Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. #П'ятничнаФіча

#П'ятничнаФіча №42: Рахунки для клієнтів

friday-feature-42.png (82 KB)

Хоч рахунки на оплату не входять до первинної документації, їх використання дуже поширене. Як мінімум, за допомогою рахунку ви можете нагадати клієнту, що йому час оплатити надані послуги або проданий товар. Як максимум, рахунок на оплату і є підтвердженням укладення угоди, якщо договір відсутній. Тому сьогодні у #П'ятничнійФічі розповідаємо, як виставити рахунок на оплату в РемОнлайн.

Перше, на що звертаємо вашу увагу – цей документ абсолютно не впливає на залишки товарів на складі і грошей в касі. У рахунку ви просто фіксуєте послуги або товар, за які хочете отримати гроші від клієнта, а також можете відзначати, оплачений він чи ні.

Шаблон рахунку

Уніфікованої форми рахунку немає, тому ви можете використовувати стандартний шаблон в РемОнлайн або відредагувати його / створити власний на сторінці "Налаштування > Шаблони документів" в групі документів "Рахунки".

invoice-template-2.png (71 KB)

Як створити рахунок на оплату?

Щоб виставити рахунок, його спочатку потрібно створити. Зробити це можна двома способами: на сторінці "Платежі > Рахунки" або через групову дію на сторінці "Замовлення".

Відразу скажемо, що другий спосіб трохи простіший. Щоб створити рахунок через сторінку "Замовлення", вам просто потрібно виділити галочкою потрібне замовлення і вибрати групову дію "Створити рахунок". Тоді в нього вже будуть додані платник, роботи / товари із замовлення і сума до оплати, а вам потрібно буде тільки вибрати дату і форму оплати: готівка / безготівкові. Також ви можете додатково вказати знижку і залишити коментар.

Таким способом ви також можете швидко створити рахунок відразу для декількох замовлень, якщо вони від одного клієнта.

new-invoice-from-orders.gif (801 KB)

На сторінці "Платежі > Рахунки" вам потрібно натиснути кнопку "Створити платіж" і з нуля заповнити там всі дані: платника, форму оплати, номер замовлення / найменування послуги / товар зі складу, знижку і коментар за необхідності.

new-invoice.gif (771 KB)

Що робити після створення рахунку?

Після того, як ви створили рахунок, він відобразиться в таблиці на сторінці "Платежі> Рахунки" в статусі "Черновик". Відкрийте документ, щоб роздрукувати / експортувати / відправити рахунок клієнту на Email. Також ви можете привласнити документу актуальний статус: виставлений і оплачений.

invoice-statuses-actions.png (47 KB)

Робота з рахунками особливо актуальна, якщо ви надаєте послуги юр. особам або працюєте з відстроченими платежами.

comments powered by Disqus