1. РемОнлайн
  2. Блог
  3. Прокачай
  4. Зовнішня реклама: види, тонкощі та приклади

Зовнішня реклама: види, тонкощі та приклади




Наружная реклама: виды, тонкости и примеры




Зовнішня реклама — це спосіб взаємодії бізнесу з клієнтами у зовнішньому середовищі. При цьому зовнішню рекламу поділяють на indoor і outdoor формат: реклама в приміщеннях і, власне, на вулицях міста.

Безперервний розвиток технологій та процес діджіталізаціі модифікує міське середовище, змінює способи сприйняття інформації в ньому. Тому давайте розглянемо як старі, традиційні формати, так і нові рішення для зовнішньої реклами.


Outdoor реклама для малого бізнесу

Ще пару років тому в outdoor рекламі переважно використовувалися статичні носії з яскравою візуальною подачею. Однак останнім часом все чіткіше проглядається тенденція до дії на аудиторію за допомогою звуку та відео:

  • зациклені звукозаписи

  • відеоролики на цифрових дисплеях і LED-екранах


Але в чому особливість їх використання для малого бізнесу? У міському середовищі свої правила. Справа в тому, що звук має властивість розсіюватися в просторі, тому аби використовувати аудіо / відео формат ефективно, рекламна конструкція повинна бути велика.



Outdoor реклама для малого бизнеса



Такий варіант підходить світовим брендам і тим, хто не боїться надзвичайних рахунків за розміщення. Малому бізнесу краще починати з основ і потурбуватися про наявність базових рекламних конструкцій. Особливо якщо бізнес локальний: існує безліч варіантів наружки, які й по гаманцю не вдарять, і трафік допоможуть збільшити. Давайте розглянемо найпопулярніші (та доступні) з них.


Вивіска

Встановлюється на будівлі перед входом і інформує відвідувачів про те, що знаходиться всередині. Це, мабуть, основний вид зовнішньої реклами, який просто необхідний малому, особливо локального бізнесу: без вивіски потенційні клієнти просто не знатимуть, що ви є, що ви близько, і що ви готові їх прийняти. 

Ринок пропонує широкий вибір формату: від плоского надпису до опуклої світлодіодної панелі. Неонові вивіски та варіанти з підсвічуванням вигідно відрізняються від варіантів "по простіше", так як будуть мати ефект також і в темний час доби. Обирайте, орієнтуючись на гаманець і смакові переваги. Але пам'ятайте, що вивіска має бути першим видом зовнішньої реклами, яким вам варто обзавестися, адже локальний бізнес без вивіски втрачає близько 30% клієнтів.


вывеска должна быть первым видом наружной рекламы


Як альтернативу вивісок можна розглядати об'ємні букви, де кожен елемент монтується окремо, що і створює 3D-ефект.



вывеска объемные буквы

З мінусів можна виділити те, що вивіски встановлюються паралельно дорозі, і це ускладнює видимість з інших сторін. Та тут нам допоможе ..

Панель-кронштейн

Пояснюючи популярно, це та ж сама вивіска, встановлена перпендикулярно руху. Завдяки цьому, людина що проходить повз, може побачити з двох сторін рекламу на панель-кронштейн. Це особливо важливо на жвавих вулицях і ефективніше допомагає "зачепити" погляд перехожого. 


Панель-кронштейн

Але зараз все частіше й частіше на вулицях можна помітити варіант такої панелі з підсвічуванням. Для них теж існує окрема назва: торцевий лайтбокс. Через рівномірно освітленої поверхні він привертає більше уваги та точно не залишиться непоміченим.



Панель с подсветкой

Також рекламні кронштейни часто кріплять не на будівлі, а на стовпи або ліхтарі, щоб повідомити, через скільки метрів знаходиться об'єкт реклами.

Штендер

Іноді для того, аби відзначити місцезнаходження та бути поміченим одразу з декількох сторін, власники виносять на вулицю поруч зі входом штендер.

Та хоч в народі штендеру дісталася несерйозна назва "щит на ніжках", він ефективно виконує свою головну роль (оповіщення про місцезнаходження) і при цьому має кілька незаперечних плюсів: мобільність, невелика вартість виготовлення та компактність.



Штендер



Банер, брандмауер

Що один, що інший — це полотно з рекламним повідомленням, розміщене на поверхні будівлі. Розмір обмежується тільки площею фасаду та бюджетом замовника, так що на брандмауерах є, де розгулятися фантазії. Ви точно можете не перейматися, що реклама на банері залишиться непоміченою: через розміри полотно а отже й вашу рекламу, видно з дуже великих відстаней.



Баннер, брандмауэр



Сіті-формат

Це рекламні конструкції розміром 1,2 на 1,8 м, встановлені вздовж доріг, тротуарів, на зупинках громадського транспорту та в інших місцях скупчення людей. Конструкція складається з боксу (іноді лайтбоксу, світлового короба) з двома площинами для розміщення реклами. Сіті-формат залишається одним з найпопулярніших видів реклами на просторах міста через цінову доступність для рекламодавців і ефективність: розмір рекламної конструкції позитивно позначається на її сприйнятті.



Сити-формат



Призматрон, скролер

Призматрон названий так через будову: тригранні призми, на яких розміщена реклама, обертаються навколо своєї осі через встановлений проміжок часу. Це дозволяє використовувати не один креатив, а цілих три! У скролера схожий принцип роботи, тільки з двома поверхнями: плакати всередині конструкції скріплені між собою та змінюють один одного через встановлений час.



Призматрон, скроллер



Рекламний щит, білборд

Перший в рейтингу популярності формат наружної реклами (особливо розмір 3 * 6 м). Встановлюється вздовж доріг і впливає скоріше на впізнаваність бренду: проїжджаючий одним маршрутом людина раз за разом зустрічає одну й ту ж назву та логотип. Це збільшує ймовірність того, що при виборі між двома брендами він підсвідомо віддасть перевагу тому, що здається йому більш знайомим.



Рекламный щит, билборд

 

Незалежно від формату, зовнішня реклама не так ефективна, як реклама в інтернеті, і це факт. Але вона дає свої плюси у вигляді додаткового трафіку, особливо у ситуаціях, коли бізнес не може направити ресурси на просування в інтернеті (для сервісних центрів, наприклад, контекстна реклама недоступна).

Але є секрети, які допомагають збільшити ефективність наружної реклами у кілька разів. Спойлер: справа в контенті.



Зовнішня реклама: приклади правильного контенту на рекламних конструкціях

Єдине правило, яке вам варто запам'ятати: ніхто не буде зупинятися на вулиці та відволікатися від своїх справ тільки заради того, аби прочитати ваше неймовірно цікаву пропозицію на п'ять рядків. Стислість — не тільки сестра таланту. Вона ще й перебуває в родинних стосунках з тими, хто пише тексти для зовнішньої реклами.

У вас є всього кілька секунд для того, аби зачепити, привернути увагу. Тому чим коротше та лаконічніше ви зможете висловити рекламне повідомлення, тим вище ймовірність, що воно виконає свою головну функцію.

Використовуйте принцип "один рекламний об'єкт — одне рекламне повідомлення" та не намагайтеся впихнути на банер всю інформацію про вашу фірму. Краще зробіть кілька різних варіантів для різних носіїв.




неправильный контент на баннере
На рекламному щиті забагато тексту. Швидше за все його ніхто не прочитає


правильный контент на баннере
Приклад правильного контенту на рекламному щиті. Лаконічне та стисле рішення

Для візуалізації вашого повідомлення краще використати або прості та зрозумілі всім образи, або метафору. Що це означає? Те, що картинка повинна або просто відображати предмет рекламного повідомлення, або передавати його в метафоричний спосіб.

Нагромадження образів в зовнішній рекламі призводить людей в замішання. А ось прості, логічні метафори навпаки викликають інтерес.



логичные метафоры вызывают интерес


Відстежувати ефективність зовнішньої реклами складно, але можливо. РемОнлайн, наприклад, дає можливість відстежити, скільки клієнтів, замовлень і продажів принесла вам кожна рекламна кампанія.



ad-campaigns-report-ua.png (163 KB)

Сподіваємося, що ця стаття допомогла вам розібратися у видах зовнішньої реклами. І навіть якщо ви успішно просувається в інтернеті, правильно обраний рекламний носій та якісне рекламне повідомлення забезпечать вам додатковий трафік клієнтів.

А ще це допоможе зробити наш блог! Підпишіться на Телеграм-канал Прокачай, аби не пропустити нових корисних статей.

comments powered by Disqus