1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Оновлення
  4. Звіт "Аналіз асортименту" та інші зміни РемОнлайн

Звіт "Аналіз асортименту" та інші зміни РемОнлайн

Звіт "Аналіз асортименту" та інші зміни РемОнлайн

Команда РемОнлайн своїм прикладом доводить, що дистанційна робота може бути не менш продуктивною ніж в офісі. Так-так, у нас свіже оновлення і нам кортить розповісти вам про нього докладніше.

Почнемо з найважливішого ?

Розділ "Аналітика" та новий звіт "Аналіз асортименту"

Розвивати свій бізнес і збільшувати прибуток – природне бажання кожного підприємця. А це неможливо без якісного аналізу фінансових показників. Тому Дашборд керівника "переїхав" у новий розділ "Аналітика", де крім нього з'явився абсолютно новий звіт "Аналіз асортименту". Цей звіт дозволяє:

  • зрозуміти загальну рентабельність товарного асортименту і окремих товарних позицій / категорій;
  • оцінити та спрогнозувати попит на асортимент;
  • зрозуміти, як справляються з продажами ваші співробітники;
  • відстежити, які товари найчастіше продаються зі знижкою;
  • визначити ефективність ціноутворення.

Розділ "Аналітика" та новий звіт "Аналіз асортименту"

Для цього РемОнлайн надає у звіті такі дані:

  • кількість проданих товарів;
  • сума, отримана за всі продані товари, та ціна за одну одиницю;
  • розмір наданої клієнтам знижки;
  • середня собівартість однієї одиниці товару і всіх проданих;
  • прибуток з товару;
  • загальна націнка на товар у відсотках;
  • загальна маржинальність по товару у відсотках.

Звіт можна сформувати за будь-який період по товарах, категоріях або співробітниках, відфільтрувати за замовленнями і продажами, вибрати всі або окремі локації та категорії товарів. Також ви можете керувати відображенням колонок в звіті, наприклад, увімкнути "Маржинальність", яка за замовчуванням вимкнена.

Звіт можна сформувати за будь-який період по товарах

Такий аналіз допоможе вам визначити, в який бік рухатися далі і вивести бізнес на новий рівень. А докладніше про те, як працювати зі звітом і як розраховуються дані в ньому, читайте в нашій Базі знань.

Новий аналітичний звіт "Аналіз асортименту" - це просунутий інструмент, який допоможе ретельно аналізувати діяльність вашої компанії і вивести її на новий рівень. Тому він доступний в тарифах "Бізнес" і "Максимум". Але ми також йдемо назустріч нашим користувачам на тарифному плані "Стартап" і даємо можливість протестувати його можливості до 31 травня включно.

Відображення серійного номера в історії товару

До цього моменту в історії серійних товарів не можна було побачити, яка саме одиниця була оприбуткована, списана або продана. Тепер же опис кожного руху містить серійний номер одиниці товару.

Відображення серійного номера в історії товару

Комбінація клавіш Shift + Enter

Раніше, коли ви заповнювали текстові області в різних діалогах РемОнлайн, в одних при натисканні клавіші Enter курсор переносився на наступний рядок, а в інших – зберігався і закривався діалог. Ми виправили цю незручність і тепер поведінка однозначна:

  • при натисканні клавіші Enter РемОнлайн зберігає і закриває діалог;
  • при комбінації клавіш Shift + Enter курсор переноситься на наступний рядок текстової області.

Поведінка з клавішею Enter не поширюється на діалог Замовлення, адже там є кнопки "Зберегти і закрити" та "Зберегти", а також на всі складські документи і продажі, які не можна редагувати після створення.

Також в цьому оновленні виправили деякі помилки і незручності в роботі РемОнлайн.

comments powered by Disqus