Бос онлайн: три правила віддаленого управління командою
Бути хорошим керівником — це забезпечити своїх співробітників потрібними ресурсами та умовами для виконання поставлених завдань. Набагато важче це зробити на відстані. Поки фірми, майстерні й офіси переходять на віддалену роботу з міркувань безпеки, розповідаємо про найважливіші моменти онлайн-управління для керівників.
1. КОМУНІКАЦІЯ
Налагодити внутрішню комунікацію — найголовніше ваше завдання зараз. Зробіть звичкою щодня обговорювати завдання та поточні справи разом з командою. У цьому допоможуть робочі чати та відеоконференції:
- Zoom: спокійно працює з конференціями до 100 осіб; зручний вхід за посиланням, яке можна відправити до загального чату.
- Slack: корпоративний месенджер, де чати структуровані по каналах і окремих проєктах.
Ставте цілі разом і діліться вже виконаними завданнями. Нехай звітність буде відкритою: це позбавить співробітників відчуття, що віддалено хтось працює менше за інших.
2. ПЛАНУВАННЯ
Що конкретніше ви будете формулювати свої запити і структурувати завдання, то більша ймовірність, що вони будуть зроблені правильно з першого разу. Прийміть факт, що не всі співробітники можуть переключитися на режим "home" з перших днів (і навіть тижнів).
Іноді офісна атмосфера надихає людей на продуктивність більше, ніж самі проєкти. Зберегти тонус продуктивності допоможе планування:
- виділяйте головні та другорядні завдання;
- чергуйте складні та легкі завдання всередині одного проєкту;
- перегляньте дедлайни.
При правильному розподілі завдань і часу для їх виконання співробітники не помітять великої різниці між роботою з офісу та роботою з кухні.
3. ВІДКРИТА ІНФОРМАЦІЯ
Користь хмарних сховищ при віддаленій роботі важко переоцінити: отримати будь-яку інформацію всередині компанії завдяки ним можна швидко і зручно. При зберіганні даних в хмарі компанія перестає бути прив'язаною до офісу, а всі важливі дані — до локальної мережі.
Для керівника: ви бачите всі звіти в реальному часі, що дозволяє швидко реагувати на зміни бізнес-показників, контролювати всі процеси та відслідковувати ефективність співробітників онлайн. У RemOnline, наприклад, дані можуть бути доступні з будь-якого пристрою, підключеного до інтернету.
Для співробітника: швидкість обороту інформації всередині відділів збільшується. Більше не треба шукати в окремих документах статистику за минулий місяць або відправляти запит на отримання потрібного звіту. Всі процеси автоматизовані та наочні. З впровадженням зберігання даних до хмарних систем у співробітників з'являється більше часу займатися дійсно важливими справами.
Про всі плюси і мінуси зберігання даних в хмарних сервісах читайте тут.
Використання всього трьох правил допоможе вам ефективно налаштувати роботу команди у віддаленому режимі. Комплексний підхід до управління на відстані дозволить співробітникам не сумувати за офісом, а фірмі не зазнати збитків через відсутність грамотної внутрішньої комунікації.
Якщо у вас є інші правила та лайфхаки, діліться ними в коментарях ? А щоб не пропустити нові статті, підписуйтеся на розсилку блогу.