Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Оновлення

Звіт "Аналіз асортименту" та інші зміни РемОнлайн

cover-assortment-analysis.png (42 KB)

Команда РемОнлайн своїм прикладом доводить, що дистанційна робота може бути не менш продуктивною ніж в офісі. Так-так, у нас свіже оновлення і нам кортить розповісти вам про нього докладніше.

Почнемо з найважливішого 🙂

Розділ "Аналітика" та новий звіт "Аналіз асортименту"

Розвивати свій бізнес і збільшувати прибуток – природне бажання кожного підприємця. А це неможливо без якісного аналізу фінансових показників. Тому Дашборд керівника "переїхав" у новий розділ "Аналітика", де крім нього з'явився абсолютно новий звіт "Аналіз асортименту". Цей звіт дозволяє:

  • зрозуміти загальну рентабельність товарного асортименту і окремих товарних позицій / категорій;
  • оцінити та спрогнозувати попит на асортимент;
  • зрозуміти, як справляються з продажами ваші співробітники;
  • відстежити, які товари найчастіше продаються зі знижкою;
  • визначити ефективність ціноутворення.

assortment-analysis-ua-1.png (54 KB)

Для цього РемОнлайн надає у звіті такі дані:

  • кількість проданих товарів;
  • сума, отримана за всі продані товари, та ціна за одну одиницю;
  • розмір наданої клієнтам знижки;
  • середня собівартість однієї одиниці товару і всіх проданих;
  • прибуток з товару;
  • загальна націнка на товар у відсотках;
  • загальна маржинальність по товару у відсотках.

Звіт можна сформувати за будь-який період по товарах, категоріях або співробітниках, відфільтрувати за замовленнями і продажами, вибрати всі або окремі локації та категорії товарів. Також ви можете керувати відображенням колонок в звіті, наприклад, увімкнути "Маржинальність", яка за замовчуванням вимкнена.

check-the-columns-ua-1.png (46 KB)

Такий аналіз допоможе вам визначити, в який бік рухатися далі і вивести бізнес на новий рівень. А докладніше про те, як працювати зі звітом і як розраховуються дані в ньому, читайте в нашій Базі знань.

Новий аналітичний звіт "Аналіз асортименту" - це просунутий інструмент, який допоможе ретельно аналізувати діяльність вашої компанії і вивести її на новий рівень. Тому він доступний в тарифах "Бізнес" і "Максимум". Але ми також йдемо назустріч нашим користувачам на тарифному плані "Стартап" і даємо можливість протестувати його можливості до 31 травня включно.

Відображення серійного номера в історії товару

До цього моменту в історії серійних товарів не можна було побачити, яка саме одиниця була оприбуткована, списана або продана. Тепер же опис кожного руху містить серійний номер одиниці товару.

serial-number-product-history.png (44 KB)

Комбінація клавіш Shift + Enter

Раніше, коли ви заповнювали текстові області в різних діалогах РемОнлайн, в одних при натисканні клавіші Enter курсор переносився на наступний рядок, а в інших – зберігався і закривався діалог. Ми виправили цю незручність і тепер поведінка однозначна:

  • при натисканні клавіші Enter РемОнлайн зберігає і закриває діалог;
  • при комбінації клавіш Shift + Enter курсор переноситься на наступний рядок текстової області.

Поведінка з клавішею Enter не поширюється на діалог Замовлення, адже там є кнопки "Зберегти і закрити" та "Зберегти", а також на всі складські документи і продажі, які не можна редагувати після створення.

Також в цьому оновленні виправили деякі помилки і незручності в роботі РемОнлайн.

comments powered by Disqus