Прибутки детейлінг-студії зросли на 20% завдяки RemOnline
Ефективна комунікація з клієнтами та контроль за всіма етапами роботи в одній програмі дозволили детейлінг-студії не тільки втримати постійних клієнтів, а й залучити нових.
Детейлінг-студія "Автофізика" розпочалася з об’єднання двох співзасновників, кожен з яких привніс свої унікальні навички та досвід у справу — Сергій Гєєв, маркетолог з понад 20-річним стажем, та його друг, який з дитинства захоплюється автомобілями. Бізнес відкрився у 2009 році у Мелітополі та спеціалізувався спочатку на автомобільному світлі, фарах і оптиці.
У 2016 році "Автофізика" переїхала до Києва. Основною спеціалізацією студії досі є робота зі світлом і фарами автомобілів, але вже активно розвивається детейлінг — чистка, полірування, покриття плівками, та інші послуги для вдосконалення зовнішнього вигляду автомобілів. На сьогодні команда "Автофізики" налічує близько 10 постійних співробітників та ще 5-10 людей, які залучаються до роботи на проектній основі залежно від замовлень.
Команда детейлінг-студії "Автофізика" за роботою в програмі RemOnline
Завдяки поєднанню технічної експертизи одного із співзасновників та маркетингової стратегії іншого, "Автофізика" змогла стати успішною компанією в Києві, пропонуючи якісні послуги у сфері автомобільного світла, ремонту фар і дітейлінгу.
Excel та ручні методи обліку вже не відповідали масштабу бізнесу
У 2020 році бізнес "Автофізика" почав користуватися програмою для детейлінг-студій RemOnline, щоб автоматизувати процеси та контролювати замовленнями. До цього компанія зростала, і коли кількість співробітників збільшилась до 8-10 осіб, а потік клієнтів став активнішим, керування процесами стало значно складнішим. Якщо на початку було 1-2 замовлення на день, то з часом їх кількість зросла до 5-7. Це створило потребу в більш структурованому підході до організації роботи.
Співзасновник компанії Сергій Гєєв, маючи досвід роботи в великих компаніях та обліку інформації через CRM-системи, зрозумів, що використання Excel та інших ручних методів для обліку вже не відповідало масштабу бізнесу. Все частіше виникали проблеми з тим, як правильно організувати робочі процеси, коли кілька співробітників працюють над одним великим проектом, який може тривати тиждень. Було важко зрозуміти, хто і коли має виконувати певні завдання, як відслідковувати витрати, скільки часу та ресурсів пішло на виконання певної роботи.
Ми все ввели в Excel, в якихось хмарних документах, десь там щось писали, щось обліковували, але воно все не працювало як треба. Не зрозуміло було, як знайти інформацію кожній людині, яка дотична до того чи іншого ремонту або проекту.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Випадково рішення знайшлося завдяки племіннику співзасновника, який також шукав CRM-систему для свого бізнесу і натрапив на RemOnline. Це сталося ще у 2019 році, але "Автофізика" не одразу перейшла на нову платформу. Протягом півроку вони тестували програму, поступово адаптуючи її до своїх потреб.
Детейлінг-студія "Автофізика"
З часом стало зрозуміло, що RemOnline — це точка зростання для компанії. Програма для детейлінгу допомогла організувати процеси, вести облік замовлень і контролювати роботу більш ефективно. Завдяки RemOnline "Автофізика" змогла не тільки краще керувати замовленнями, але й покращити загальну ефективність бізнесу.
В RemOnline кожен з нас бачить свою частину роботи та шлях клієнта, а це вкрай важливо для розвитку бізнесу.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
RemOnline став точкою, в яку сходяться всі процеси
Бізнес "Автофізика" активно користується програмою RemOnline для автоматизації і спрощення своїх робочих процесів. Спочатку, протягом перших шести місяців, RemOnline використовували переважно для ведення бази клієнтів і мінімального обліку виконаних робіт. Це дозволило зберігати всю інформацію в одному місці і мати доступ до неї з будь-якого пристрою. У результаті значно спростився процес пошуку необхідної інформації, особливо для обслуговування клієнтів у вихідні дні або поза робочим графіком.
RemOnline став для нас точкою зростання. З того часу як ми почали контролювати процеси, робота змінилася кардинально.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Поступово компанія почала додавати співробітників до системи, а також вести складський облік. Незважаючи на те, що їх склад не надто розгалужений, RemOnline допомагає обліковувати товари, такі як плівки для тонування і поклейки машин, а також запчастини для ремонту фар. Це важливо, оскільки плівки та запчастини є дорогими, і контроль їх використання допомагає оптимізувати витрати.
Також RemOnline допомагає з обліком обладнання. Раніше в бізнесі часто виникали ситуації, коли обладнання або запчастини просто лежали на складі і про їхнє існування забували. Це призводило до марних витрат, адже компанія могла замовляти ті ж самі товари, які вже були на складі. З початком обліку у RemOnline в 2021 році, бізнес зміг заощадити значні суми, які раніше витрачались на повторні закупівлі, і спрямувати ці гроші в інші важливі ресурси, наприклад, у рекламу.
Складський облік в RemOnline
Ще однією важливою функцією, яку додали до робочого процесу, стала інтеграція з телефонною системою Binotel. Завдяки цьому рішенню компанія отримала можливість записувати телефонні розмови, відстежувати дзвінки і бачити, хто телефонує. Це значно поліпшило управління комунікаціями з клієнтами і дозволило зберігати всі важливі дані в одному місці.
Інтеграція з чатами Facebook та Instagram теж стала великою перевагою. Оскільки в Instagram бізнес активно використовує таргетовану рекламу, через цей канал надходить багато повідомлень від клієнтів. Завдяки RemOnline усі повідомлення збираються в одному місці, і менеджери можуть легко відстежувати історію комунікації та відповіді.
Коли вся комунікація збирається в одну точку, в такий хаб як RemOnline, то це дуже зручно. Я і менеджер бачимо, хто що написав, ми там можемо відповісти, бачимо, хто відповів, є вся історія чату. Це нам значно полегшило життя.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Чати в CRM RemOnline
Команда "Автофізики" також активно використовує таск-менеджер в RemOnline для внутрішньої комунікації між менеджерами. Це дозволяє передавати інформацію незалежно від того, чи знаходяться всі співробітники на місці, що важливо для координації великих проектів.
Таск-менеджер в RemOnline
Особливим полегшенням стало впровадження функції "Набори послуг". У компанії є багато повторюваних операцій, зокрема у сфері ремонту автомобільних фар і оптики. Завдяки "Наборам" можна автоматизувати ці дії, що значно прискорило роботу. Це особливо актуально для таких послуг, як переробка американських автомобілів під європейські стандарти, що зараз є дуже затребуваною послугою на ринку.
Крім цього, мобільний додаток RemOnline Замовлення став незамінним інструментом для компанії. Він дозволяє співробітникам планувати роботи, використовувати фільтрацію по завданнях і мати зручний доступ до всіх функцій системи у будь-який час.
Майстер “Автофізики” опрацьовує замовлення в мобільному додатку
Загалом, використання RemOnline допомогло "Автофізиці" оптимізувати робочі процеси, краще контролювати замовлення та комунікацію з клієнтами, що суттєво підвищило ефективність бізнесу.
RemOnline втричі підвищив продуктивність бізнесу вже в перший рік
Завдяки впровадженню RemOnline у бізнесі "Автофізика" вдалося досягти значних результатів за останні кілька років. Одним із перших відчутних покращень стала продуктивність, яка втричі зросла у перший рік використання системи. Це відбулося навіть тоді, коли команда використовувала лише базові функції програми. Завдяки автоматизації процесів, вони стали краще бачити кількість клієнтів та обліковувати виконані роботи.
З появою RemOnline наша продуктивність виросла десь на 30%. Ми стали більше розуміти, хто наш клієнт, краще контролювати склад, і найголовніше — ми перестали витрачати гроші та нерви на рутину.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Детейлінг-студія "Автофізика"
З початком війни і відновленням роботи влітку 2022 року, "Автофізика" почала активно використовувати наявний функціонал RemOnline, що сприяло подвоєнню бізнесу. Особливо це стало помітно з лютого 2023 року, коли команда вже повноцінно користувалася більшістю функцій програми. В результаті кількість замовлень і обсяг закритих робіт виросли ще на 15-20% у порівнянні з попереднім роком.
Після початку війни ми дуже активно почали користуватись всіма фічами RemOnline, що дозволило нам виросли в два рази — і в кількості замовлень, і додаткового спілкування з клієнтами.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Одна з ключових переваг, яку відзначив власник, — це поліпшення комунікації з клієнтами. RemOnline дозволяє відстежувати всі дзвінки, замовлення та комунікації, що значно покращило якість обслуговування. Впровадження функцій попереднього розрахунку та надсилання замовникам кошторисів на погодження допомогло збільшити кількість повторних звернень і рекомендацій. Завдяки цьому клієнтська база стабільно зростає, незважаючи на відсутність значного розширення штату або потужностей.
Порівнюючи з минулим роком наш бізнес виріс на 15-20% відсотків. І це навіть не органічне зростання, бо ми сильно не виросли в штаті або потужностях. Це саме завдяки правильній комунікації з клієнтами і використанню RemOnline. Бо ми бачимо, як клієнти повертаються, ми бачимо їх замовлення та не пропускаємо дзвінки.
Сергій Гєєв
Співвласник детейлінг-студії
Автофізика
Власник бізнесу також відзначає, що RemOnline допомагає систематизувати всі процеси, аналізувати та покращувати роботу, що є ключем до зростання. Уся важлива інформація знаходиться в одному місці, що дозволяє бізнесу швидко реагувати на запити клієнтів і впроваджувати нові покращення в роботу.
Команда RemOnline у захваті від досягнень детейлінг-студії "Автофізика" та бажає власникам подальшого зростання та розвитку. А ми будемо й надалі працювати над підвищенням ефективності малого бізнесу в Україні завдяки сучасним технологічним рішенням.