести облік вручну. Справа в тому, що CRM може допомогти автоматизувати завдання, пов'язані з управлінням відносинами з клієнтами та іншими сферами бізнесу. Автоматизація рутинних завдань заощадить час співробітників, щоб вони могли зосередитись на інших пріоритетах, таких як обслуговування клієнтів або виконання замовлень. На відміну від блокнотів, CRM-система забезпечує автоматичне введення, зберігання та відтворення даних компанії для їх використання та аналізу — ви можете знайти потрібну інформацію за кілька секунд, а не копатися в нескінченних сторінках годинами.

Читайте також
7 неочевидних помилок при відкритті свого бізнесу

7 неочевидних помилок при відкритті свого бізнесу

0
8 правил юзабіліті, які впливають на ефективність вашого сайту

8 правил юзабіліті, які впливають на ефективність ...

0
3 причини, чому ви більше не можете вести облік в таблицях

3 причини, чому ви більше не можете вести облік в таблицях

0
  1. RemOnline
  2. CRM для малого бізнесу