2 хвилини

Як створити прайс-лист онлайн

Поради та інструменти для прискорення продажів

Детальний та вичерпний прайс-лист — це must have для будь-якого бізнесу, адже повний список усіх товарів та послуг з поточними цінами прискорює роботу із замовленнями. Буває і таке, що клієнт цікавиться загальною вартістю замовлення і потрібно швидко підготувати кошторис. Також людина може погодитись на певну суму, а коли йдеться про сплату, каже, що не погоджувалась на таку витрату.


Що потрібно вашому бізнесу в таких випадках? Звичайно ж, зробити прайс лист, доступний 24/7, готовий до розрахунку вартості за поточними цінами та його надсилання клієнтам просто зараз. В такому разі вам підійде лише онлайн рішення, адже інформація щодо цін повинна бути в електронному вигляді. Зараз розповімо, як це зробити і які можливості ви отримаєте.

Як зробити прайс лист за хвилини у RemOnline

Все просто — якщо йдеться про товари, їх потрібно ввести у складський облік. Це можна зробити як вручну, так і через AI-імпорт з Excel, після чого товари будуть готові до формування розрахунків, продажу та списання. Якщо вам потрібно зробити прайс лист послуг, додайте їх до відповідного розділу в меню «Моя компанія». От і все!

Швидке оприбуткування з Excel за допомогою ШІ в RemOnlineШвидке оприбуткування з Excel за допомогою ШІ в RemOnline

В RemOnline ви можете фіксувати собівартість, ціну і гарантійний термін кожного товару або послуги, користуватись гнучкими налаштуваннями знижок. Все для того, щоб під час подальшої роботи з розрахунками, продажами та звітністю у вас було менше стресу. В разі розширення асортименту і зміни цін прайс лист легко оновлювати, розраховуючи на його основі вартість замовлень у CRM-системі.

Налаштування прайсінгу, де можна відображати ціну та тривалість послугНалаштування прайсінгу, де можна відображати ціну та тривалість послуг/робіт

Які можливості дає сформований прайс лист

Заповнивши шаблон прайс-листа в RemOnline, ви отримаєте доступ до безлічі функцій: керування ціноутворенням, швидкого розрахунку вартості замовлень, шаблонів документів і автоматичних повідомлень клієнтам. Давайте подивимось, що це таке і як ці можливості допоможуть вашому бізнесу працювати швидше.

Робота з цінами та знижками

Контролюйте собівартість і маржинальність, вказуючи закупівельні ціни, суми бонусів за продаж і націнки. Також у RemOnline доступний розрахунок прибутків від замовлень та сум до сплати співробітникам, підрядникам і постачальникам. Створюючи прайс лист, ви можете генерувати карти знижок та налаштовувати їх під кожного клієнта, щоб запроваджувати гнучку програму лояльності.

Змініть свій бізнес вже за 7 днів
Активуйте пробний період RemOnline і автоматизуйте бізнес, щоб отримати більше часу та грошей

Автоматичний розрахунок замовлення

Щоб підсумувати загальну вартість замовлення, додайте до нього товари зі складу і/або послуги з прайс-листа. Якщо ви встановили знижку для клієнта, RemOnline автоматично розрахує суму з її врахуванням. Програма для створення прайсу формує попередні розрахунки замовлень та комерційні пропозиції, готові до надсилання клієнтам і підтвердження оплати просто у смартфоні. Якщо ви приймаєте передплату, програма розрахує залишок суми до повної оплати.

estimate-public-form.webp (49 KB)Попередний рохрахунок вартості робіт, який можна відправити клієнту на погодження

Відправка повідомлень клієнтам

RemOnline дозволяє сповіщати клієнтів про готовність замовлення та розрахунок його вартості. Після налаштування шаблонів повідомлень і сценаріїв відправки вони будуть надсилатись автоматично. 

Формування шаблонів документів

У RemOnline можна створювати не лише шаблон прайс-листа, а й такі документи, важливі для бізнесу:

Редагування шаблону документа в RemOnlineРедагування шаблону документа в RemOnline

Після налаштування шаблонів ви зможете формувати всі необхідні документи за лічені секунди. Дати, імена, адреси, найменування та цифри будуть підтягуватись автоматично за допомогою використання змінних.



Друк цінників, чеків та інших документів

RemOnline працює з більшістю моделей принтерів, тому ви можете друкувати чеки та інші документи просто у програмі за фактом замовлення або продажу. До речі, для етикеток і цінників можна запустити масовий друк, а такі документи, як акти та рахунки — автоматично відправляти клієнтам в електронному вигляді.

Що варто знати перед тим, як зробити прайс лист

Знайте, що його наявність може в рази прискорити виконання багатьох бізнес-процесів. Також прозора робота з цінами, знижками та попередніми рахунками — це кращий сервіс і лояльність клієнтів. А швидкість процесів і задоволені клієнти — це вищі прибутки. Створюйте прайс лист у RemOnline і відчуйте результат вже скоро!