Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн

Х'юстон, у нас проблеми: 5 причин того, що ваш бізнес не розвивається

business_problems_min.png (20 KB)

Немає бізнесу, в якому немає проблем. Своя справа — це низка успіхів і невдач, де останнє нівелюється правильно прийнятими управлінськими рішеннями. Коротше кажучи, проблеми не так страшні, якщо звернути на них увагу вчасно. Деякі з "стопорів" вашого бізнесу не очевидні, але саме вони є головною причиною того, що він стоїть в мертвій точці.

Розповідаємо, на які моменти обов'язково варто звернути увагу, щоб дрібні на перший погляд проблеми не переросли у вагомі причини закриття фірми.

1. Ви боїтеся змін і думаєте, що гнучкість — це для слабаків

В сучасних реаліях ринок вимагає від власників бізнесу гнучкості. Це істина, яку потрібно запам'ятати всім підприємцям, які думають, що можна вивезти справу на одній лише ідеї, транслюючи людям одне і те ж роками. Чим більше ви пропускаєте через себе інформації, чим більше відкриті до змін і пробуєте нове, тим більша вірогідність того, що ви радуватимете клієнтів своїми послугами ще довго. Швидко пристосовуватися до змін вам допоможе:

  • Відстежування трендів — дізнавайтеся, що нового з'являється у світі. Новини у сфері маркетингу, технологій та інших, навіть, на перший погляд, далеких від вашого продукту галузях. Не обов'язково приміряти на себе роль трендсеттера та пробувати все нове відразу. Але бути в курсі тенденцій треба хоч б для того, щоб не робити відверту фігню:) Не замикайтеся, щоб не пасти задніх.
  • Аналіз конкурентів — завжди стежте за конкурентами, щоб бути в курсі ситуації на ринку та бути на крок попереду (чи хоч би не відставати). Також корисно стежити за світовими гігантами — зазвичай вони є першопроходцями та вносять у мислення споживачів зміни, які ви зможете використати у своїх цілях, якщо зреагуєте вчасно.

2. Вважаєте, що фінансовий облік — це складно та не для вас

finance_min.png (20 KB)

Якщо ви не ведете фінансовий облік і рахуєте тільки те, скільки витратили та отримали, вам буде недостатньо даних для ухвалення вірних управлінських рішень. І це проблема, яка може коштувати вам бізнесу. Щоб уникнути її, підприємцям треба познайомитися з трьома головними фінансовими звітами:

  • Баланс — звіт формується з метою оцінки власного капіталу компанії, активів і зобов'язань. За допомогою цього звіту ви наочно побачите, скільки та кому ви винні, а хто винен вам;
  • Звіт про рух грошових коштів — враховує всі грошові надходження та виплати з класифікацією основних джерел. Завдяки ньому ви знатимете, на що витрачаєте найбільше, зможете спланувати витрати наперед і уникнути касового розриву;
  • Звіт про фінансові результати — містить дані про доходи, витрати та фінансові результати за звітний період. Він допоможе вам визначити, наскільки прибутковим є ваш бізнес.

Ключовим для малого та середнього бізнесу є звіт про рух грошових коштів. Саме тому особлива увага в РемОнлайн приділяється саме цьому звіту: він дозволяє систематизувати всі надходження та витрати, щоб оптимізувати бюджет.

Фінансовий облік — це не просто порядок в грошах. Це можливість не допустити моментів, коли ви не знаєте, чим платити за оренду або зарплатню співробітникам. Ви можете скільки завгодно спиратися на інтуїцію та довіряти своїм відчуттям, але саме грамотний фінансовий облік допоможе приймати правильні управлінські рішення ☝️

3. Не відстежуєте KPI співробітників і не знаєте, за що їм платите

Щоб компанія росла та розвивалася, ви повинні розуміти, наскільки добре працюють ваші співробітники. Якщо ви не можете конкретно відповісти на питання кому та за що ви платите, будьте готові зіткнутися з тим, що одне завдання виконуватиметься тижнями, а співробітники зроблять вигляд, що слова "дедлайн" не існує в природі.

KPI — це ключові показники для оцінки ефективності співробітників і відділів. Тобто ви самі розробляєте систему критеріїв, спираючись на бізнес-процеси у фірмі, встановлюєте завдання та терміни для їх виконання. Не бійтеся невдоволення співробітників! Якщо впровадити систему KPI правильно, вона мотивуватиме їх. А ви наочно бачитимете співвідношення між досягнутими результатами та витраченими ресурсами.

4. Ви працюєте для себе, а не для клієнта

clients_min.png (18 KB)

Клієнти — це ті, для кого працює ваш бізнес. А якщо ви думаєте, що все навпаки, то це чергова проблема. Не ігноруйте зворотній зв'язок ваших клієнтів і намагайтеся зібрати якмога більше відгуків. Чим більше конструктивного фідбека у вас буде в арсеналі, тим більше позитивних змін ви внесете у свою справу 💪 І тим більше ваш бізнес закриватиме потреби клієнтів і буде їм подобатися .

Якщо ви ігноруєте зворотній зв'язок, не знаєте про потреби клієнтів і постійно залишаєте їх невдоволеними, будьте готові до того, що вони перестануть вас потребувати. 

У РемОнлайн, наприклад, доступна інтеграція із СМС шлюзами, яка допомагає збирати відгуки клієнтів за допомогою автоматичних сповіщень. Це покращує якість сервісу та підвищує рівень послуг, що надаються. А ще дає клієнтові зрозуміти, що його думка важлива!

5. Думаєте, що товарний облік — це дрібниця

На перший погляд відсутність обліку товарів не здається великою проблемою. Але саме вона вводить в роботу усієї фірми хаос, який з часом може стати неконтрольованим.

Поки ви не знаєте, що та за скільки продаєте, скільки товарів залишилося та де, які з них найпопулярніші — ви втрачаєте не лише час (свій та клієнта), а і можливість розвиватися. Скрупульозність в моментах обліку дозволяє не лише бачити повну картину товарообігу та уникати бюджетних дір, але й зменшити вірогідність крадіжок і скоротити витрати, що особливо важливо для малого бізнесу.

Вести товарний облік для більшої точності краще за допомогою програми. У РемОнлайн, наприклад, доступна функція серійного відстежування товарів, за допомогою якої ви завжди знатимете, які товари у вас є та де саме. Також програма надає можливість аналізувати асортимент, щоб виявити найпопулярніші у клієнтів позиції.

problems_solving_min.png (20 KB)

Сучасні реалії створюють досить перешкод для розвитку бізнесу. Навіщо добивати його зсередини? Вищеперелічені проблеми легко розв’язуються на початковій стадії. Вже зараз можна підписатися на розсилку з актуальними новинами, впровадити хоча б один із звітів для фінансового обліку, або створити бонуси за ефективну роботу для співробітників. Не затягуйте, щоб п'ять проблем не перетворилися на п'ять причин закриття вашої справи 😮

Обов'язково діліться в коментарях своєю думкою та підписуйтеся на оновлення Академії РемОнлайн і канал в Телеграмі, щоб не пропустити найцікавіше 😉

comments powered by Disqus