Ключові характеристики
Отримайте менше налаштувань і більше результату з RO App! Фокусуєтесь на онлайн-продажах та маркетплейсах, маєте досвідчену команду, яка розбереться з багатофункціональною системою? Тоді спершу спробуйте KeyCRM. Якщо ж для вас важлива робота як з товарами, так і з послугами, зручний інтерфейс, розширені можливості контролю замовлень та складського обліку, обирайте RO App.
Що таке RO App?
RO App — це CRM для послуг і торгівлі. Система має всі необхідні інструменти: керування замовленнями та складський облік, контроль чатів з клієнтами, інтеграція з Новою поштою і мобільні додатки.
Що таке KeyCRM?
KeyCRM — рішення, орієнтоване на автоматизацію процесів у онлайн-торгівлі. Система обʼєднує інструменти для контролю замовлень та продажів, спілкування з клієнтами, аналітики та складського обліку.
«За ці 5 років, що бізнес існує, я намагався перейти або затестувати паралельно ще 2–3 платформи. І RO App завжди перемагав у цих двобоях.»
Подивіться, які особливості та переваги мають обидві системи
Ключові характеристики
RO App
KeyCRM
Знайомство з системою
Безкоштовний пробний період
Жива підтримка
Перенесення даних
База знань та відеоінструкції для швидкого старту
Замовлення та продажі
Облік і планування замовлень
Організація замовлень за Kanban
Кошториси та комерційні пропозиції
Онлайн погодження кошторисів та е-підпис клієнта
Часові норми статусів
Робота з дропшипінгом
Складський облік
Склади та оприбуткування
Мінімальні залишки товару
Інвентаризація
Серійний облік і адресне зберігання
Друк цінників та етикеток
Автоматичний розрахунок цін
Набори товарів та/або послуг
CRM
Персональні знижки
Автоматичне сповіщення і нагадування для клієнтів
Автоматичний збір відгуків клієнтів
5-бальна система, NPS, Like/Dislike
Різні відповіді залежно від оцінки
Теги клієнтів
Додатки та інтеграції
Мобільний додаток для співробітників
Окремий додаток для керівників
Інтеграції з месенджерами, телефонією та Email
Автоматичні відповіді в чатах
Інтеграції з платіжними сервісами
RO Pay, Liqpay, plata by mono
ПриватБанк, Монобанк, WayForPay, Liqpay, Fondy, NovaPay
Інтеграції з фіскальними реєстраторами
Cashalot, Checkbox, Вчасно.Каса, Datecs
Checkbox, Вчасно.Каса
Логістика
Нова Пошта
Нова Пошта, УкрПошта, USPS, UPS, FedEx, DHL, Rozetka Delivery, Meest
Маркетплейси
Співробітники та зарплата
Облік робочого часу (графік/табель)
Автоматичні сповіщення співробітникам
Розрахунок зарплати
Керування завданнями
Трекер робочого часу
веб і мобільний додаток
Аналітика і звітність
P&L (звіт про прибутки та витрати)
в розробці
Універсальний аналітичний звіт
Фінансова аналітика
Звіти за замовленнями
Аналітика діяльності співробітників
Звіти за воронками продажів
Товарна і складська аналітика
Аналітика рекламних кампаній
Давайте ми покажемо, як працює RO App
Запишіться на коротку онлайн-зустріч і дізнайтесь, як перенести дані в систему та налаштувати її під ваші бізнес-процеси.
Порівняйте вартість обох систем
Вартість використання
RO App
KeyCRM
Безкоштовний пробний період
Мінімальна вартість
€15
$19
Спосіб оплати
Передплата
(Скільки заплатили, стільки й працюєте)
Післяплата
(Ніколи не знаєте, скільки доведеться заплатити)
До відома читачів! Порівняння зроблене на основі аналізу даних про сервіс KeyCRM з відкритих джерел станом на серпень 2025 року.
RO App — це CRM, що включає функції ERP-системи для комплексного керування та автоматизації всіх робочих процесів у одному вікні. Завдяки широкому набору функцій та зрозумілому інтерфейсу ви зможете почати автоматизацію бізнесу одразу після реєстрації. У RO App є всі інструменти для контролю основних аспектів підприємництва:
Керування замовленнями, статусами та дедлайнами
Підключення пРРО та популярних платіжних систем
Десятки детальних управлінських звітів (процеси, фінанси, персонал)
Інтеграція CRM з месенджерами та соцмережами
Відстежуйте всі процеси в RO App — управління замовленями дозволяє встановлювати терміни та відповідальних, сповіщати про зміни у статусі співробітників та клієнтів. А якщо ви працюєте у сфері послуг, можете вести запис клієнтів з урахуванням графіку співробітників, щоб ефективно розподіляти завдання та досягати більшої продуктивності.
Планування робіт на зручний для клієнтів час
Відстеження тривалості виконання замовлень
Зручний календар для візуалізації завантаженості
Надсилання сповіщень про зміни у замовленні
Відчуйте результат вже за 7 днів з RO App
Активуйте пробний період, автоматизуйте бізнес і заробляйте більше.
RO App автоматично проводить розрахунок вартості замовлень — просто додайте потрібні позиції, а CRM сама сформує комерційну пропозицію. Калькуляції можна друкувати або надсилати клієнтам, забезпечуючи прозорість оцінки замовлень, а також уникаючи непорозумінь та суперечок у спілкуванні з клієнтами.
Швидке створення і контроль статусу кошторисів
Надсилання на Email або в будь-якому месенджері
Підтвердження кнопкою або графічним підписом
Перетворення кошторисів на замовлення
Наведіть лад на полицях, знаходьте потрібне за секунди і забудьте про будь-які втрати товарів, матеріалів чи запчастин, використовуючи складський облік у RO App. Також він допоможе аналізувати асортимент, щоб виявити найзатребуваніші та малоліквідні позиції, оптимізувати закупівлі та збільшувати прибутки.
Серійний облік та адресне зберігання
ШІ-оприбуткування з Excel у кілька кліків
Друк етикеток, цінників та штрихкодів
Мінімальні залишки для вчасних закупівель
«Менеджер друкує накладну, де вказане розташування товару, і йде за адресою. Він може не знати навіть, що це і як воно виглядає. Просто підходить до комірки В7 і бере звідти потрібну кількість.»
Мобільні додатки для співробітників і керівників
Керуйте бізнесом будь-де 24/7. Щойно ви прийняли, змінили або виконали замовлення, просто оновіть статус у смартфоні.
Щоб зафіксувати вигляд товарів або стан виконання послуг, додайте фото та опис. Дані одразу стануть доступні колегам.
Генеруйте QR-коди та посилання на оплату в plata by mono, LiqPay або RO Pay. Для продажів потрібен лише інтернет і смартфон.
Клієнтська база синхронізується з додатком. Якщо потрібен номер, адреса чи дані про знижку, отримайте ці дані за секунди.
Функції CRM для торгівлі та послуг на основі ШІ
ШІ аналізує чати і пропонує оптимальні варіанти відповіді. Це скорочує час очікування і покращує обслуговування.
Незручно слухати просто зараз? Зробіть один клік і текстова версія зʼявиться у вікні з чатами або дзвінками.
Щоб швидше додати товар у каталог, зробіть фото в мобільному додатку для бізнесу RO App. ШІ сам запропонує назву та опис.
ШІ допоможе виправити помилки в описах позицій, зробити тексти більш зрозумілими, короткими або довгими.
Перехід на RO App — це мінімум налаштувань, легке навчання команди та адаптація CRM під ваші бізнес-процеси. Ось кілька кроків для простого переходу:
Зареєструйтесь і отримайте 7 днів безкоштовно.
Експортуйте дані з KeyCRM і збережіть їх у себе.
Зверніться до служби підтримки для допомоги з «переїздом».
Скористайтеся інструкціями з Базою знань для швидкого старту.
Досі вагаєтесь?
Активуйте пробний період без банківських карток і прихованих підписок.