Разом із бізнесом зростає і потреба в автоматизації
Використання сучасних технологій стає запорукою зростання, а іноді навіть виживання компанії. Особливо коли потік інформації невблаганно збільшується, клієнти зі своїми замовленнями насувають, а день натомість більшим не стає. З потребою автоматизації роботи свого часу стикнулась і компанія "Балакун". Вона вирішила змінити підхід до керування процесами і використала для цього RemOnline. Докладніше про те, як автоматизація відкрила нові можливості для компанії, — далі у статті.
Компанія “Балакун” зі Львова спеціалізується на ремонті і продажі мобільних гаджетів. А починала бізнес з магазину аксесуарів. І якщо сім років тому у команді було всього двоє людей, то зараз це дев'ять співробітників, які працюють в шести магазинах.
Перші кроки до автоматизації
Засновник Петро Гук розповів, що на початку своєї діяльності компанія використовувала Excel. У таблицях вели облік операцій, продажів, звіти, підрахунок виробів, запчастин тощо. Обліку товару як такого компанія не вела і визначала свої потреби на око. Персонал переглядав асортимент, рахував приблизну кількість необхідних позицій, здійснював замовлення, отримував накладну, формував її, а потім набивав цінники на товари.
Я довго боровся з Excel, щоб вираховувати у ньому чистий прибуток. Однак це вимагало занадто багато зусиль та часу, мене це не влаштовувало.
Петро Гук
Засновник і директор “Балакун”
Потім спробували кілька спеціалізованих програм. Однак в одній не вистачало функціоналу, а в другій за розробку кожної необхідної функції потрібно було доплачувати. Тож компанія ще навіть не отримала те, чого хотіла, а вже зазнала витрат на кілька тисяч доларів.
У пошуках ефективного інструменту
Шукаючи рішення для автоматизації бізнес-процесів, компанія “Балакун” зрештою обрала RemOnline. CRM для сервісного центру, створена спеціально для різних сфер сервісного бізнесу, виявилася зручним інструментом для оптимізації ремонтного напряму.
Якоїсь миті я подумав, що має бути щось простіше, щось конкретно для нас. Я почав цікавитись у конкурентів, друзів, які працюють у тій самій сфері. І в сервісному центрі, з яким ми співпрацюємо, нам порадили спробувати програму RemOnline.
Петро Гук
Засновник і директор “Балакун”
Після тестового періоду і директор, і співробітники залишились задоволені функціоналом RemOnline. Команда перенесла свою базу, посортувала дані і ось вже майже рік успішно користується програмою.
Які переваги RemOnline допомагають “Балакун” рухати бізнес
Петро Гук зауважив, що робота з паперами ніколи його не приваблювала, тому він так цінує можливість перенести обробку даних у цифровий простір. Зараз він освоїв вже половину з того, що може RemOnline, і не збирається на цьому зупинятися.
RemOnline ефективно закрив для “Балакун” цілу низку питань:
- автоматичний розрахунок зарплати з індивідуальними правилами нарахування та можливістю мотивувати співробітників;
- складський облік: інвентаризація, оприбуткування, списання товару;
- вирахування прибутку;
- відстеження продажів;
- порівняння результатів місяць до місяця;
- оцінка попиту на певні категорії товару завдяки Аналізу асортименту;
- зручне оформлення замовлення на ремонт.
Нашій команді дуже сподобалася функція автоматичного визначення пристрою: вводиш IMEI — й одразу підтягується апарат. Це дуже кльова штука.
Петро Гук
Засновник і директор “Балакун”
Ще однією ключовою функцією є імпорт товару з накладної з Excel у RemOnline. Для компанії це значна економія часу, адже не потрібно вводити кожну позицію окремо.
“Балакун” радить RemOnline тим, кому важлива можливість використовувати програму де завгодно, без довгих налаштувань та встановлення додаткових програм. Оскільки у компанії на кожній торговій точці є комп’ютер, будь-який співробітник із відповідним доступом може виконувати різноманітні дії онлайн.
Команда RemOnline рада бути причетною до успіху “Балакун” і бажає їм подальшого розширення не лише у Львові, а й у всіх містах України.