Всі інструменти для управління продажами та розширення клієнтської бази в одному вікні браузера
Програма для магазину музичних товарів
Програма для інтернет-магазину
Програма для ювелірного магазину
Програма для магазину годинників
Керуйте омніканальною торгівлею з мінімальними видатками завдяки CRM рішенню для роздрібної торгівлі RemOnline.
Замовлення та продажі з усіх каналів в єдиній базі
Ефективний товарний асортимент
Всі улюблені інструменти в одному вікні браузера
Контроль показників і зростання прибутку
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Аналітика в RemOnline дає змогу знайти “проколи” — чи наші, чи продавців, неважливо. Реально допомагає зекономити і час, і кошти. Якби не ці звіти, за останній рік ми б прогоріли щонайменше на 50 тисяч гривень.”
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Фіксуйте заявки вручну та автоматично з вхідних і пропущених дзвінків, вашого сайту й інших ресурсів. Продуманий вами ланцюжок статусів допоможе менеджерам безпомилково доводити Ліди до успішного замовлення або продажу. Аналізуйте, які маркетингові кампанії приносять вам більше звернень, а в яких вище конверсія в замовлення та продажі.
Єдина база звернень з соцмереж, сайту, маркетплейсів і дзвінків
Своєчасна обробка звернень
Окремі ланцюжки статусів для різних видів звернень
Аналіз рекламних кампаній
Програмне забезпечення для роздрібної торгівлі дозволяє швидко оформляти інтернет-замовлення й офлайн-продажі завдяки гнучким формам, вбудованим довідникам і шаблонами друкованих документів, які ви можете налаштувати під власні бізнес-процеси. А управління ціноутворенням допоможе не працювати собі в збиток.
Автоматичний розрахунок вартості замовлення
Готівковий/безготівковий розрахунок і повернення клієнтам
Повідомлення про зміни в замовленні для співробітників і клієнтів
Управління ціноутворенням
Єдина таблиця замовлень, де кожне з них має свій статус, термін і відповідального менеджера
Кінцева вартість замовлення розраховується автоматично з урахуванням доданих матеріалів, послуг і знижки
Різні типи цін і налаштування націнок, які автоматично розраховуються від закупівельної вартості товару
Розподіляйте замовлення для доставки між кур'єрами на дні та тижні вперед за допомогою Планувальника замовлень. Надсилайте клієнтам автоматичні нагадування про майбутню доставку, а після отримання збирайте відгуки, щоб контролювати якість сервісу і покращувати персоналізований досвід.
Знаходьте замовлення для самовивозу в лічені секунди та оформляйте швидкі продажі товарів в наявності. Товар зі складу можна легко списати в продаж за допомогою сканера штрих-коду, за найменуванням, кодом, артикулом чи серійним номером.
Планування доставки на тижні вперед з урахуванням Графіку роботи співробітника
Маршрутний лист для кур'єрів
Нагадування про доставку для клієнтів
Швидкий продаж товарів з наявності
Завдяки мобільному додатку RemOnline Замовлення ваші кур'єри та пакувальники зможуть швидко уточнити дані індивідуального замовника та деталі його замовлення за допомогою свого смартфону.
Загальний список замовлень, деталі та історія робіт кожного з них
Додавання фото, файлів та коментарів
Зручний пошук замовлень, фільтрація та сортування
Швидкий зв'язок з клієнтами та менеджерами
“У майбутньому очікуємо від RemOnline тільки нових функцій та розширення. Плануємо розширюватись і ми. Завдяки програмі це не є проблематичним, тому що набір інструментів для роботи зі складами, товарами, замовленнями, клієнтами неймовірний. Завдяки інтеграціям працювати комфортно і легко.”
Микола Гнатій
Співзасновник
МаксБуд
“Нашій команді дуже сподобалася функція автоматичного визначення пристрою: вводиш IMEI — й одразу підтягується апарат. Це дуже кльова штука.”
Петро Гук
Засновник і директор
Балакун
“Якщо оцінювати можливості і зручності системи RemOnline, то нічого рівного ми поки що не бачили. Врешті-решт, це український продукт — одне лише це варте уваги.”
Назарій Михайлюк
Власник
Euphoria
Програма для управління роздрібною торгівлею дає змогу не лише збирати відомості покупців у єдину базу даних клієнтів, а й ефективно з ними працювати. Надсилайте автоматичні повідомлення по базі, щоб нагадувати про себе і сприяти утриманню клієнтів. Слухайте записи вхідних дзвінків і вчасно виправляйте помилки менеджера. Покращуйте клієнтський досвід і відносини з клієнтами разом з RemOnline.
Розсилка повідомлень про акції та знижки
Iнтеграція з телефонією та запис вхідних дзвінків
Налаштування індивідуальних знижок для постійних клієнтів
Покращення якості клієнтського сервісу
Спробуйте рішення для роздрібних торговців протягом 14 днів безкоштовно!
Аналізуйте, які товари частіше купують в офлайн-магазинах, а які онлайн, щоб правильно розподілити їх на складах. Контролюйте залишки позицій, щоб планувати бюджет на закупівлю та вчасно поповнювати складські запаси. Аналізуйте маржинальність товарів, щоб призначати ціни ефективно. Виявляйте та купуйте тільки затребувані у клієнтів позиції, щоб підвищити продажі в роздрібній торгівлі.
Контроль асортименту
Виявлення найбільш популярних і рентабельних позицій
Оцінка перспективності товарних груп
Продаж товарів/запчастин в розрізі співробітників
Використовуйте можливості продажу на додаткових майданчиках, щоб збільшувати прибутковість бізнесу. Інтегруйте склад товарів в RemOnline з маркетплейсами, щоб уникнути ситуацій, коли клієнти замовляють продукцію, якої немає в наявності.
CRM для роздрібної торгівлі буде автоматично передавати актуальну інформацію щодо залишків на складі, і вам не потрібно буде звіряти їх вручну.
Пряма інтеграція з популярними маркетплейсами
Контроль залишків і своєчасне поповнення складських запасів
Синхронізація фізичного складу та онлайн-замовлень
Просте підключення інтернет-магазину
Аналізуйте показники в зручному форматі діаграм і трендів Аналітичного звіту, щоб сформувати ефективний план продажів. Корегуйте маркетингову стратегію, спираючись на реальні дані, і вчасно виявляйте помилки, що ведуть до скорочення продажів, щоб збільшувати прибуток.
Кількість продажів, середній чек, розмір знижок
Виявлення зростання та спаду реалізації за будь-який період
Сегментація щодо співробітників, локацій, рекламних кампаній, періодів і типів клієнтів
Програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами інтегрується з 200+ корисними бізнес-інструментами. Це дозволить вам підтримувати спілкування з клієнтами, відправляти їм автоматичні email і sms-повідомлення, друкувати фіскальні чеки та користуватися вашими улюбленими сервісами не залишаючи програму.
Ведіть продажі в RemOnline до 14 днів безкоштовно та збільшуйте прибутковість бізнесу!
RemOnline — це програма не тільки для торгівлі та складського обліку, складського обліку та управління взаємовідносинами з клієнтами. Ви можете в кілька кліків сформувати звіти за будь-який період і перевірити ключові показники на Дашборді керівника.
Відстежуйте прибуток і середній чек онлайн-замовлень і офлайн-продажів, платежі та повернення грошей клієнтам, аналізуйте статті доходів та витрат грошових коштів, щоб планувати бюджет на майбутні періоди. Саме цифри допоможуть вам сформувати правильне уявлення про клієнтів і грамотно розвивати бізнес, а в RemOnline отримати їх найпростіше.
Будь-який підприємець живе своїм бізнесом 24/7, а ось в офісі стільки часу проводити ну ніяк не може. Саме тому майбутнє за такими хмарними технологіями, як RemOnline — використовуйте програмне забезпечення CRM для роздрібної торгівлі з будь-якого пристрою в будь-якій точці світу або завантажте мобільний додаток керівника RemOnline Директор.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
RemOnline — це хмарне програмне забезпечення, яке не потрібно завантажувати та встановлювати.
Додайте своїх співробітників, щоб кожен оцінив користь від програми для торгівлі у своїй роботі.
Безкоштовна служба підтримки допоможе налаштувати програму під потреби малого та середнього бізнесу та з урахуванням цілей компанії.
Відповіді на всі питання щодо функціоналу RemOnline ви знайдете у великій Базі Знань та на Youtube-каналі.
Автоматизація торгівлі у вашому магазині за 5 хвилин — це легко! Реєструйтесь просто зараз і починайте роботу!
Ведіть продажі в RemOnline до 14 днів безкоштовно та збільшуйте прибутковість бізнесу!
Популярні запитання та відповіді
Є багато переваг використання програми для роздрібної торгівлі:
1. Програма допоможе співробітникам магазину працювати більш ефективно за рахунок автоматизації рутинних завдань. Це дозволяє заощадити час і зосередитися на важливих завданнях, таких як обслуговування клієнтів. Крім того, програма може допомогти менеджерам відстежувати ефективність роботи співробітників та визначати напрями для покращення.
2. Програма може допомогти магазинам покращити обслуговування, надаючи співробітникам швидкий доступ до інформації про інтереси та поведінку клієнтів, товари, ціни та наявність. Крім того, такі системи, як RemOnline, мають можливість побудови програми лояльності та налаштування знижок, які власне і підвищують лояльність клієнтів.
3. Програма може допомогти магазинам заощадити гроші: зменшити витрати на управління запасами за рахунок побудови ефективної асортиментної матриці, скоротити непотрібні витрати за допомогою аналітики продажів, а також знизити витрати на робочу силу за рахунок автоматизації процесів.
Є кілька трендів для роздрібних продавців, які допоможуть досягти успіху у продажах. Перший тренд – інвестиція у продажі на маркетплейсах та інтернет-магазинах. Продаючи товари на інтернет-платформах, рітейлери можуть залучити більшу аудиторію, збільшити продажі та підвищити задоволеність клієнтів.
Наступний тренд, який ніколи не вийде з моди, — підтримка клієнтів на кожному етапі продажу. Створюючи сприятливе середовище для покупок (зрозумілий інтерфейс, умови оплати та доставки, відповіді на запити клієнтів та допомога менеджера, історія покупок), рітейлери спонукають покупців повертатися знову і знову.
Ще один важливий тренд — взаємодії з клієнтами та просування товарів у соціальних мережах. Успішні рітейлери діляться інформацією про нові товари, рекламні акції, розпродажі та події в соцмережах, щоб підігріти інтерес у покупців.
Після реєстрації в RemOnline, яка займе кілька хвилин, ви можете запросити безкоштовну демонстрацію сервісу з урахуванням ключових особливостей вашого бізнесу для себе та команди. Також вам буде доступний 7-денний безкоштовний період, протягом якого можливе налаштування програми, підтримка менеджера та тестування всіх можливостей сервісу без обмежень.
На ринку існує безліч програм, рейтинг яких може бути вищим за середній. Не всі вони можуть покрити основні вимоги роздрібної торгівлі і підвищити результативність бізнесу. У хорошій програмі власник бізнесу повинен мати можливість здійснювати контроль товарів та фінансів, співробітників та клієнтів. У програмі має бути можливість контролю залишків неходових товарів та аналізу асортименту, інтеграції із зовнішніми майданчиками для продажу, підтримка інструментів для ведення продажів, таких як онлайн-каси та сканери штрих-кодів, наприклад. Всі ці та інші необхідні для успішного ведення продажів функції є в RemOnline.