8 хвилин

Графік роботи співробітників, зарплата за день/годину

Друзі, зустрічайте велике оновлення RemOnline, завдяки якому ви тепер можете:

  • контролювати та планувати робочі дні співробітників;
  • бачити, хто в який день працює та на кого можна оформити запис у Планувальнику замовлень;
  • автоматизувати розрахунок зарплати працівників за робочі дні та години;
  • інтегрувати RemOnline з будь-яким інтернет-майданчиком, який підтримує імпорт залишків товарів через файл XLS.

Давайте розглянемо все докладніше.

Графік роботи працівників

Графік роботи локації наочно показує та дозволяє планувати всі робочі, відпускні, лікарняні та просто неробочі дні співробітників на тижні та місяці наперед. Також ви можете легко редагувати план відповідно до фактично відпрацьованих днів.

Для візуальної зручності всі типи робочих і неробочих днів співробітників відзначаються різними кольорами: робочі – синім, лікарняні – помаранчевим, відпустка – зеленим, а неробочі дні залишаються у графіку незаповненими.

 
work-schedule-general-ua.png (72 KB)
 

Біля імені кожного співробітника показується його сумарна кількість робочих годин за тиждень чи місяць залежно від того, який режим відображення ви вибрали.

Крім того, під ім'ям співробітника відображається його посада. Так-так, ми не обмовилися – не роль, а посада. Тепер у профілі співробітника роль та посада – це два різні поля, адже роль – це просто перелік прав співробітника на ті чи інші дії в RemOnline і для різних посад вони можуть збігатися.
 
employee-role-and-position-ua.png (47 KB)

Зараз поле "Посада" за замовчуванням дублює назву ролі і так буде завжди, коли при додаванні співробітника поле залишається незаповненим. Але якщо ви зміните його значення, то саме воно відображатиметься у Графіку роботи.

Які співробітники відображаються у Графіку роботи?

Управляти графіком співробітників можна лише після того, як ви вкажете, у яких локаціях вони реально працюють. Для цього перейдіть у профіль кожного співробітника на сторінці "Налаштування > Співробітники" та вкажіть, у графіку роботи яких локацій необхідно його показувати.

 
employee-work-schedule-locations-ua.png (45 KB)
 

У базі знань ви знайдете оновлену інструкцію з налаштування профілю співробітника.

Заповнення робочого графіка співробітника

За замовчуванням перед налаштуванням графіка співробітників усі дні будуть порожніми, а неробочі дні локації відповідно до її налаштувань на сторінці "Налаштування > Локації" – заштриховані.

Налаштувати графік роботи співробітників можна за допомогою групової дії "Редагувати", попередньо виділивши потрібні дні галочками. Далі ви можете вибрати, будуть ці дні робочими чи ні.

 
edit-work-schedule-ua.png (78 KB)
 

Для робочих днів можна вказати як один, так і кілька часових інтервалів. Другий варіант стане в нагоді, наприклад, якщо ви ведете попередній запис у Планувальнику замовлень і хочете уникнути ситуацій, коли клієнта записують до співробітника в його обідню перерву. Можна просто вказати час з початку робочого дня до обіду і додати післяобідні робочі години.

 
employee-working-hours-ua.png (17 KB)
 

Якщо співробітник працює за усталеною схемою, наприклад, 5 робочих днів і 2 вихідні або 2 через 2, ви можете заощадити час за допомогою автозаповнення Графіка роботи. Для цього потрібно:

  1. Вибрати один день, починаючи з якого ви хочете заповнити графік, та натиснути "Редагувати"
  2. Вказати робочі годинни та поставити галочку на "Автозаповнення графіка"
  3. Вибрати дату, до якої хочете заповнити графік, та вказати схему, наприклад, ті ж 2 через 2
  4. Натиснути "Зберегти".

 
autofill-work-schedule-ua.gif (716 KB) 

 
Ось і все, ви в кілька кліків заповнили графік роботи працівника хоч на місяць, на два і навіть три.

Якщо ж ви відзначаєте у графіку неробочі дні, то до вибору будуть доступні відпустка, лікарняний і просто неробочий день.

 
non-working-days-ua.png (16 KB)
 

Ми розуміємо, що складно запам'ятати всю цю інформацію одразу, тому ви в будь-який момент можете скористатися покроковою інструкцією з використання Графіка роботи у Базі знань.

Права доступу до Графіку роботи

Ну і звісно ж ми подбали про гнучкість налаштувань доступу до даних для співробітників. Так завжди було і завжди буде. Тому в налаштуваннях ролі на сторінці "Налаштування > Співробітники" з'явилася нова група "Графік роботи", яка складається з двох прав:

  • може бачити графік роботи;
  • може редагувати графік роботи.

 
work-schedule-permissions-ua.png (34 KB) 

 
Думаємо, значення кожного права зрозуміло без додаткових пояснень. Якщо ж у співробітника немає жодного з цих прав, сторінка "Налаштування > Графік роботи" у такому разі буде зовсім недоступною.

Відображення графіка працівників у Планувальнику замовлень

Поява Графіка роботи співробітників у RemOnline стане корисною для всіх компаній, які ведуть попередній запис клієнтів до конкретних працівників. Раніше в Планувальнику замовлень виділялися тільки вихідні дні локації, проте тепер також будуть заштриховані неробочі дні співробітників, чи то відпустка, чи то лікарняний, чи вихідний. Якщо у співробітника протягом дня є перерви в робочому годиннику, то вони теж будуть заштриховані.

 
work-schedule-on-order-scheduler-ua.png (72 KB)

 
Так ви зможете швидко на око визначити, на коли можна записати клієнта, якщо йому потрібні послуги конкретного виконавця, або на кого точно можна оформити запис у потрібний клієнту день.

Розрахунок зарплати за робочі дні та години

Завдяки появі Графіка роботи ви тепер можете ще більше автоматизувати розрахунок зарплати працівників у RemOnline.

Кожному співробітнику, для якого ви заздалегідь налаштували графік роботи, можна додати правило розрахунку зарплати за робочі години або дні, вказавши при цьому відповідну ставку.

 
payroll-rule-for-working-days-ua-ru.png (57 KB)

 
А якщо є правила розрахунку, то є і розрахована за ними зарплата у Звіті по зарплаті. Для робочих годин ви побачите суму за кількість відпрацьованих годин у локації згідно з Графіком роботи.

 
payroll-report-for-hours-ua.png (67 KB)

 
Для робочого дня буде вказано кількість робочих годин та сума денної ставки.

 
payroll-report-for-days-ua.png (58 KB)

 
І, звичайно ж, зарплата за цими правилами розрахунку відображатиметься в експорті Звіту по зарплаті.

Нагадуємо, що у Базі знань ви знайдете інструкції з налаштування зарплати працівників та роботи зі Звітом по зарплаті.

Універсальна інтеграція з інтернет-магазинами

У Центрі інтеграцій RemOnline вже є низка маркетплейсів, з якими користувачі з різних країн можуть пов'язати свої акаунти. При цьому ми регулярно отримуємо запити на нові інтеграції з маркетплейсами, інтернет-магазинами та особливо з власними сайтами.

Ви можете чекати, доки ми розробимо потрібну вам інтеграцію. А можете налаштувати її самостійно вже зараз завдяки універсальній інтеграції RemOnline з інтернет-магазинами!

 
integrations-custom-integration-with-online-stores-ua-ru.png (69 KB)

 
Вона дозволяє налаштувати автоматичну передачу даних про залишки на складі в RemOnline на будь-який інтернет-майданчик, який підтримує завантаження файлу XLS. Просто натисніть кнопку "+ Файл XLS" у діалозі налаштування універсальної інтеграції та вкажіть, з яких полів у RemOnline брати дані. А після збереження налаштувань скопіюйте постійне посилання на файл XLS і вставте його в особистому кабінеті потрібного інтернет-майданчика.

 
custom-integration-setting-ua-ru.png (77 KB)

 
Користувачі на тарифі Стартап можуть налаштувати інтеграцію з одним інтернет-майданчиком, для тарифу Бізнес доступна необмежена кількість інтеграцій через файл XLS.

Щоб швидко та коректно все налаштувати, скористайтесь покроковою інструкцією з універсальної інтеграції з інтернет-магазинами у Базі знань.

Як далі розвиватимуться можливості RemOnline?

Тепер з появою Графіка роботи ми можемо розпочати роботу над прямими інтеграціями з сервісами пошуку послуг, а також доповнити публічне API новими методами, які будуть ґрунтуватися на графіку.

Також ми розуміємо, що поточні можливості RemOnline дозволяють лише автоматизувати розрахунок зарплати працівників. Але тепер ми починаємо роботу над новим модулем зарплати, з яким у кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати зарплату. Тобто ви зможете не лише рахувати заробіток співробітників, а й повноцінно вести з ними взаєморозрахунки.

А вже найближчим часом у RemOnline з'являться нові дані у Журналі подій та можливість відновлювати у ньому видалені завдання, товари, каси та ін. Також вийде нова версія мобільного додатка RemOnline на iOS, в якій з'являться список замовлень, фільтри, пошук по замовленнях і можливість переглядати деталі замовлень.

Якщо у вас залишилися питання або ви хочете поділитися своєю думкою щодо цього оновлення, обов'язково пишіть коментарі або звертайтеся до чату служби підтримки.

comments powered by Disqus