Як додати бізнес у Google Карти
Дізнайтесь, як підвищити локальний рейтинг і виділитись серед конкурентів
Локальний бізнес без позначки на картах втрачає понад 30% клієнтів, тому якщо ви хочете заробляти, варто подбати про привабливу презентацію вашої компанії, щоб клієнти помітили вас. Для цього потрібно виділитися серед конкурентів на карті, знаючи, яку інформацію вказувати в профілі Google Business.
Що таке Google Business
Це безкоштовна платформа для просування бізнесу, що відображає дані компанії в пошуку, на картах та в інших сервісах Google. Це надзвичайно корисний інструмент для локального бізнесу (магазини, СТО тощо), адже понад 40% пошукових запитів у Google — локальні. А це безліч потенційних клієнтів, які можуть просто зараз шукати вас поруч зі своїм будинком.
Більше клієнтів з CRM для малого бізнесу RemOnline
Активуйте пробний період і покращуйте сервіс, щоб збільшити лояльність клієнтів.
Навіщо додавати компанію в Google Карти
Коли ваш бізнес зʼявиться на карті, він отримає низку переваг та нових можливостей:
- Легший пошук для клієнтів, які будуть вводити в пошук «кафе», «ремонт ноутбуків Київ» чи інші запити й одразу побачать вашу компанію на карті.
- Зростання довіри, адже бізнес з профілем у Google здається людям більш надійним і перевіреним. Фото, години роботи та відгуки допоможуть формувати позитивний імідж.
- Можливість вказати важливу інформацію, таку як адреса, телефон, сайт, соцмережі, різноманітні фото.
- Інформування клієнтів щодо акцій, знижок та інших пропозицій, що допоможе вам продавати і заробляти більше.
- Підвищення позицій у пошуку Google, тому що він краще ранжує бізнеси, які є на картах і мають активний профіль. Це дасть вам додаткову перевагу над конкурентами.
Також на платформі ви зможете переглядати відгуки клієнтів, що допоможе вам отримати реальний фідбек щодо обслуговування, побачити сильні сторони та проблемні місця. Зворотній звʼязок — це ваш найкращий помічник у вдосконаленні товарів та/або послуг, адже ви зможете швидше реагувати на зауваження і виправляти недоліки.
Ба більше, якщо користувачі Google побачать, що ви відповідаєте на відгуки, це підвищить їхню лояльність, тому що таким чином ви демонструєте своє клієнтоорієнтованість. А що більше лояльних користувачів, то більше клієнтів, що приносять вам прибутки.
Детальніше про те, як розвивати бізнес за допомогою зворотного зв'язку
Де зʼявиться інформація про вашу компанію
Після реєстрації аккаунту в Google Business та наповнення його даними пошукова система буде відображати їх у трьох місцях:
Блок знань
Він з'являється біля рядка пошуку, коли користувач шукає вас за назвою. Блок у правій частині екрану відображає інформацію, яку ви вказуєте при реєстрації акаунту в Google Business. Можете перевірити, як це працює, та ввести в пошук назву будь-якого магазину. Відображення у цьому блоці важливе, адже не всі клієнти шукають бізнес у картах.
Блок локальної видачі
У ньому відображається інформація за запитами в Google із зазначенням певної місцевості (міста, району або вулиці). Цей блок не показує профіль компанії повністю — інформація в ньому є вибірковою і залежить від типу діяльності компанії.
Google Карти
Власне, це те, заради чого ми всі тут зібралися :) Після реєстрації та підтвердження вашої компанії в Google Business уся інформація про неї почне відображатися в картах.
Які дані треба додавати, заповнюючи профіль Google Business
Від кількості та якості інформації, яку ви вкажете, буде залежати позиція вашої компанії в пошуковій видачі. Давайте розберемось на прикладі, як правильно створити профіль Google Business.
1. Почніть реєстрацію. Перейдіть за посиланням і додайте ключову інформацію: назву і рід діяльності. Важливо вказати точну назву, яку використовуєте офлайн, і не вказувати дані щодо торгового центру, якщо компанія розташовується в ньому.
Як назвати магазин: покрокова інструкція
2. Додайте філію (магазин, сервіс тощо). Це необхідний крок, адже так ваш бізнес буде відображатись у пошуковій видачі та на картах, коли клієнти будуть шукати його.
3. Введіть адресу компанії та поштовий індекс.
4. Вкажіть локацію вашої компанії. Зробіть це максимально точно, щоб у майбутньому клієнти легко знаходили вас.
5. Зазначте номер телефону і сайт компанії. Ця інформація буде відображатися клієнтам у блоці знань та в картах.
Дізнайтесь, чи можна створити сайт власноруч і який конструктор обрати
6. Вкажіть послуги, які надає компанія. Важливо додати якомога більше позицій, щоб користувачі могли знайти ваш бізнес, вводячи в пошук потрібні сервіси.
7. Зазначте графік роботи компанії. Так, клієнти, шукаючи вас у Google, зможуть одразу побачити, чи встигнуть зайти сьогодні, або спланувати візит на певний день.
8. Напишіть, чим займається ваша компанія. Чим більше інформації надасте, тим легше буде пошуковику зіставити її з релевантними запитами. Напишіть про товари та послуги, які надаєте, їхні особливості, а також переваги, що відрізняють вас від конкурентів.
9. Додайте актуальні фото бізнесу. Почати можна з обкладинки: фотографії, яка буде відображатися у верхній частині профілю. Вона повинна найкраще описувати те, чим ви займаєтеся.
10. Підтвердіть дані та завершіть перший етап реєстрації. Google потрібно до 5 днів, щоб перевірити інформацію про ваш бізнес, після чого клієнти зможуть побачити його в пошуку. Проте на цьому робота не завершується, адже вам потрібно буде оптимізувати акаунт і підвищувати рейтинг, щоб отримати більше клієнтів.
Як підвищити рейтинг бізнесу в Google Картах
Після підтвердження профілю перед вами відкриється безліч можливостей, тому починайте працювати над відгуками оптимізуйте інформацію про бізнес. Почнемо з останнього:
- Коригуйте робочі години у святкові дні, щоб не створювати неприємні сюрпризи для клієнтів — часто вони стають причиною негативних відгуків.
- Додайте більше фото (інтерʼєр, команда, фасад тощо). Так клієнти зможуть немов би побувати у вас і швидше прийняти рішення про візит.
- Додайте можливість писати вам повідомлення у вкладці «Звʼязатись». Краще відповідати на такі повідомлення якомога швидше і Google дасть вам за це плюс.
- У вкладці «Послуги та зручності» додайте обʼєктивні атрибути на кшталт «Можна з тваринами», «Доступно для людей з інвалідністю», «Є онлайн-запис» тощо. Суб'єктивні атрибути формуються вже на основі відгуків ваших клієнтів.
- Працюйте над відгуками, адже вони відображатимуться поруч з даними компанії при пошуку, впливаючи на привабливість бізнесу та кількість замовлень.
До речі, щоб збільшити кількість позитивних відгуків і підняти рейтинг, спробуйте три прості методи:
- Запускайте розсилки з нагадуванням залишити відгук. Наприклад, у CRM для малого бізнесу RemOnline ви можете робити це в месенджерах та SMS, використовуючи базу клієнтів.
- Спілкуйтеся в коментарях, обовʼязково відповідайте на скарги та зауваження. Це покаже клієнтам, що їхня думка є важливою, та спонукатиме їх залишати відгуки.
- Нагадуйте про відгуки під час відвідування. Часто клієнти забувають про це, хоч і мають достатньо часу та бажання, щоб поставити оцінку і написати кілька слів.
Хочете знати, як ефективно працювати з клієнтами?
Давайте ми покажемо, як налаштувати роботу з чатами та відгуками в CRM RemOnline.
Що робити далі
Додавання компанії в Google Карти — це лише початок шляху. Щоб підтримувати активність клієнтів і нарощувати обʼєми продажів, продовжуйте працювати з профілем Google Business. Додавайте свіжі фотографії, регулярно переглядайте відгуки та повідомляйте клієнтів про зміни в роботі компанії. Варто виділити час на заповнення і підтримку профілю сьогодні, щоб отримати потік клієнтів завтра. Бажаємо успіхів!