Отримайте всі інструменти в одному вікні та прискорюйте роботу
Товарний облік
пРРО та платіжні системи
Аналітика продажів
Чати, маркетплейси та Нова Пошта
Складський облік та контроль залишків
Відстежуйте залишки, переміщення та історію за кожним товаром — складський облік допоможе уникнути нестач і крадіжок, а також наповнити полиці товаром, що приносить найбільші прибутки.
Мультисклад для мереж і торгівлі онлайн+офлайн
Мінімальні залишки для вчасних закупівель
Адресне зберігання та серійний облік товарів
Подивіться, як RemOnline змінить ваш магазин
Давайте ми покажемо, як налаштувати систему під ваш бізнес.
Інтеграція з платіжними системами та пРРО
На місці чи онлайн, карткою чи на рахунок ФОП — у RemOnline є всі необхідні інструменти для роботи з оплатами та обліку фінансів.
Онлайн-платежі через plata by mono, LiqPay, RO Pay
Фіскалізація в інтеграції з Cashalot, Checkbox, Вчасно.Каса
Кошториси з можливістю онлайн-підтвердження клієнтом
Надсилання платіжних посилань та генерування QR-кодів
Всі чати з клієнтами в одному вікні
CRM для месенджерівпідтримує інтеграцію з популярними месенджерами, соцмережами та іншими каналами комунікації. Все для того, щоб чатия з клієнтами та інші бізнес-процеси синхронізувалися в одному вікні браузера.
«Я тестував кілька систем перед тим, як обрати RemOnline, і скажу чесно: це був найзрозуміліший продукт із усіх. Жодних проблем з налаштуванням чи використанням — усе працює, як треба, і закриває всі потреби бізнесу.»
Збільшення обʼєму продажів та середнього чеку
З RemOnline ви прискорите продажі завдяки гнучким формам і налаштовуваним шаблонам документів. Також у системі доступне формування наборів товарів, що скорочує час на складські операції, обробку замовлень та створення рахунків.
Контроль статусів і термінів виконання замовлень
Набори (бандли) для проведення акцій та комплексних продажів
Довідники з цінами, залишками та описами
Робоче місце продавця у смартфоні
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline дає змогу керувати продажами, коригувати інформацію щодо замовлень та користуватись більшістю можливостей системи у смартфоні. Цей застосунок — must have під час відключень світла, а також допомагає заощадити на робочих місцях з ноутбуками, що актуально в офлайн-торгівлі.
Прийом онлайн-платежів
Зміна статусів замовлень
Сканування штрих-кодів
«Ми просто з телефону скануємо товари і проводимо продажі. Можна вільно пересуватися залом і не треба мати окремий ноутбук. Це зручно.»
Синхронізація з маркетплейсами та сайтами
Більше каналів продажів + вища швидкість їхньої роботи = більше прибутків. В RemOnline є все необхідне для автоматизації онлайн-торгівлі — масштабуйте бізнес, поставивши рутинні завдання на потік.
Синхронізація з Новою поштою
Підключення інтернет-магазинів та глобальних маркетплейсів
Протестуйте RemOnline на своєму магазині
Активуйте пробний період і отримайте результат вже за 7 днів.
Детальні звіти та аналітика продажів
Управлінський облікдопоможе своєчасно приймати ефективні рішення. RemOnline — це десятки звітів з систематизацією та аналізом даних, а також зрозумілими графіками.
Аналітичний звіт показує зміни, слабкі місця і точки зростання.
Аналіз асортименту дає розуміння рентабельності товарів.
Дашборд керівника відображає поточне становище бізнесу.
Додаток для керівників RemOnline Дашборд дозволяє моніторити ключові показники за день.
«Аналітика в RemOnline дає змогу знайти проколи. Якби не ці звіти, за останній рік ми би прогоріли щонайменше на 50 тисяч гривень.»
База клієнтів і персональні знижки
Завдяки обліку клієнтів у RemOnline ви можете підвищувати лояльність, встановлюючи індивідуальні знижки. Оберіть відсоток або фіксовану суму, і вона поширюватиметься на всі продажі, здійснені певному клієнту.
Досі вагаєтесь?
Активуйте пробний період і переконайтесь, що RemOnline потрібен вам.
Популярні запитання та відповіді
Це комплекс методів та технологічних рішень, які допомагають ефективно керувати всіма аспектами роботи торгової точки, інтернет-магазину або торгівельної мережі. Автоматизація магазину полегшує контроль товарів, фінансів, прискорює рутинні процеси та скорочує витрати на управління бізнесом.
Це програма, що дозволяє керувати складом, замовленнями, продажами, клієнтами, фінансами, звітністю та іншими бізнес-процесами магазину. Програма для автоматизації магазину допомагає заощаджувати час і зменшувати кількість помилок.
Щоб автоматизувати магазин з RemOnline, вам буде достатньо смартфона, планшета чи ноутбука. Система працює на iOS, Android, Windows та macOS — просто у браузері або мобільному додатку. Налаштування прості й супроводжуються підказками, а також є підтримка й навчальні матеріали.
1. Програма допоможе працювати більш ефективно за рахунок автоматизації рутинних завдань, що дозволяє заощадити час і зосередитися на важливих завданнях. Також програма допомагає менеджерам відстежувати ефективність роботи співробітників та визначати напрями для покращення.
2. Програма може допомогти покращити обслуговування, надаючи співробітникам швидкий доступ до інформації про поведінку клієнтів, товари, ціни та наявність. В таких системах, як RemOnline, можна створювати програми лояльності та налаштовувати знижки, які власне і підвищують лояльність клієнтів.
3. Програма заощаджує гроші: зменшує витрати на управління запасами за рахунок побудови ефективної асортиментної матриці, скорочує непотрібні витрати за допомогою аналітики продажів, а також знижує витрати на робочу силу за рахунок автоматизації процесів.
На ринку є безліч програм, та не всі вони задовольняють основні вимоги роздрібної торгівлі. У хорошій програмі для магазину власник бізнесу може здійснювати контроль товарів та фінансів, співробітників та клієнтів. Має бути можливість аналізу асортименту, інтеграції з зовнішніми майданчиками для продажу, підтримка інструментів для ведення продажів, таких як онлайн-каси та сканери штрих-кодів, наприклад.
На ринку є безліч програм, та не всі вони задовольняють основні вимоги роздрібної торгівлі. У хорошій програмі для магазину власник бізнесу може здійснювати контроль товарів та фінансів, співробітників та клієнтів. Має бути можливість аналізу асортименту, інтеграції з зовнішніми майданчиками для продажу, підтримка інструментів для ведення продажів, таких як онлайн-каси та сканери штрих-кодів, наприклад.