7 хвилин

Впровадження CRM: завдання, способи, вартість

У столітті інформаційних технологій ти або йдеш за трендами, або пасеш задніх серед конкурентів. Саме тому дедалі більше компаній діджиталізують облік та переходять на програмні забезпечення для управління бізнес-процесами. Як запровадити CRM-систему ефективно, розповідаємо далі.

Що таке впровадження CRM

CRM-система (система управління взаємовідносинами з клієнтами) - це програма, яка допомагає компаніям управляти взаємодією з реальними та потенційними клієнтами. Програма забезпечує автоматизацію маркетингу, продажу, обслуговування клієнтів та інші функції, пов'язані з цим.

CRM-система зазвичай включає базу даних з інформацією про поточних і минулих клієнтів, а також інструменти для відстеження взаємодії між компанією і цими клієнтами. Нерідко компанії шукають CRM-систему, яка є більш універсальною.

РемОнлайн це більше, ніж просто CRM-система. Програма забезпечує комплексне управління клієнтами, складом, замовленнями, продажами, а також співробітниками та фінансами. Вибір комплексного рішення вигідний для малого та середнього бізнесу через економію, універсальність та гнучкість налаштування.

Впровадження CRM – це процес встановлення та використання CRM-системи всередині компанії:

  • вибір правильної CRM для конкретної бізнес-ніші,
  • налаштування бізнес-процесів,
  • інтеграцію системи з іншими бізнес-інструментами,
  • навчання співробітників тому, як її використовувати,
  • поточне обслуговування.

Метою впровадження CRM-системи є покращення відносин із клієнтами за рахунок кращого розуміння їх потреб та надання якіснішого обслуговування. У свою чергу, це має призвести до збільшення продажів та вищого рівня задоволеності клієнтів.

Скільки коштує використання CRM системи?

Вартість впровадження CRM-системи варіюється в залежності від розміру та потреб бізнесу, а також від політики компанії-розробника. Зазвичай стягується разова плата за встановлення, за якою слідує щомісячна або щорічна оплата обраного тарифного плану.

У РемОнлайн, наприклад, відсутня оплата за впровадження, оскільки це хмарна система, яка не потребує встановлення. Просто зареєструйтесь, виберіть потрібний тариф та почніть роботу відразу ж.

Коли потрібна CRM-система

Чи можна обійтися без системи CRM? Обійтися, звичайно, так, а от працювати ефективно та розвивати бізнес навряд чи. Клієнти забезпечують прибутковість будь-якого бізнесу. А CRM-система необхідна кожній компанії, яка хоче керувати своїми відносинами з клієнтами організовано.

  1. CRM-система може допомогти відстежувати контактну інформацію клієнтів, історію взаємодії, замовлень та продажів, а також багато інших даних (залежить від можливостей конкретної системи).
  2. CRM-система може автоматизувати завдання маркетингу та відділу продажу: дзвінки, розсилки електронною поштою або збір даних потенційних клієнтів із веб-форм.

При правильному виборі та використанні одна програма може забезпечити бізнес десятками можливостей. Далі докладніше про те, що це дасть вашій компанії.

Що дає використання CRM

Простими словами, впровадження CRM допомагає компаніям краще розуміти своїх клієнтів і таким чином дає можливість покращити відносини з ними. Покращуючи комунікацію та надаючи кращий сервіс, CRM може підвищити задоволеність та лояльність клієнтів, що призведе до збільшення повторних покупок та збільшення прибутку.

Можна виділити кілька переваг впровадження CRM у компанію:

  • Підвищення задоволеності клієнтів. Відстежуючи історію взаємодії, підприємства можуть краще розуміти переваги клієнтів та надавати якісніші послуги/підходящі товари, що призводить до підвищення задоволеності.
  • Лояльні клієнти. Чим більше клієнти задоволені послугами/товарами компанії, тим більша ймовірність, що вони знову повернуться. Висока якість послуг підвищує лояльність, а лояльні клієнти залишаються з компанією на роки.
  • Підвищення рівня продажів. Завдяки базі даних клієнтів та ефективним інструментам комунікації з ними компанія може у кілька разів збільшити продажі.
  • Ефективний маркетинг. Завдяки наявності даних, пов'язаних з покупками, перевагами тощо клієнтів, компанії можуть розробляти маркетингові кампанії, які більш ефективно охоплюють потреби цільової аудиторії.
  • Зниження видатків. Автоматизація процесів за допомогою CRM призводить до зниження витрат, оскільки більшість завдань більше не потрібно виконувати вручну. Плюс дані, які надає програма, дозволять скоротити зайві витрати та вкладати у перспективні напрямки.

Що потрібно для впровадження CRM-системи

Впровадження системи в роботу компанії – це не просто оплата передплати чи встановлення. Щоб максимізувати переваги CRM, необхідно враховувати потреби та цілі компанії, вибрати правильне програмне забезпечення, навчити співробітників, як ефективно його потрібно використовувати.

5 важливих кроків при впровадженні CRM:

  1. Сьогодні на ринку є величезна кількість різних CRM-систем. Важливо вибрати ту, яка добре відповідатиме конкретним потребам вашої ніші або гнучку універсальну програму, яка підійде саме вашій компанії.
    Щоб зробити правильний вибір, скористайтесь тестовим періодом. Протестуйте кілька рішень, перш ніж купувати.
  2. Після вибору системи CRM необхідно налаштувати її під бізнес-процеси вашої компанії. Вирішіть, які співробітники матимуть доступ до системи, які дані вводитимуться і як часто.
  3. Вам також потрібно інтегрувати нову CRM-систему з іншими бізнес-інструментами, які ви використовуєте для роботи бізнесу (програми для бухгалтерського обліку або управління складськими запасами, телефонії або системи прийому платежів).
  4. Після того, як все налаштовано, вам необхідно навчити співробітників, як правильно використовувати CRM у роботі. Найкраще, щоб вони мали змогу протестувати рішення з вами. Також деякі розробники пропонують централізоване навчання по роботі в програмі для співробітників компаній.
  5. Нарешті, для забезпечення безперебійної роботи бізнесу вам потрібно простежити, щоб дані вносилися регулярно, а також відстежувати ефективність процесів та співробітників за допомогою звітності.

Які завдання вирішує CRM-система

CRM-система допомагає компаніям відстежувати дані клієнтів, управляти продажами та маркетинговою діяльністю, автоматизувати ключові бізнес-процеси та підвищувати якість обслуговування.

Ось деякі з основних завдань, з якими може допомогти РемОнлайн:

1. Управління заявками. Ви можете використовувати РемОнлайн для збору заявок з різних каналів та зберігання даних потенційних клієнтів, щоб обробляти заявки вчасно та перетворювати їх на реальні продажі/замовлення.



lead-routing-ua.png (219 KB)



2. Відстеження замовлень. РемОнлайн дозволяє створювати ефективні воронки для обробки замовлень за допомогою статусів, контролювати терміни, призначати відповідальних та відстежувати історію виконання, доданих товарів та матеріалів. Також можна відслідковувати історію замовлень, дзвінків, покупок кожного клієнта.



orders-cars-ua.webp (56 KB)



3. Створення звітів. РемОнлайн надає можливість генерування більше 20 видів звітів, які надають цінну інформацію про продажі, замовлення, клієнтів, співробітників та фінанси за будь-який період часу.



analytical-report-ua.webp (29 KB)



4. Комунікація з клієнтами. РемОнлайн інтегрується з телефонією та смс-шлюзами, що дозволяє не тільки вести комунікацію з клієнтами, а й переглядати її історію, автоматизувати відправлення повідомлень.



calls-page-ua.webp (83 KB)



5. Управління продажами. РемОнлайн дозволяє проводити швидкий продаж, друкувати всі необхідні для продажу документи в кілька кліків, автоматично списувати товари зі складу в продаж, налаштовувати ціни та знижки клієнтам. Крім того, розгорнута аналітика дозволить відстежити сезонність, ефективність продажів по співробітникам та локаціям, а також виявити найпопулярніші у клієнтів товари.



event-stripe-cars-ua.webp (43 KB)



6. Інтеграція. РемОнлайн дозволяє інтегрувати компанію з 200+ корисними бізнес-інструментами для покращення процесів та розширення можливостей: гугл форми, маркетплейси, платіжні системи, телефонії та ін. потрібні компанії послуги доступні в одній вкладці браузера.



interation-with-marketplaces-ua.webp (96 KB)

Впровадження CRM: висновки

Впровадження програми в роботу компанії - процес трудомісткий, але обов'язковий, якщо ви хочете зростання. Спростити його можна завдяки правильному вибору відповідної системи, ретельному настроюванню бізнес-процесів, навчанню співробітників та регулярному введенню даних. Але всі складнощі впровадження окупаються — ви можете бути впевнені, що можливості, які дасть вам CRM-система набагато більше, ніж витрати часу та сил на її впровадження та використання.

comments powered by Disqus