Укр
  1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн
  4. Как РемОнлайн помогает "СЦ Мобилити"

Как РемОнлайн помогает "СЦ Мобилити"

Для всіх, хто цікавиться інформацією, як поліпшити роботу свого сервісного центру, ми запускаємо серію статей з історіями про бізнес користувачів РемонтОнлайн.
Наш перший гість - Анатолій Слободян, власник сервісного центру "Мобіліті" з міста Кам'янець-Подільський. Анатолій розповів нам про свій бізнес і про те, за якими процесами він стежить і що автоматизує.

"Ми відкрили наш сервіс-центр 9 травня 2003 року. Так, нам вже 13 років! :)

Робота "СЦ Мобіліті» не зосереджена тільки в Кам'янці, замовлення надходять і з інших міст. Нам потрібно було вирішити питання, як приймати замовлення віддалено, не в центральному офісі, і при цьому зберігати всі дані в єдиній базі.

Після того, як почали працювати з РемонтОнлайн, закрили для себе такі питання:

  • контроль і скорочення помилок на всіх етапах роботи з замовленням - від прийому на точці обслуговування, передачі в роботу майстру, підбору або замовлення необхідної запчастини, до проставлення статусу замовлення "Готовий";
  • впровадження автоматичного розрахунку заробітної плати приймальника у вигляді відсотка від позитивних ремонтів +% від продажів. Це стало додатковою мотивацією для приймальників і суттєво полегшило завдання по розрахунку заробітної плати керівнику. Раніше на розрахунок зарплати я витрачав години, зараз же все вважається автоматично в одному звіті.

Анатолій Слободян, СЦ Мобіліті, м.Кам'янець-Подільський

Спочатку було непросто змусити приймальників і інженерів працювати в новій програмі. Але після того, як робота налагодилася, стався якісний стрибок вгору. Опишу детальніше:

  • по-перше, це онлайн доступність з будь-якого пристрою, підключеного до Internet;
  • Стрічка подій в замовленні - дуже корисна штука: видно що, ким, і коли виповнювалося з пристроєм;
  • масштабованість і гнучкість: треба додати новий тип пристроїв - ок, треба додати нові поля - ок, відкрили ще одну майстерню - супер, всі дані як на долоні.

Є звичайно й помилки (а де їх немає?), Але хлопці з РемонтОнлайн реально працюють. Виправляють старі, додають нові :) Я вважаю, що РемонтОнлайн вартий своїх грошей, і ціна цілком адекватна.
Також Анатолій залишив побажання щодо доопрацювання функціоналу. Вони стосуються роботи з модулем складського обліку, а саме: облік серійних номерів товарів, доопрацювання функціоналу для обліку і видачі товарів оптовим клієнтам, і деякі інші. Ці побажання цікаві і є цілком робочими для інших майстерень, тому ми додали ці побажання в план доробок.
І зі свого боку, бажаємо Анатолію подальшого розвитку!
Якщо ви хочете стати героєм нашої нової рубрики і поділитися вашими враженнями про РемонтОнлайн – просто пишіть нам.

comments powered by Disqus