3 хвилини

HPS: Як пристрасть до навушників перетворилася на успішний сервісний центр

Від хобі з ремонту навушників до успішного сервісного центру

Як перетворити підліткове хобі на успішний сервісний центр? Історія Вадима Хіміча та HPS показує, як пристрасть до своєї справи, вузька спеціалізація та правильні інструменти допомагають досягати успіху. Від ремонту навушників удома до співпраці з відомими компаніями — дізнайтеся, як RemOnline став невіддільною частиною роботи сервісу, оптимізував процеси та допоміг масштабувати бізнес.

Пристрасть до ремонту навушників

Ще зі школи Вадим Хіміч мав особливий талант — ремонтувати навушники. Спочатку це було хобі: він лагодив свої, допомагав друзям, а згодом почав робити це на комерційній основі. У 2012 році Вадим розпочав свою справу як майстер, який зустрічався з клієнтами біля станцій метро та ремонтував навушники вдома. І це був лише початок великого шляху. З 2015 він вже працював в сервісному центрі, де займався ремонтом різноманітної техніки: ноутбуки, компьютери, телефони. Але навушники так і залишились головною пристрастю в роботі.

Перехід на новий рівень та відкриття сервісного центру

У 2017 році Вадим відкрив власний сервісний центр HPS у Києві, де обслуговують не тільки індивідуальних клієнтів, а й відомі компанії, такі як Bodo, Епіцентр, JYSK та MOYO. Великі замовники мають свої кол-центри, які подекуди потребують ремонту та обслуговування навушників. HPS чудово справляється з цими задачами, і деякі корпоративні клієнти прийшли вже по рекомендаціях інших. Крім того, HPS є авторизованим сервісним центром для брендів Bose та Jabra.

Концепція HPS — фокус виключно на ремонті навушників. Саме ця вузькопрофільність дозволила сервісному центру стати експертами у своїй сфері.



replacing-bracket-audeze-3dprinting.webp (210 KB)Заміна виготовленої дужки за допомогою 3D друку в Audeze

Як RemOnline допоміг HPS оптимізувати роботу

Вадим мав досвід роботи в Excel-таблицях, тому в HPS із самого відкриття шукав рішення, яке дозволить ефективно вести облік, швидко обробляти запити клієнтів та оптимізувати бізнес-процеси.

Розглядались і альтернативні рішення, але RemOnline виявився найбільш зручним. Система не перевантажена зайвими функціями, а робочі процеси стали швидшими та ефективнішими.




Як показало життя, вибір було зроблено правильний — пріоритизація замовлень та програма для сервісного центру дозволяють сьогодні ефективно працювати та знаходити шляхи зростання та розвитку.



Ведення замовлень в сервісному центрі HPSВедення замовлень в сервісному центрі HPS

Зручний облік і контроль процесів

Клієнтська база, замовлення та історія ремонтів ведеться в єдиній системі. Це економить купу часу без ризиків щось щось загубити чи переплутати. Наприклад, можна впізнати навушники клієнта та побачити в системі, як вони обслуговувались 5 років тому. Сервісний центр також може керувати великими замовленнями від корпоративних клієнтів, вести фінансовий облік та облік складу.



Діджитал склад запчастин в сервісному центрі HPSДіджитал склад запчастин в сервісному центрі HPS



Ефективна комунікація з клієнтами

HPS автоматично відправляє SMS клієнтам, які телефонували у неробочий час. Це не лише покращило сервіс, але й допомогло зменшити кількість втрачених замовлень. Також зручно працювати прямо в програмі, якщо клієнти звертаються через Viber чи будь-який інший месенджер.



Спілкування з клієнтами з різних месенджерів в одному вікні RemOnlineСпілкування з клієнтами з різних месенджерів в одному вікні RemOnline

Результат вірних управлінських рішень в сервісному центрі

Зараз HPS виконує понад 200 ремонтів на місяць, працює оптимізованою командою та може дозволити собі відмовлятися від дрібних невигідних замовлень, зосереджуючись на більш складних і прибуткових ремонтах.




Система дає можливість вести бізнес прозоро, контролювати процеси та приділяти більше часу головному — якісному сервісу для клієнтів.



marshall-minor3-headphones-disassembled.webp (576 KB)Розібрані навушники Marshall Minor 3

Секрети успіху сервісного центру з ремонту навушників HPS

Для розвитку та масштабування потрібно не так багато: правильно обрана стратегія й ефективність в її реалізації. Вадиму вдається досягати бажаного завдяки обраним крокам:

  • Чітка спеціалізація — тільки навушники.
  • Якість роботи — клієнти повертаються навіть через 5-6 років.
  • Гнучкість — співпраця з корпоративними замовниками та індивідуальний підхід до клієнтів.
  • Використання сучасних інструментів, таких як програма для сервісних центрів RemOnline, допомагає покращувати сервіс.

HPS — це про якість, професіоналізм і любов до своєї справи. Історія Вадима — чудовий приклад того, як захоплення може стати успішним бізнесом. Бажаємо процвітання та натхненної праці HPS.


Готові спростити управління своїм сервісним центром? Як і HPS, ви можете зекономити час, покращити облік і автоматизувати комунікацію з клієнтами. RemOnline допоможе налагодити всі процеси, щоб зосередитися на головному — якісному сервісі та зростанні бізнесу.