Автомобілям потрібен спа-догляд: детейлінг-центр у 2021 році

Особливості та тренди розвитку послуг детейлінгу

Автомобілісти поділяються на два типи. Перші можуть спокійно спостерігати, як діти поливають соком заднє сидіння та дряпають попкорном салон. Другі здувають пилинки з поверхонь і отримують мікроінфаркт кожен раз, коли двері зачинили сильніше, ніж потрібно. Детейлінг придумали для других — заморочених автолюбителів, які готові витрачати час і гроші на турботу про свою "ластівку".


Детейлінг-центр — це спа для автомобілів


“Car detailing” — це комплекс послуг, спрямованих на очищення автомобіля та його частин. Детейлінг набагато точніше та складніше звичайної мийки: кузов і салон розбираються на складові частини вручну. Детейлінг інколи порівнюють зі спа-процедурами, тільки для авто. В все через очищення важкодоступних місць і дрібних деталей, в яких накопичуються бруд і пил. В ідеалі після нього машина виглядає та їздить, як нова.



Помити автомобіль може кожен, а ось послуга детейлінгу виконується досвідченими фахівцями з використанням правильних методів і високоякісних очисних засобів.

Послуги автомобільного детейлінгу можна розділити на дві категорії:

Детейлінг екстер’єру — зовнішня чистка автомобіля, під час якої майстер розпилює та протирає кузов автомобіля спеціальними засобами вручну. Сюди також входить миття колісних дисків, дверних ручок і скла, полірування, герметизація, нанесення воску, очищення двигуна, полірування фар, ремонт бамперу та інші роботи, що стосуються зовнішньої частини автомобіля.

Детейлінг інтер’єру — чистка салону. Роботи із внутрішньою частиною автомобіля передбачають чистку килимів, стелі, сидінь, багажника від пилу та бруду пилососом, щіткою або парою, очищення скла з середини, обробку шкіри, парфумерію.

Бізнес-модель детейлінгу швидко набирає попит: окупність висока через великий середній чек. Але щоб не втрачати позиції на ринку, що розвивається, рівняйтеся на кращих і звертайте увагу на світові тренди. Нижче ми представили головні напрямки розвитку ніші в 2021 році.

 

Головні тренди детейлінгу в 2021 році: 

  • Клієнтоорієнтованість

Через високий середній чек послуги детейлінг-центрів вважаються преміальними. Клієнти цього сегменту цінують не тільки якість послуг, але й подачу — клієнтський сервіс.

Якщо ви вирішили зайнятися детейлінгом, робіть це красиво. Забезпечте ресепшн всім необхідним: кавою, свіжими журналами, приємною музикою та посмішкою менеджера. А коли клієнт просто хоче залишити машину, викличте таксі, підвезіть його до будинку або організуйте підмінний фонд (допоможе співпраця з каршерінгом). 

Приділяючи увагу гарній та якісній подачі ви показуєте, що вам можна довірити навіть автомобіль преміум сегменту. Якісний клієнтський сервіс — це тренд №1. І не тільки для детейлінгу. 

 

  • Відсутність кордонів

Другий тренд обумовлений тим, що бізнес шукає більше точок контакту зі своїми клієнтами. А так як деяким людям подобається спостерігати, як обслуговують їх машини, присутність клієнта при розборці автомобіля все частіше практикується детейлінг-центрами.

З міркувань безпеки це реалізується різними способами: окремі зали зі стендами, спеціальні навіси та прозоре скло в майстернях. Як показує практика, таке "залучення" клієнтів в процес сприятливо позначається на лояльності. 

 

  • Гібридність

Середній чек підвищувати в детейлінгу можна нескінченно, пропонуючи клієнтам все більше можливостей для поліпшення авто. Та якщо ще кілька років тому детейлінг-центр був спеціалізованим місцем з обмеженим переліком послуг, то зараз спостерігається тенденція до його розширення в бік мультифункціональності.

Сучасні детейлінг-центри часто стають гібридами мийок, кузовних майстерень і СТО, чому клієнти тільки раді через можливість отримати більше послуг в одному місці. Детейлінгу можна заробити на шумоізоляції, обклеюванні плівкою, видаленні вм'ятин та інших додаткових послугах — тільки б навичок вистачало.

 

  • Діджиталізація 

Автомобільна промисловість в цілому переживає діджіталізацію та значне зростання впровадження технологій. Клієнти детейлінг-центрів по всьому світу з задоволенням перевіряють статуси замовлень онлайн, спостерігають за автомобілями через встановлені в майстернях веб-камери, оформлюють замовлення через додатки. Технології стали невід'ємною частиною робочого процесу навіть малих компаній, а тренд продовжує стрімко розвиватися. 

Не ігноруйте його, навіть якщо поки не готові до використання складних технологічних систем. Забезпечте себе хоча б базою: автоматизованою системою обліку або додатком для відстеження основних бізнес-показників. РемОнлайн дає можливість не тільки вести облік клієнтів, замовлень, фінансів, товарів і матеріалів, але й автоматизувати рутинні дії співробітників. А для керівників компаній є додаток, який дозволяє відстежувати основні показники за день і швидко зв'язуватися зі співробітниками.

 

мобільний додаток РемОнлайн Директор


 

А головне, якісний детейлінг-центр можна виростити з мийки, СТО або автосервісу, якщо удосконалювати навички та розвиватися. Цього вам і бажаємо!

Не забудьте підписатися на оновлення блогу та наш Телеграм-канал — ми пишемо тільки про найважливіше.

comments powered by Disqus