Звіти у RemOnline допомогли Euphoria за рік вберегти близько 50 тис. грн
Компанія Euphoria з Луцька займається торгівлею електронними сигаретами та компонентами до них. Власник Назарій Михайлюк разом із братом Іваном та партнером Романом Гаврилюком заснували свій роздрібний бізнес у квітні 2022 року. Їх не зупинили ані власні страхи через непевне майбутнє, ані застереження оточення про необачне вкладення грошей у бурхливий період. Час довів правильність такого рішення: Euphoria активно розвивається, відкрила 9 магазинів та працевлаштувала вже 16 співробітників.
Асортимент магазину Euphoria
Тривалі пошуки системи обліку та випадкова підказка
До RemOnline компанія встигла спробувати програму російського походження. Але Назарій Михайлюк вирішив, що потрібно рухатись в інший бік, адже платити росіянам не мав бажання. Команда почала пошуки і впродовж двох місяців переглянула безліч програмних рішень.
Знайомі програмісти навіть пропонували Назарію розробити власну CRM. Але складність, терміни і висока вартість відштовхнули Назарія від цієї ідеї. Зрештою колеги-підприємці підказали RemOnline. Побачивши великий функціонал та зрозумілий, максимально гнучкий для керівника інтерфейс, Назарій зацікавився. І вже в липні 2022 року Euphoria перейшла на RemOnline.
Якщо оцінювати можливості і зручності системи RemOnline, то нічого рівного ми поки що не бачили. Врешті-решт, це український продукт — одне лише це варте уваги.
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
Атмосфера в Euphoria
Підрахунки товарів, аналіз показників та пошук помилок
За допомогою системи RemOnline команда Euphoria насамперед навела лад в управлінні складом, оскільки це найважливіший аспект будь-якого роздрібного бізнесу. Компанія веде підрахунок товарів, відстежує залишки, вчасно поповнює запаси. З нестачами допомагає боротися часткова або повна інвентаризація, яку зручно проводити в RemOnline.
Та й інші процеси вдалося налаштувати таким чином, щоб відстежувати й аналізувати ключові показники за останній тиждень, місяць або інші періоди в розрізі торгових точок, менеджерів або товарів.
Тепер власник легко контролює фінанси, веде облік доходів і витрат компанії.
Робоче місце продавця
Завдяки звітам у RemOnline можна побачити навіть мінімальні відхилення від потрібних показників по точці і вчасно відреагувати. Керівник може проконтролювати наявність кожної позиції у всіх магазинах і побачити локацію, де сталася розбіжність в обліку. Найчастіше це пов’язано з тим, що товар продали і випадково не пробили. Як зізнається Назарій, у кінці місяця може спливти і одна, і дві, і три тисячі гривень нестачі.
Аналітичні інструменти в RemOnline дають змогу знайти “проколи” — чи наші, чи продавців, неважливо. Реально допомагає зекономити і час, і кошти. Якби не ці звіти, за останній рік ми б прогоріли щонайменше на 50 тисяч гривень.
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
Продажі без промахів
Навчання співробітників у системі не завдало труднощів, продавці швидко розібрались із системою. У кожного є доступ відповідного рівня і можливість працювати через свою касу. Такі гнучкі налаштування дають змогу використовувати інструменти для управління працівниками максимально ефективно — можна відстежувати продуктивність кожного члена команди, розраховувати зарплату і бонуси. З другого боку, можна проконтролювати не тільки кількість продажів, а й тих самих прикрих промахів. А це дає змогу їх виправити та підвищити результативність бізнесу.
Внесення даних товару в RemOnline
Що відбувається в CRM — там і залишається
Ключовою особливістю і перевагою RemOnline для Назарія Михайлюка є безпека даних. Зокрема, можливість закривати від працівників не призначену для них інформацію. А завдяки ролям і тим самим гнучким налаштуванням доступу є можливість встановити певні права для конкретної групи співробітників не тільки для складу і кас, а й для всіх модулів програми.
Налаштування прав доступу для ролі в RemOnline
Крім того, власнику важливі шифрування і безпека зберігання даних, періодичні бекапи і надійні сервери, на яких працює платформа управління роздрібною торгівлею.
Все, що відбувається в CRM, має там і залишатися, а не випливати десь назовні. Ми впевнені у RemOnline, тому й працюємо з програмою.
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
Робота Служби підтримки RemOnline
Про роботу Служби підтримки RemOnline Назарій Михайлюк також відгукується схвально. Коли потрібна допомога, менеджери відповідають чітко та лаконічно. Саме так і відбувалося, коли Euphoria, наприклад, необхідно було підключити додаткові можливості в програмі, очистити історію або розібратися з налаштуваннями доступу.
У RemOnline стараються знайти підхід до клієнта — це завжди добре. Все дуже легко робиться і класно працює.
Назарій Михайлюк
Власник Euphoria
Ми щиро бажаємо Euphoria наполегливо і цілеспрямовано рухатися вперед і досягати нових висот. А команда RemOnline старанно працює над додаванням нових можливостей для роздрібних продажів.