Що ви отримуєте з RemOnline:

money.svg (2 KB)

Більше грошей

Оптимізація витрат
та зростання доходів.
Вся аналітика в одному вікні

list.svg (2 KB)

Порядок в замовленнях

Всі замовлення,
клієнти і оплати в єдиній базі
для комфортного обліку

device.svg (2 KB)

Повний контроль

Доступ до всіх важливих
показників коли завгодно
з будь-якого пристрою

save.svg (4 KB)

Більше вільного часу

Зосередьтеся
на своїх справах замість
вічного контролю замовлень




Зареєструйтеся зараз і користуйтеся безкоштовно протягом 7 днів



Наведіть порядок в обліку і залучайте більше клієнтів

Автоматизація обліку заявок та замовлень

Заводьте замовлення на послуги сантехніків, електриків, столярів, слюсарів та інших фахівців максимально швидко, контролюйте їх статуси та оплати. Готові довідники та форми замовлення, які ви зможете налаштувати під ваші потреби, заощадять вам до 20 хвилин на оформленні кожної заявки.

Автоматичний розрахунок вартості замовлення

Налаштуйте довідники з переліком послуг та їх вартість. Встановіть собівартість і націнку. Тепер ви або ваші співробітники можете автоматично розраховувати вартість кожного замовлення. Оцінюйте роботи після висновку майстра або давайте клієнтам попередні ціни на популярні послуги, наприклад:

  • встановлення / заміна крана
  • монтаж / ремонт електропроводки
  • встановлення / ремонт замків
  • монтаж / ремонт меблів і т. д.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Планувальник замовлень

  • Оцінюйте завантаження майстрів або обладнання за допомогою Планувальника.
  • Плануйте виконання робіт на певний час для кожного виконавця.
  • Керуйте завантаженням ресурсів і ефективно розподіляйте завдання, щоб зробити максимум в обмежений термін.

Інструменти контролю працівників

  • За допомогою Графіку роботи ви зможете планувати робочі та вихідні дні, відпустки та лікарняні майстрів на місяці вперед.
  • А Журнал подій дозволить відстежувати дії кожного співробітника у вашому обліковому записі та відновлювати випадково видалені об'єкти.


З RemOnline ви завжди знатимете, коли працює співробітник, і чим саме зайнятий.

Функція сповіщень співробітників

Налаштуйте шаблони автоматичних повідомлень в Telegram, щоб ваші співробітники не пропустили важливі коментарі про зміни в замовленнях. Це допоможе зробити внутрішню комунікацію більш ефективною і прискорити обробку заявок.

Правила автоматичного розрахунку зарплати

У RemOnline можна розраховувати зарплати в один клік. Для цього потрібно одноразово налаштувати винагороди працівникам за різні види робіт, робочі години та дні. Аби побачити всі суми до виплати, перейдіть до звіту по зарплаті та натисніть "Створити звіт". Використовуйте всі можливості програми для ведення обліку послуг, щоб створити власну схему нарахувань.

Контроль фінансів

  • Приймайте передоплати, оплати клієнтів і контролюйте заборгованості не покидаючи програми обліку робіт і послуг.
  • Відстежуйте надходження та витрати бізнесу за статтями, щоб скорочувати непотрібні витрати.
  • Генеруйте фінансові звіти в кілька кліків, щоб швидко реагувати на коливання показників і ефективно управляти бюджетом компанії.

Контроль якості роботи майстра

Функція автоматичних повідомлень клієнтів з прив'язкою до замовлень допомагає оцінити роботу кожного майстра. Перейшовши за посиланням в SMS, клієнт зможе написати відгук і поставити оцінку.


Зведену інформацію по замовленнях, виконавцям і загальний рейтинг компанії ви побачите на
Дашборді керівника, а проаналізувати рівень задоволеності зможете в звіті "Відгуки клієнтів".

Легкий розрахунок рентабельності

Програма спрощує збір даних для визначення найбільш:

  • затребуваних послуг (скільки чого виконано на суму за період)
  • продуктивних майстрів (розраховується кількість виконаних робіт на суму)
  • ефективних рекламних каналів (оцінюйте, скільки клієнтів, замовлень і прибутку приносить вам кожен з них).


Формуйте відповідні звіти з графіками в кілька кліків. Використовуйте їх для прийняття управлінських рішень.

Віддалений доступ до даних

Мобільний додаток RemOnline Замовлення допоможе виїзним майстрам працювати ефективно звідки завгодно. Їм не буде потрібен комп'ютер щоразу, коли треба уточнити дані клієнтів та їх замовлень, залишити коментар співробітнику або зв'язатися з менеджером.



Перевірте, на що здатен RemOnline

Облік наданих послуг

Програма обліку послуг автоматично формує по ним звіти, завдяки яким ви зможете відстежити чистий прибуток по кожній роботі з розбивкою по співробітникам. Формуйте прайс і перелік послуг, відштовхуючись від їхньої популярності та прибутковості для компанії, щоб заробляти більше. А на графіках Аналітичного звіту ви зможете відстежити показники в динаміці, виявити сезонність послуг або інші цікаві закономірності.

Основні бізнес-показники в мобільному додатку

Відстежуйте основні бізнес-показники в мобільному додатку керівника RemOnline Директор. Це дозволяє швидко оцінити, скільки у вас замовлень в роботі, скільки платежів і замовлень від клієнтів ви отримали за день, за місяць і яка сума середнього чека. А ще ви зможете відслідковувати ефективність співробітників і зв'язуватися з ними, де б не знаходилися.



Переваги використання RemOnline для домашніх майстрів:


device.svg (2 KB)


Хмарна технологія дозволяє отримати доступ до програми звідки завгодно з використанням мобільного пристрою або комп'ютера: в офісі, на складі,
на виїзді у замовника

knowledge.svg (3 KB)


Завдяки зрозумілому інтерфейсу програма не вимагає особливих навичок для роботи. На будь-яке питання можна знайти відповідь
в Базі знань або отримати
відповідь від служби підтримки

security.svg (2 KB)


З RemOnline ваші дані
надійно зашифровані
і захищені, ви можете
не перейматися про безпеку

registration.svg (3 KB)


Швидкий старт: RemOnline враховує особливості бізнесу,
що дозволяє швидко налаштувати програму під себе.
Потрібно лише зареєструватися
і приступити до роботи



Програма для обліку роботи майстрів

Послуги електриків, сантехніків, столярів, слюсарів та універсальних працівників затребувані завжди. Щодня приватні майстри та фахівці з сервісних компаній отримують від 100 до 1000 і більше заявок на виконання робіт різної складності. 


Тому облік клієнтів, замовлень, наданих послуг і вироблених оплат необхідний, так само як і запис на час. Програма RemOnline допомагає спростити облік роботи майстрів і об'єднати всю необхідну інформацію в єдиній базі. Вона автоматизує більшість бізнес-процесів, включаючи:

  • складські операції - легкий облік переміщень інструментів, запчастин і витратних матеріалів;
  • фінансові операції - робляться в кілька кліків;
  • оформлення документів - завдяки наявності шаблонів;
  • внутрішню комунікацію - за рахунок автоматичних повідомлень;
  • розрахунок вартості послуг - після одноразової настройки прайса;
  • розрахунок прибутку на замовлення - звіт формується автоматично;
  • визначення найбільш вигідних і затребуваних послуг;
  • оцінку завантаженості виконавців - відображається графічно;
  • визначення рекордсменів по виконаним роботам і прибутку для компанії - ви побачите зведення за день в Звіті керівника на пошті;
  • розрахунок зарплат співробітникам - після одноразової настройки схеми нарахування;
  • аналіз ефективності рекламних каналів - статистика відображається на дашборда керівника;
  • збір відгуків, оцінку рівня задоволеності клієнтів - оцінки і коментарі відображаються в звіті Відгуки клієнтів.



CRM, яка повністю налаштовується під вас


Найголовніше в RemOnline те, що всі розділи програми повністю настроюються під ваші потреби і стиль роботи. Ви можете редагувати існуючі або створювати власні:

  • фільтри - під кожного користувача;
  • шаблони повідомлень і документів - під кожен офіс;
  • види послуг та ціни на них в прайсі;
  • зразки карток замовлень.


Права доступу та багатьох інших налаштувань прив'язуються до аккаунту користувача, що робить програму адаптивної і зручною у використанні для вас і ваших співробітників. Нарощуйте базу клієнтів, розширюйте асортимент послуг і масштабуйте свій бізнес разом з нами!

Показати повністю »
Читайте також
Систематизація процесів для подальшого розвитку. Історія успіху компанії ОКНА АЛФИР

Систематизація процесів для подальшого розвитку. Історія ...

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні операції

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні ...

Як 5 способів контролю роботи працівників на виїзді

5 способів контролю роботи працівників на виїзді

  1. RemOnline
  2. Програма обліку робіт для домашнього майстра