Як квітковий бізнес розквітає завдяки автоматизації
Продажі з вітрини магазину та через Instagram, готові букети та на замовлення, кур’єрська доставка по місту — все впорядковано в одній програмі. Читайте, як квіткова крамниця “Poczuj” радує клієнтів відмінним сервісом завдяки злагодженим процесам.
Дар’я Сліпецька мріяла займатися квітами з дитинства. В Україні працювала флористом у квітковій крамниці, а після переїзду до Польщі наважилася розпочати власну справу — сервіс доставки букетів на замовлення ”Poczuj”. Дар’я разом з чоловіком спочатку працювали онлайн в Instagram, але згодом відкрили офлайн магазин в Познані. Після переїзду на нову локацію в центрі міста замовлення стали різноманітнішими, а кількість покупців зросла.
В перший магазин, який ми відкрили, до нас приходили більш консервативні покупці. Вони були старшого віку і їм не заходила наша флористика в принципі. Вони звикли до букетів з простим пакуванням, де багато зелені та мало квітів. Після переїзду в центр у нас з’явилася нова цільова аудиторія — місцева молодь, яка подорожує і більш відкрита до нового. І їм подобається наша флористика.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Подружжя Сліпецьких, засновники Poczuj
Наразі в Poczuj працюють два флористи в магазині, продають квіти з вітрини та роблять букети на замовлення. Дар’я разом із чоловіком займається доставкою замовлень. Для соціальних мереж та реклами наймають підрядників, періодично змінюючи спеціалістів.
Сторінка Poczuj в Instagram вже має понад сім тисяч підписників і постійно поповнюється новим контентом. Подружжя планує подальший розвиток бренду, включаючи створення холодильних кімнат в крамниці та проведення майстер-класів з виготовлення букетів.
Квітковий магазин Poczuj в Познані
Безуспішний пошук програми обліку серез місцевих провайдерів
З самого відкриття власного бізнесу Дар’я шукала зручну програму для квіткового магазину. Вона спробувала кілька різних сервісів, переважно місцевих, але жоден з них не відповідав потребам Poczuj. З RemOnline Дар’ю познайомила подруга з України, яка також має власний бізнес. Хоча вона працює в іншому секторі — роздрібна торгівля в Instagram — вона порекомендувала спробувати RemOnline для організації процесів в Poczuj.
Мені доводилося використовувати різні програми для запису замовлень, управління запасами та відстеження витрат, кожна з яких мала окремий додаток. І ще якісь таблички Excel…А RemOnline сподобався саме тим, що інтегрував усі ці функції в одну платформу.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Сліпецька Дар’я, співзасновниця Poczuj
Контроль над бізнесом в одному програмному рішенні
RemOnline допомагає Poczuj оптимізувати щоденну роботу, забезпечуючи зручний доступ до інформації та покращуючи комунікацію між співробітниками.
Чому RemOnline? Тому що простіше вести все в одній програмі, ніж мати декілька, як в мене було раніше.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Особливо Дар’ї подобається управління замовленнями, оскільки RemOnline дозволяє бачити статуси і адреси доставки в реальному часі. Це значно полегшує роботу як для флористів, так і для кур'єра, які можуть оперативно отримувати інформацію без необхідності додаткових повідомлень.
В RemOnline нам зручно, що є застосунок, і флористи бачать всі замовлення та можуть поставити статус, готово чи не готово. Так само, як і кур 'єр бачить одразу адресу доставки, мені не потрібно вручну йому в повідомленнях це все описувати.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Замовлення в RemOnline
В Poczuj також використовують інтеграцію з Instagram, так як багато замовлень приходить саме через цей канал. Це спрощує комунікацію Дар’ї з командою флористів. Наприклад, якщо вона зайнята, то може попросити співробітників прийняти замовлення через чат в RemOnline. Це дозволяє підтримувати ефективну роботу навіть у випадках, коли Дар’я не може особисто займатися обробкою замовлень на доставку.
Чати в RemOnline
Порядок в цифрах та вчасні замовлення
Дар’я відзначає, що використання однієї програми для всіх задач значно спрощує робочі процеси та допомагає уникнути плутанини. Статуси замовлень дозволяють флористам виконувати роботу без затримок. Таким чином, бізнес працює більш ефективно і організовано.
З RemOnline ми не забуваємо про замовлення, бо в нас таке раніше траплялось. Ми не встигали записувати заявки, бо вносили все в табличку. Зараз вже такого немає, всі замовлення виконуються, бо все швиденько вноситься в програму, і флористи все бачать.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Аналітика продажів в RemOnline дозволяє Дар’ї відстежувати окремо замовлення онлайн та замовлення з крамнички. Це дає можливість на кінець місяця підрахувати, скільки було продажів з кожного каналу, що допомагає ефективніше планувати маркетингові стратегії та покращувати бізнес-процеси.
З RemOnline у мене більше порядку в бізнесі і легше відслідковувати всі ці цифри.
Сліпецька Дар’я
Співзасновниця
Poczuj
Команда RemOnline бажає Poczuj надалі активно розвиватися і радувати клієнтів красою букетів та відмінний сервісом. А ми в свою чергу подбаємо про постійне вдосконалення програмного рішення для квіткових бізнесів.