Ключові характеристики
Обирайте найкращу систему для торгівлі та послуг
Що таке KeyCRM?
KeyCRM — це рішення, орієнтоване на автоматизацію бізнес-процесів у онлайн-торгівлі. Система обʼєднує ключові інструменти для управління замовленнями та продажами, спілкуванням з клієнтами, аналітикою та складським обліком.
Що таке RemOnline?
RemOnline — це програма для ритейлу та сфери обслуговування. Система має всі необхідні інструменти: керування замовленнями та складський облік, контроль чатів з клієнтами, інтеграція з Новою поштою і мобільний додаток.
“За ці 5 років, відколи сервіс існує, я намагався перейти або затестувати паралельно ще 2–3 платформи. І RemOnline завжди перемагав у цих двобоях.”
Подивіться, які функції та переваги мають обидві системи
Ключові характеристики
KeyCRM
RemOnline
Знайомство з системою
Безкоштовний пробний період
Жива підтримка
Міграція даних
База знань та відео-інструкції для швидкого старту
Замовлення та продажі
Облік і планування замовлень
Організація замовлень за Kanban
Кошториси та комерційні пропозиції
Онлайн погодження кошторисів та е-підпис клієнта
Історія замовлень та ремонтів по клієнту та по пристрою
Складський облік
Склади та оприбуткування
Мінімальні залишки товару
Інвентаризація
Серійний облік і адресне зберігання
Друк цінників та етикеток
Автоматичний розрахунок цін
Набори товарів та/або послуг
Облік клієнтів
Персональні знижки
Автоматичне сповіщення і нагадування
Автоматичний збір відгуків клієнтів
5-бальна система, NPS, Like/Dislike
Різні відповіді залежно від оцінки
Теги клієнтів
Додатки та інтеграції
Мобільний додаток
Окремий додаток для керівників
Інтеграції з месенджерами, телефонією та Email
Автоматичні відповіді в чатах
Інтеграції з платіжними сервісами
ПриватБанк, Монобанк, WayForPay, Liqpay, Fondy, NovaPay
RO Pay, Liqpay, plata by mono
Інтеграції з фіскальними реєстраторами
Checkbox, Вчасно.Каса
Cashalot, Checkbox, Вчасно.Каса, Datecs
Логістика
Нова Пошта, УкрПошта, USPS, UPS, FedEx, DHL, Rozetka Delivery, Meest
Нова Пошта
Маркетплейси
Співробітники та зарплата
Облік робочого часу (графік/табель)
Трекер робочого часу
веб і мобільний додаток
Автоматичні сповіщення співробітникам
Розрахунок зарплати
Керування завданнями
Аналітика і звітність
Звіт P&L
Універсальний аналітичний звіт
Фінансова аналітика
Звіти за замовленнями
Аналітика діяльності співробітників
Звіти за воронками продажів
Давайте ми покажемо, як працює RemOnline
Запишіться на коротку онлайн-зустріч і дізнайтесь, як перенести дані в систему та налаштувати її під ваші бізнес-процеси.
Порівняйте вартість обох систем
Вартість використання
KeyCRM
RemOnline
Безкоштовний пробний період
Мінімальна вартість
$19
€15
Спосіб оплати
Післяплата
(Ніколи не знаєте, скільки доведеться заплатити)
Передплата
(Скільки заплатили, стільки й працюєте)
До відома читачів! Порівняння сервісів RemOnline та KeyCRM зроблено на основі аналізу наявних даних про сервіс KeyCRM з відкритих джерел станом на червень 2025.
Мобільний додаток для бізнесу RemOnline допоможе контролювати роботи і продажі, приймати оплату, редагувати дані, додавати фото і коментарі. Застосунок дозволяє заощадити час та гроші на облаштування робочих місць з ноутбуками, адже працівники можуть фіксувати важливі дані та проводити продажі зі смартфона.
“Якщо клієнти телефонують з приводу замовлень, коли нас немає на місці, я одразу в додатку дивлюсь актуальний статус. Можу зрозуміти, коли обіцяли клієнту, коли буде готово і тому подібне. Не треба бігти до комп’ютера чи завжди бути в майстерні.”
Іноді вартість замовлення не влаштовує клієнта або він переконаний, що ви домовлялись про нижчу суму. RemOnline дозволяє створювати кошториси за лічені секунди, щоб одразу розрахувати вартість і не сперечатись.
Пропонуйте різні варіанти вартості, щоб збільшувати кількість продажів.
Надсилайте кошториси з можливістю підтвердження та оплати просто у смартфоні.
В разі успішної оплати чи передплати перетворюйте кошториси на замовлення.
Використовуйте запис клієнтів, щоб координувати роботу команди, керувати завантаженням співробітників та ресурсів. Все для того, щоб уникати простоїв, затримок і ситуацій, коли замовлення нашаровуються.
Фіксація часу початку роботи та облік замовлень
Синхронізація з графіком роботи працівників
Автоматичні SMS-нагадування клієнтам
Відчуйте результат вже за 7 днів з RemOnline
Активуйте пробний період, автоматизуйте бізнес і заробляйте більше.
Щоб ваші співробітники працювали швидше і встигали більше, запроваджуйте комплексне управління персоналом:
Встановлюйте норми часу виконання робіт і контролюйте дедлайни.
Відстежуйте історію дій співробітників, щоб перевіряти доброчесність.
Виявляйте найбільш працьовитих і «аутсайдерів» для кадрових рішень.
Увімкніть автоматичний розрахунок зарплати (ставка, бонуси, премії).
Ретельний облік фінансів у RemOnline — це ваша можливість відстежувати кожну транзакцію, виявляти прогалини, уникати неочікуваних витрат і касових розривів.
Швидкий прийом оплат через LiqPay, plata by mono та RO Pay
Підключення Cashalot, Checkbox і Вчасно.Каса для фіскалізації
Облік продажів з керуванням цінами та знижками
Фінансові звіти для оптимізації витрат і бюджетів
“Ми здивувались, наскільки комфортно виписувати чеки в RemOnline. Вся інформація по замовленню вже є і вона просто підтягується в чек. Потім це одразу отримує бухгалтерка, яка вже формує всі необхідні звіти.”
Наведіть лад на полицях, знаходьте потрібне за секунди і забудьте про будь-які втрати виробів, матеріалів чи запчастин, використовуючи складський облік у RemOnline.
Впроваджуйте адресне зберігання, щоб знати розташування кожної позиції.
Проводьте оприбуткування з Excel, списання та інші операції в кілька кліків.
Встановіть мінімальні залишки, щоб завчасно закуповуватись у постачальників.
Аналізуйте асортимент, виявляйте найзатребуваніші та малоліквідні позиції.
Здогадуєтесь, що бізнес працює недостатньо ефективно? Хочете вчасно виявляти критичні ситуації та швидко реагувати? Вихід — управлінський облік, що допоможе формувати комплексні звіти, наочні графіки та забезпечити комплексний контроль бізнесу.
RemOnline за лічені секунди створює десятки корисних звітів, що стануть у нагоді при вдосконаленні процесів. Аналітичний звіт покаже точки зростання та слабкі місця, а Дашборд керівника дозволить відстежувати ключові показники за день: замовлення, продажі, баланс у касах тощо.
Перехід на RemOnline — це можливість отримати систему, яку легко підлаштувати під специфіку вашого бізнесу. Завдяки широким можливостям налаштування та інтеграціям RemOnline дозволяє побудувати процеси саме під ваші потреби. Ось кілька кроків для простого переходу:
Зареєструйтесь і отримайте 7 днів безкоштовно.
Експортуйте дані з KeyCRM і збережіть їх у себе.
Зверніться до служби підтримки для допомоги з імпортом даних та налаштуванням акаунту.
Скористайтеся пробним періодом і Базою знань для швидкого старту.
Досі вагаєтесь?
Активуйте пробний період без банківських карток і прихованих підписок.