Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Как РемонтОнлайн помогает директору "СЦ Мобилити"

^ Как РемонтОнлайн помогает директору "СЦ Мобилити"

Для всіх, хто цікавиться інформацією, як поліпшити роботу свого сервісного центру, ми запускаємо серію статей з історіями про бізнес користувачів РемонтОнлайн.
Наш перший гість - Анатолій Слободян, власник сервісного центру "Мобіліті" з міста Кам'янець-Подільський. Анатолій розповів нам про свій бізнес і про те, за якими процесами він стежить і що автоматизує.

"Ми відкрили наш сервіс-центр 9 травня 2003 року. Так, нам вже 13 років! :)

Робота "СЦ Мобіліті» не зосереджена тільки в Кам'янці, замовлення надходять і з інших міст. Нам потрібно було вирішити питання, як приймати замовлення віддалено, не в центральному офісі, і при цьому зберігати всі дані в єдиній базі.

Після того, як почали працювати з РемонтОнлайн, закрили для себе такі питання:

  • контроль і скорочення помилок на всіх етапах роботи з замовленням - від прийому на точці обслуговування, передачі в роботу майстру, підбору або замовлення необхідної запчастини, до проставлення статусу замовлення "Готовий";
  • впровадження автоматичного розрахунку заробітної плати приймальника у вигляді відсотка від позитивних ремонтів +% від продажів. Це стало додатковою мотивацією для приймальників і суттєво полегшило завдання по розрахунку заробітної плати керівнику. Раніше на розрахунок зарплати я витрачав години, зараз же все вважається автоматично в одному звіті.

Анатолій Слободян, СЦ Мобіліті, м.Кам'янець-Подільський

Спочатку було непросто змусити приймальників і інженерів працювати в новій програмі. Але після того, як робота налагодилася, стався якісний стрибок вгору. Опишу детальніше:

  • по-перше, це онлайн доступність з будь-якого пристрою, підключеного до Internet;
  • Стрічка подій в замовленні - дуже корисна штука: видно що, ким, і коли виповнювалося з пристроєм;
  • масштабованість і гнучкість: треба додати новий тип пристроїв - ок, треба додати нові поля - ок, відкрили ще одну майстерню - супер, всі дані як на долоні.

Є звичайно й помилки (а де їх немає?), Але хлопці з РемонтОнлайн реально працюють. Виправляють старі, додають нові :) Я вважаю, що РемонтОнлайн вартий своїх грошей, і ціна цілком адекватна.
Також Анатолій залишив побажання щодо доопрацювання функціоналу. Вони стосуються роботи з модулем складського обліку, а саме: облік серійних номерів товарів, доопрацювання функціоналу для обліку і видачі товарів оптовим клієнтам, і деякі інші. Ці побажання цікаві і є цілком робочими для інших майстерень, тому ми додали ці побажання в план доробок.
І зі свого боку, бажаємо Анатолію подальшого розвитку!
Якщо ви хочете стати героєм нашої нової рубрики і поділитися вашими враженнями про РемонтОнлайн – просто пишіть нам.

comments powered by Disqus