Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. #П'ятничнаФіча

#П'ятничнаФіча №58: Як керувати доставкою за допомогою Планувальника замовлень

friday-feature-58-ua.png (230 KB)

Як не крути, та люди зараз намагаються якомога рідше виходити з дому, а в сфері послуг падає кількість замовлень та звернень. Багато наших користувачів по можливості зараз працюють в режимі доставки. А якщо бізнес-процес змінився, виходить потрібно і РемОнлайн підлаштувати під нього. Тому ми підготували для вас покрокову схему, як почати керувати доставкою у вашому акаунті.

Крок 1. Кур'єри як ресурси

Зайдіть на сторінку "Налаштування > Локації", натисніть двічі по назві локації і додайте кожного кур'єра як ресурс у діалоговому вікні.

delivery-resources.png (54 KB)

Крок 2. Додайте окремі статуси для доставки

За замовчуванням у РемОнлайн є група статусів "Доставка", але самих статусів в ній немає. Рекомендуємо вам додати відразу 2 статуси: "Доставка від клієнта" та "Доставка до клієнта". Докладну інструкцію ви знайдетее тут.

delivery-statuses.png (79 KB)

Крок 3. Створіть "Виїзний" тип замовлення

На час, поки ви працюєте в режимі доставки, створіть окремий тип замовлення, наприклад, "Виїзний" і встановіть для нього початковий статус "Доставка від клієнта". Зробити це можна на сторінці "Налаштування > Редактор форм", докладну інструкцію ви знайдете за цим посиланням.

delivery-order-type.png (58 KB)

Обов'язково додайте в цей тип замовлення системне поле "Запис клієнта". У полі "Тривалість" можна одразу зазначити орієнтовний час, який піде у кур'єра на доставку.

delivery-time-field.png (65 KB)

Крок 4. Використовуйте Планувальник замовлень для грамотного керування доставкою

Як тільки ви додасте ресурси та поле "Запис клієнта" хоча б в один тип замовлення, на сторінці "Замовлення" з'явиться перемикач між Таблицею і Планувальником.

Використовуйте Планувальник, щоб уникнути плутанини в датах і часі доставки. Для цього включіть відображення замовлень по ресурсах на тиждень.

week-resources.png (41 KB)

Тут ви прекрасно можете бачити заплановані доставки на весь тиждень по кожному кур'єру, завдяки чому швидко визначите з клієнтом зручний йому час. І відразу ж у Планувальнику зможете створити замовлення, де дата і кур'єр вже будуть обрані, вам залишиться вказати час доставки та заповнити необхідні поля.

order-from-scheduler-resources.gif (376 KB)

А коли замовлення буде готове, поміняйте в ньому дату і час, щоб зафіксувати в Планувальнику зворотну доставку.

Крок 5. Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку

Навіть якщо ваші клієнти живуть зараз у режимі соціальної ізоляції, це не означає, що вони взагалі не виходять з дому. Тому радимо вам створити автоматичне сповіщення про доставку, щоб нагадувати клієнтам, в який час до них має приїхати кур'єр.

Для цього:

  • зайдіть на сторінку "Налаштування > Оповіщення";
  • додайте оповіщення для клієнтів за подією "Статус замовлення змінився на" і виберіть групу статусів "Доставка";
    delivery-notification-creating.png (56 KB)
  • використовуючи змінні, створіть шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час або зв'язатися з вами для зміни часу доставки;
    delivery-notificqtion-temoplate.png (72 KB)
  • збережіть налаштування оповіщення.

У підсумку, коли ви будете переводити замовлення в статус доставки, ваші клієнти будуть отримувати повідомлення приблизно такого характеру:

IMG_8024.jpg (66 KB)

Перехід на доставку і виконання цих кроків допоможуть вам не втратити та навіть підвищити лояльність клієнтів. Налаштуйте РемОнлайн під поточні реалії та продовжуйте роботу незважаючи на жодні складнощі.

comments powered by Disqus