#П'ятничнаФіча №55: Використання норми часу статусу для готових і закритих замовлень
Вважати чи не вважати готові та закриті замовлення простроченими – ось в чому питання.
Зізнаємося, для нас це було дилемою. Адже з одного боку, якщо замовлення знаходиться в статусі з групи "Готові" або "Закриті", то значить ваша компанія виконала свої зобов'язання, прострочки немає і м'яч далі на стороні клієнта. Тому замовлення в таких статусах не потрапляли в бейдж "Прострочені".
Разом з тим, якщо несумлінний клієнт вже два тижні не забирає своє замовлення, то це теж непорядок – у вас же не безкоштовна камера схову. Та відслідковувати такі випадки було складно ... до останнього оновлення, з яким в RemOnline з'явився новий бейдж "Прострочені статуси".
Тепер неважливо з якої групи статус: якщо у нього встановлена норма часу, по її закінченню замовлення потрапляє в цей бейдж. Використовувати це ви можете будь-яким зручним для вас способом. Наприклад, по закінченню терміну статусу "Закрито" переводити замовлення в статус "Платне зберігання", обов'язково відправивши при цьому автоматичне оповіщення клієнта. Або ж це може бути ідеальним сигналом для менеджера, що пора подзвонити клієнтові та нагадати про його замовлення.
Ось така ось передноворічна #П'ятничнаФіча-лайфхак про те, як працювати з залежаними замовленнями