3 хвилини

Бос онлайн: три правила віддаленого управління командою

Бути хорошим керівником — це забезпечити своїх співробітників потрібними ресурсами та умовами для виконання поставлених завдань. Набагато важче це зробити на відстані. Поки фірми, майстерні й офіси переходять на віддалену роботу з міркувань безпеки, розповідаємо про найважливіші моменти онлайн-управління для керівників.

1. КОМУНІКАЦІЯ

КОМУНІКАЦІЯ

Налагодити внутрішню комунікацію — найголовніше ваше завдання зараз. Зробіть звичкою щодня обговорювати завдання та поточні справи разом з командою. У цьому допоможуть робочі чати та відеоконференції:

  • Zoom: спокійно працює з конференціями до 100 осіб; зручний вхід за посиланням, яке можна відправити до загального чату.
  • Slack: корпоративний месенджер, де чати структуровані по каналах і окремих проєктах.

Ставте цілі разом і діліться вже виконаними завданнями. Нехай звітність буде відкритою: це позбавить співробітників відчуття, що віддалено хтось працює менше за інших.

2. ПЛАНУВАННЯ

ПЛАНУВАННЯ

Що конкретніше ви будете формулювати свої запити і структурувати завдання, то більша ймовірність, що вони будуть зроблені правильно з першого разу. Прийміть факт, що не всі співробітники можуть переключитися на режим "home" з перших днів (і навіть тижнів).

Іноді офісна атмосфера надихає людей на продуктивність більше, ніж самі проєкти. Зберегти тонус продуктивності допоможе планування:

  • виділяйте головні та другорядні завдання;
  • чергуйте складні та легкі завдання всередині одного проєкту;
  • перегляньте дедлайни.

При правильному розподілі завдань і часу для їх виконання співробітники не помітять великої різниці між роботою з офісу та роботою з кухні.

3. ВІДКРИТА ІНФОРМАЦІЯ

ВІДКРИТА ІНФОРМАЦІЯ

Користь хмарних сховищ при віддаленій роботі важко переоцінити: отримати будь-яку інформацію всередині компанії завдяки ним можна швидко і зручно. При зберіганні даних в хмарі компанія перестає бути прив'язаною до офісу, а всі важливі дані — до локальної мережі.

Для керівника: ви бачите всі звіти в реальному часі, що дозволяє швидко реагувати на зміни бізнес-показників, контролювати всі процеси та відслідковувати ефективність співробітників онлайн. У RemOnline, наприклад, дані можуть бути доступні з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.

Для співробітника: швидкість обороту інформації всередині відділів збільшується. Більше не треба шукати в окремих документах статистику за минулий місяць або відправляти запит на отримання потрібного звіту. Всі процеси автоматизовані та наочні. З впровадженням зберігання даних до хмарних систем у співробітників з'являється більше часу займатися дійсно важливими справами.

Про всі плюси і мінуси зберігання даних в хмарних сервісах читайте тут.

Використання всього трьох правил допоможе вам ефективно налаштувати роботу команди у віддаленому режимі. Комплексний підхід до управління на відстані дозволить співробітникам не сумувати за офісом, а фірмі не зазнати збитків через відсутність грамотної внутрішньої комунікації.

Якщо у вас є інші правила та лайфхаки, діліться ними в коментарях ? А щоб не пропустити нові статті, підписуйтеся на розсилку блогу.