BezProblem від першого кур’єра до 1000 співробітників
Уже понад сто років велосипеди використовуються для доставки невеликих посилок та пошти і досі залишаються важливим засобом пересування кур’єрів міськими районами на невеликі відстані. З розвитком електричних версій швидкість доставки замовлень перевершила навіть автомобільні варіанти. Кур’єри на велосипедах легко обходять затори, дорожні роботи, щільну забудову і вузькі вулички. Під час пандемії кур’єрські велодоставки стали особливо популярними.
Компанія BezProblem доклалася до цієї популяризаціїі. Заснована вона була саме під час локдауну Валентином Єремеєвим і Владиславом Комарницьким. Партнери створили для велокур’єрів цілу екосистему: від реєстрації акаунтів у системі та надання сумок і електровелосипедів до ремонту й обслуговування техніки. Усім охочим залишається тільки брати замовлення і заробляти. Лише три роки тому єдиним кур’єром був сам Валентин, а вже сьогодні на 12 локаціях у Польщі та Чехії щодня працює близько 1000 осіб. Їхню роботу забезпечує штат у 35 співробітників.
Готове рішення для обліку роботи
Для забезпечення повноцінного велосервісу BezProblem була потрібна спеціалізована програма. Компанія використовувала власну систему бухгалтерського обліку, частина якої призначалась для відстеження стану велосипедів. Однак у цій програмі не було модуля для контролю процесу ремонту та обслуговування. Власник компанії, Валентин, визнає, що доопрацювання цієї функції не мало сенсу, оскільки RemOnline надає готове рішення для управління ремонтами велосипедів. І компанія ним скористалася.
Ми провели аналіз рішень на ринку й обрали RemOnline. На розгляді були й інші програми, але в них потрібно було дороблювати деякі блоки, як у конструкторі. Натомість RemOnline вже був готовий до роботи і пристосований до бізнесу BezProblem. Нам було важливо, що програма мультимовна і підходить саме під сервіс велосипедів.
Валентин Єремеєв
Співвласник BezProblem
Аналітика допомагає контролювати витрату ресурсів
RemOnline забезпечує для BezProblem ключові функції в напрямі управління веломайстернею:
- системний облік робочого часу майстрів;
- упорядкований прийом заявок на ремонт;
- підрахунок витрат на виконання робіт веломеханіками;
- керування базою запчастин, включно з їхнім обліком та інвентаризацією.
Однією з основних переваг RemOnline для BezProblem є збір статистики. Програма усуває труднощі, характерні для роботи з Excel, і спрощує аналіз роботи будь-якого з філіалів. Структуровані дані допомагають у відстеженні запасів: скільки, чого і на що саме було використано і як ресурси розподілені по різних локаціях. Також це допомагає у підрахунку вартості виконаних ремонтних робіт.
Керування складом веломайстерні
Крім того, платформа дає змогу моніторити весь робочий процес кожного працівника.
RemOnline дає нам цінні цифри. Можна відслідкувати роботу всіх майстрів упродовж дня, їхні конкретні дії, які відображаються у звітах сервісу. Це дає змогу визначити, чи варта їхня робота того часу, за який вони беруть гроші.
Владислав Комарницький
Співвласник BezProblem
Плани на розширення
BezProblem прагне розширити спектр послуг і для обліку замовлень та управління проектами покладається на RemOnline. До наявних напрямів діяльності компанія планує додати виробництво власних велосипедів, оскільки вже готова до їхнього збирання з нуля. Також партнери планують збільшити масштаби дрібносерійного виробництва велосипедів для своїх кур’єрів.
Ми висловлюємо підтримку компанії BezProblem у досягненні всіх її цілей і підкоренні нових вершин. RemOnline, своєю чергою, слугуватиме надійним інструментом в автоматизації процесів.