Контент, ремаркетинг, таргетинг. Як не втрачати клієнтів під час кризи?
Світ змінюється на наших очах. За останній час змінився не лише звичний устрій життя людей, але й їхня споживча поведінка. Усі по можливості залишаються вдома, що в рази збільшує проведений в Інтернеті час. Бездумний серфінґ по хвилях смішних пабликів, інтернет-шопінг або онлайн-навчання: кожен знайде для себе заняття в мережі.
Як в усьому цьому різноманітті правильно побудувати комунікацію і маркетинг-стратегію для малого і середнього бізнесу? Розповідаємо, чому найближчим часом варто зробити акцент саме на інтернет-маркетинг.
Контент
Контент-маркетинг — чудовий онлайн-інструмент, щоб транслювати свої цінності, розповідати про послуги та товари. Правильний контент допомагає залучити нових клієнтів і підвищити лояльність серед існуючих. Поки люди масово сидять удома, їм цікаво все, що допомагає не нудьгувати.
У таких умовах хорошим ходом буде гейміфікація. Щоб привернути увагу аудиторії, представляйте інформацію у вигляді гри: грати люблять не лише діти ? Наприклад, отримання знижки можна оформити у вигляді квеста, а за виконання завдань можна нагороджувати клієнтів подарунками. Використовуйте тести, квізи або конкурси для підняття рівня залученості аудиторії — це доречно і під час, і після кризи.
А ще, нарешті, в усіх з'явився час на вдумливе читання: лонгріди, освітні матеріали і корисні статті. Зараз влучний час, щоб приділити увагу корисному контенту. Складайте розсилки, почніть блог або зніміть своє перше відео. Наприклад, сервісні центри телефонів можуть зняти відео-інструкцію про те, як наклеїти захисне скло на екран або зробити огляд нових моделей техніки. Ательє можуть записати відео про те, як правильно знімати мірки чи зробити розсилку з трендами на наступний сезон.
Але найголовніше — це не скорочувати активність в комунікації з аудиторією. Багато бізнесів поставили на паузу спілкування з клієнтами під час вживання антикризових заходів. Пам'ятайте, криза закінчиться, а клієнти залишаться з вами. Говоріть з ними, навіть якщо всі ваші ресурси спрямовані на інше.
Ремаркетинг
Ремаркетинг — глибокий океан, в якому майже ніхто не вміє плавати. Можливість використовувати інструменти ремаркетинга з'явилася не так давно, тому мало хто знає про його плюси і використовує його можливості. Важливо те, що впровадження ремаркетинга підходить для малого та середнього бізнесу: для тих, у кого порівняно невеликий бюджет на рекламу.
Як це працює? За допомогою інструментів ремаркетингу відбувається аналіз інтересів користувачів і рекламні оголошення показуються тим, хто був на вашому сайті, але клієнтом не став. У сучасних реаліях важливо освоїти цей інструмент, щоб не лише залучати нових і утримувати існуючих клієнтів, але і не розкидатися потенційними ? На даний момент Google AdWords дає найширші можливості з налаштування ремаркетинговых компаній.
Пам'ятайте, якщо люди зайшли на ваш сайт, це означає, що ви їх зацікавили. Можна знайти сотні причин, чому вони не зробили замовлення відразу. Але існує вірогідність, що саме стільки нових клієнтів у вас з'явиться, якщо ви наважитеся нагадати їм про себе.
Реклама в соціальних мережах
Інтернет-трафік у всьому світі за останні декілька місяців виріс більш ніж втричі. Левову частку тут мають соціальні мережі. Коли ще, як не зараз, починати використовувати таргетовану рекламу?
Основною перевагою є те, що результатів не треба чекати довго. Якщо правильно налаштувати аудиторії в рекламному кабінеті, то навіть з невеликим бюджетом таргетована реклама почне діяти майже відразу.
Бізнеси, які використовують для свого просування соціальні мережі, мають перевагу над тими, які їх не використовують. Особливо в кризу!
Перш ніж запускати усі ці активності, переконаєтеся, що на вашому сайті встановлені:
- коди Google Analytics;
- пікселі Facebook;
- налаштування цілей і подій.
Тільки в цьому випадку ви зможете відстежувати ефективність усіх ваших дій і оцінювати працюючі канали залучення нових клієнтів. Встановіть і налаштуйте засоби аналітики сьогодні, щоб підготуватися до завтрашнього потоку клієнтів.
Ми радимо використати усі ці інструменти інтернет-маркетингу в комплексі. Але навіть якщо ви додасте до свого арсеналу всього один з них, ваші клієнти це оцінять. Беріть на замітку і впроваджуйте в маркетингову стратегію нові інструменти вже зараз: кризові моменти можуть стати поштовхом для зростання та розвитку.
Щоб не пропустити нові матеріали, які допоможуть вашому бізнесу не збитися зі шляху в кризу, підписуйтеся на оновлення блогу. Обіцяємо бути корисними :)