3 хвилини

#П'ятничнаФіча №58: Як керувати доставкою за допомогою Планувальника замовлень

Як не крути, та люди зараз намагаються якомога рідше виходити з дому, а в сфері послуг падає кількість замовлень та звернень. Багато наших користувачів по можливості зараз працюють в режимі доставки. А якщо бізнес-процес змінився, виходить потрібно і РемОнлайн підлаштувати під нього. Тому ми підготували для вас покрокову схему, як почати керувати доставкою у вашому акаунті.

Крок 1. Кур'єри як ресурси

Зайдіть на сторінку "Налаштування > Локації", натисніть двічі по назві локації і додайте кожного кур'єра як ресурс у діалоговому вікні.

Кур'єри як ресурси

Крок 2. Додайте окремі статуси для доставки

За замовчуванням у РемОнлайн є група статусів "Доставка", але самих статусів в ній немає. Рекомендуємо вам додати відразу 2 статуси: "Доставка від клієнта" та "Доставка до клієнта". Докладну інструкцію ви знайдетее тут.

Додайте окремі статуси для доставки

Крок 3. Створіть "Виїзний" тип замовлення

На час, поки ви працюєте в режимі доставки, створіть окремий тип замовлення, наприклад, "Виїзний" і встановіть для нього початковий статус "Доставка від клієнта". Зробити це можна на сторінці "Налаштування > Редактор форм", докладну інструкцію ви знайдете за цим посиланням.

Створіть "Виїзний" тип замовлення

Обов'язково додайте в цей тип замовлення системне поле "Запис клієнта". У полі "Тривалість" можна одразу зазначити орієнтовний час, який піде у кур'єра на доставку.

зазначити орієнтовний час

Крок 4. Використовуйте Планувальник замовлень для грамотного керування доставкою

Як тільки ви додасте ресурси та поле "Запис клієнта" хоча б в один тип замовлення, на сторінці "Замовлення" з'явиться перемикач між Таблицею і Планувальником.

Використовуйте Планувальник, щоб уникнути плутанини в датах і часі доставки. Для цього включіть відображення замовлень по ресурсах на тиждень.

Використовуйте Планувальник замовлень

Тут ви прекрасно можете бачити заплановані доставки на весь тиждень по кожному кур'єру, завдяки чому швидко визначите з клієнтом зручний йому час. І відразу ж у Планувальнику зможете створити замовлення, де дата і кур'єр вже будуть обрані, вам залишиться вказати час доставки та заповнити необхідні поля.

у Планувальнику зможете створити замовлення

А коли замовлення буде готове, поміняйте в ньому дату і час, щоб зафіксувати в Планувальнику зворотну доставку.

Крок 5. Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку

Навіть якщо ваші клієнти живуть зараз у режимі соціальної ізоляції, це не означає, що вони взагалі не виходять з дому. Тому радимо вам створити автоматичне сповіщення про доставку, щоб нагадувати клієнтам, в який час до них має приїхати кур'єр.

Для цього:

  • зайдіть на сторінку "Налаштування > Оповіщення";
  • додайте оповіщення для клієнтів за подією "Статус замовлення змінився на" і виберіть групу статусів "Доставка";
    Налаштуйте оповіщення клієнтів про доставку
  • використовуючи змінні, створіть шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час або зв'язатися з вами для зміни часу доставки;
    шаблон з проханням перебувати вдома в зазначений час
  • збережіть налаштування оповіщення.

У підсумку, коли ви будете переводити замовлення в статус доставки, ваші клієнти будуть отримувати повідомлення приблизно такого характеру:

переводити замовлення в статус доставки

Перехід на доставку і виконання цих кроків допоможуть вам не втратити та навіть підвищити лояльність клієнтів. Налаштуйте РемОнлайн під поточні реалії та продовжуйте роботу незважаючи на жодні складнощі.

comments powered by Disqus