Як залучити клієнтів до автосервісу? 5 практичних порад
Немає підприємців, яких би не хвилювало питання "Як розкрутити СТО? Як зробити рекламу автосервісу?". У статті даємо робочі ідеї для залучення клієнтів на автомийку, шиномонтаж і СТО.
1. Зовнішня реклама автосервісу
2. Просування сайту автосервісу
3. Соцмережі для автосервісу
4. Утримання існуючих клієнтів
5. Реферальна та партнерська програма
Конкуренція на ринку автомобільного обслуговування висока. Аби не провалитися під тиском великих мережевиків, малому бізнесу потрібно підключати нові канали залучення, правильно працювати з клієнтською базою та будувати довгострокові відносини з клієнтами. Ось, як це зробити.
1. Зовнішня реклама автосервісу
Автомобілісти часто заїжджають до автосервісу, що знаходиться по шляху, а зовнішня реклама може вказати їм, що він знаходиться зовсім поруч.
Раніше ми вже знайомили читачів з видами, тонкощами і прикладами зовнішньої реклами. Але вигляд не так важливий, як те, де розмістити рекламу автосервісу. Використовуйте для розміщення місця, які чітко може розгледіти автомобіліст за кермом і розміщуйте рекламу біля:
- заправок
- гаражних комплексів
- доріг та автомагістралей
Якщо ви використовуйте креативну рекламу автосервісу, це прекрасно, але й звичайний яскравих вказівників буде досить, аби повідомити про своє місцезнаходження. А ось креатив стане у нагоді в ...
2. Просування сайту автосервісу
Складно уявити собі у 2021 році бізнес без сайту. Це не тільки обличчя вашої компанії, але й інструмент нескінченних можливостей для залучення клієнтів до автосервісу. В ідеалі ефективний маркетинг автосервісу повинен містити їх всіх.
Блог. Один блог може закрити два моменти: корисний контент для клієнтів і додатковий трафік на ваш сайт за допомогою SEO-оптимізації. Для ефективності обох вам потрібно регулярно публікувати в ньому корисні статті, які будуть враховувати семантичне ядро для автосервісу. Семантику можна зібрати безкоштовно на Serpstat і Wordstat, перевіривши популярні та схожі на них запити по темі, сторінці конкурентів.
Не бійтеся писати контент самостійно, адже ніхто не зможе зробити це краще тих, хто кожен день вирішує вариться в автомобільних процесах. Також можна скористатися послугами копірайтерів. Ось, про що можна писати: статті про безпечне водіння, поради перевірки та заміни масла, календарі обслуговування авто, оновлення правил безпеки, поширені поломки та способи їх запобігання.
Контекстна реклама автосервісу. При просуванні сайту часто велика увага приділяється позиції в пошуковій видачі. Це логічно: за статистикою тільки 10% користувачів переходить на другу сторінку пошуку. Це означає, що чим вище ваша сторінка відображається по релевантними запитами користувачів, тим більша ймовірність, що вони вас помітять і перейдуть на сайт.
Контекстна реклама — не менш ефективний спосіб зайняти високі позиції в топі пошукової видачі. Це один з видів просування в інтернеті, при якому рекламні оголошення показуються в пошуковій системі відповідно до запиту користувача. Це спосіб, який допоможе залучити покупців з певної цільової аудиторії.
Налаштувати показ таких оголошень для автосервісу можна в Google за допомогою Google Ads. Директ відповідно. Якщо коротко, то для цього вам потрібно зібрати цільові запити та скласти чіткі оголошення з входженням цих запитів у заголовку. Для контекстного просування краще звернутися в спеціальне агентство.
3.Соцмережі для автосервісу
Акаунти у соціальних мережах можуть стати гарною рекламою для вашого автосервісу. Присутність на платформах, на яких часто проводять час ваші потенційні клієнти, покаже їм, що ви відкриті, працюєте та завжди раді допомогти.
Просування автосервісу в Інстаграм або Фейсбук може бути відносно недорогим, якщо скласти контент-план і постити регулярно. Як вести інстаграм-сторінку автосервісу?
- Розповідайте про спеціальні пропозиції та знижки
- Публікуйте відгуки клієнтів
- Пишіть корисні поради та рекомендації з обслуговування автомобілів
- Публікуйте фото "До — після"
- Розповідайте про співробітників, щоденні завдання, смішні історії
Соцмережі полюбляють емоції та активність. Це схиляє людей до взаємодії — коментарів, особистих звернень та передплати.
Відео на YouTube — один з найпопулярніших способів просування бізнесу та особистих брендів. Тільки за останні кілька років кількість компаній, що використовують відео як маркетинговий інструмент, збільшилася майже на 30%.
Знімати можна процес ремонту кузовів, відео-інструкції, огляди засобів / машин / запчастин, влоги з життя автосервісу та все, на що вистачить фантазії та вашого часу, адже продакшн відео — процес не швидкий. Та коштує на порядок дорожче, ніж тексти й фотографії. Але з можливостями сучасних смартфонів і простих програм для монтажу, ви зможете робити гарні ролики самостійно. Крім того, вони стануть в нагоді як для ютуба, так і для сайту та інших соцмереж.
4. Утримання існуючих клієнтів
Іноді старий клієнт — краще кількох нових клієнтів. Перш ніж кидатися в пошуку нових джерел заробітку, згадайте про тих, хто вже користувався вашими послугами. Якщо людина не повернулася знову, це не означає, що він залишився незадоволеним (хоча це можливо) — швидше за все ви просто не допрацювали з клієнтською базою. Що робити?
Читайте більше про те, як ефективно працювати з клієнтською базою
Рекламні акції та бонусні програми для підвищення лояльності клієнтів
Це не просто знижка за повторний візит, що також має бути. Як працює програма лояльності? Це дисконтна карта, накопичувальна програма, членство в "клубі" або інші привілеї, які знижують ціну на регулярне обслуговування та допомагають зав'язати довгострокові відносини з клієнтами.
У чому вигода програм лояльності? Наприклад, проста картка з відмітками про заміну масла, де кожну п'яту послугу можна отримати безкоштовно, дозволить повертати більше клієнтів до вашого автосервісу.
Регулярні нагадування про кращий автосервіс
Надсилайте повідомлення або листи зі знижками, нагадуваннями про сезонної перевірки, заміну масла та інші регулярні процедури автомобіля, аби клієнт не шукав інший сервіс, а одразу звернувся до вас.
Програма для автосервісу RemOnline дає змогу налаштувати автоматичну відправку повідомлень клієнтам для того, щоб економити на цьому процесі час і уникнути зайвих помилок.
5. Реферальна та партнерська програма
Ще одна розумна маркетингова стратегія для власників — доручити просування автосервісу існуючим клієнтам. У цьому допоможе реферальна програма.
Наприклад, за те, що клієнт приведе свого друга, співробітника або члена сім'ї до вас в салон, він отримує знижку на потрібну послугу або приємний бонус на кшталт заміни масла безкоштовно.
Партнерська програма дозволить залучити нових корпоративних клієнтів до автосервісу. Аби розширитися до сектора b2b, продумайте спеціальні умови на обслуговування великого автопарку.
Щоб розвивати шиномонтаж, залучати клієнтів на автомийку або розкрутити автосервіс, краще впроваджувати ці способи в комплексі. Регулярність та системний підхід поборють відсутність клієнтів, а також закривають питання порожньої майстерні. Цього вам і бажаємо!