Укр

Сервіс для розсилки SMS-повідомлень

Хочете надсилати повідомлення клієнтам? Необходимо передаваті конфіденційну інформацію своїм співробітнікам? Хочете створюваті звіти по відправленим повідомленням?

Використовуйте систему SMS-повідомлень РемонтОнлайн для інформування клієнтів и співробітніків.

Месенджери стають все популярнішими серед користувачів смартфонів, а SMS відходять на другий план. І це важко заперечити, поки мова не заходить про оповіщення. Причина того — недостатній рівень захисту даних, що передаються, і надсилання величезної кількості спаму.

SMS же — одна з перших технологій для відправлення текстових повідомлень. Її поширеність цілком порівнянна з кабельним телебаченням, а переваги важко описати одним реченням. Ознайомтеся з деякими з них:

  1. звичка людей до читання SMS, спровокована неспішним розвитком технологій спілкування;
  2. отримання повідомлення через 10 секунд після відправлення адресантом;
  3. орієнтованість технології на широку аудиторію - навіть на тих, хто досі користується старими моделями телефонів;
  4. універсальність SMS-повідомлень, так як вони не прив'язані до конкретних мессенджерів.

Надсилайте повідомлення своїм клієнтам

Запитуйте у клієнтів про бажання отримувати SMS-оповіщення, а потім налаштовуйте цю можливість в їхніх профілях. Відправляйте повідомлення на номери клієнтів, представлені в замовленнях, продажах, базі дзвінків і клієнтській базі. Змінюйте контактний номер, а також редагуйте текст повідомлення перед відправленням.

Отправление SMS клиентам в РемонтОнлайн

Налаштуйте ім'я відправника SMS

Имя отправителя для SMS-оповещений в РемонтОнлайн

Виділіть свої повідомлення на тлі спаму і реклами. Придумайте унікальний підпис відправника SMS, який побачать клієнти при отриманні сповіщення. Створіть його з 11 латинських символів, враховуючи “вагу” деяких спецзнаків. Наприклад, пробіл також вважається одним символом.

Створюйте шаблони SMS-повідомлень

Автоматизуйте створення повідомлень. Формуйте шаблони повідомлень за допомогою спеціальних змінних (аналогічні змінні використовуються в шаблонах документів для друку різних документів). Останні виступають інструментами для отримання даних з полів РемонтОнлайн.

Создание шаблонов SMS-оповещений в РемонтОнлайн

Встановлюйте правила розсилки повідомлень

Типы событий для отправления SMS-оповещений в РемонтОнлайн

Алгоритмізіруйте процес розсилки повідомлень клієнтам, виконавцям і менеджерам. Вибирайте типи подій, при яких повинні надсилатися повідомлення, а також шаблони SMS, необхідні для генерування цих повідомлень.

Відстежуйте SMS-оповіщення у хронології подій

Відстежуйте відправлені повідомлення в “таймлайні“ замовлення. Переглядайте текст, визначайте дату і час відправлення, а також статус доставки конкретних повідомлень.

Отображение SMS-оповещений в хронологии заказа в РемонтОнлайн

Створюйте звіти за відправленими SMS

Формуйте звіти за надісланими повідомленнями за різні часові проміжки. Друкуйте і завантажуйте їх у вигляді електронних таблиць.

Переглядайте деталі SMS: дату відправлення, контактний номер телефону абонента, а також текст повідомлення. Підраховуйте кількість SMS, використаних конкретними майстернями.

Визначайте кількість частин, з яких складаються повідомлення. Контролюйте розсилку сповіщень за допомогою 5-х статусів доставки: “Помилка доставки”“, “Відхилено”, “Помилка”, “В обробці” і “Доставлено”.

Переглядайте баланс повідомлень в налаштуваннях вашого тарифного плану.

Формуйте звіти за відгуками клієнтів

Надсилайте повідомлення з проханням оцінити якість виконаних робіт. Отримуйте фідбек і складайте звіти за відгуками клієнтів за необхідні часові відрізки. Переглядайте коментарі та оцінки за окремими замовленнями, а також імена самих замовників.

Завантажуйте розглянуті звіти у вигляді електронних таблиць. Аналізуйте роботу своїх співробітників, робіть висновки і покращуйте бізнес-процеси в компанії.

Отчёты по отзывам клиентов в РемонтОнлайн

Кілька причин використовувати SMS-оповіщення:

  1. Підвищуйте лояльність і рівень довіри клієнтів за допомогою автосповіщань про зміну статусу замовлення.
  2. Використовуйте SMS-сповіщення клієнтів про готовність їхніх замовлень — позбудьтеся від постійних дзвінків і однотипних питань.
  3. Виконуйте замовлення і відправляйте повідомлення з проханням оцінити якість обслуговування. Аналізуйте відгуки клієнтів і усувайте недоліки.
  4. Сповіщайте виконавців і менеджерів про призначення в замовлення, відправляючи їм відповідні SMS за допомогою РемонтОнлайн.
  5. Врятуйте співробітників від зайвого клопоту — інформуйте виконавців і менеджерів про переміщення замовлень в інші майстерні.
  6. Повідомляйте виконавцям і менеджерам про додавання коментарів в замовлення - не дайте їм пропустити щось важливе.
  7. Допомагайте виконавцям і менеджерам контролювати виконання робіт за замовленням — відправляйте автоматичні повідомлення про зміну статусів замовлень.

Особливості використання системи SMS-повідомлень:

  1. Реєструйтеся в РемонтОнлайн, починайте 14-денний пробний період і отримуйте 30 SMS для тестування системи оповіщення.
  2. Сплачуйте будь-який тарифний план на 5 місяців і отримуйте 100 SMS в подарунок.
  3. SMS надаються на платній основі — $ 5 за 200 одиниць. РемонтОнлайн не заробляє гроші на їх продажу.

Якщо у вас виникли додаткові питання, звертайтеся на гарячу лінію РемонтОнлайн. Кращі фахівці компанії допоможуть розібратися в тонкощах роботи SMS-повідомлень і дадуть слушні поради щодо їх використання.