Чому РемОнлайн підходить для віконного бізнесу?

РемОнлайн — це програма для автоматизації та обліку робіт із встановлення вікон та балконів. Програма допомагає не втрачати дзвінки від клієнтів, керувати замовленнями від створення до закриття, планувати роботу й розвивати бізнес. Ви будете бачити роботу кожного: робітників, що продають, заміряють, монтують, оцінювати їх ефективність і витрачати менше часу на рутинні завдання.

Що ви отримаєте:

money.svg (2 KB)

Більше прибутку

З РемОнлайн ви будете
обробляти більше замовлень,
контролювати фінансові
показники і оптимізувати
витрати компанії

customer.svg (2 KB)

Більше клієнтів

Ви будете бачити кількість
дзвінків, що надійшли
і що були пропущені,
та перестанете втрачати клієнтів
через неуважність співробітників

control.svg (2 KB)

Реальний контроль

Програма дозволяє контролювати
роботу персоналу, призначати
виконавців на кожен етап роботи
і оцінювати їх ефективність

time.svg (1 KB)

Вільний час

З автоматизацією основних
бізнес-процесів і звітності
ви будете витрачати менше часу
на операційні завдання
і більше на розвиток бізнесу



Почніть використовувати програму для віконного бізнесу РемОнлайн безкоштовно протягом 7 днів

Можливості CRM для віконних компаній

Автоматизація обліку замовлень

  • Заводіть замовлення у систему і контролюйте їх виконання від обробки до закриття.
  • Призначайте відповідального виконавця і створюйте завдання для робітників прямо у формі замовлення.
  • Додавайте до замовлення роботи і матеріали, а РемОнлайн автоматично розрахує його кінцеву вартість.

Графік роботи персоналу

Створіть ефективний графік роботи для кожного менеджера, замірника та монтажника з урахуванням робочих днів, лікарняних та відпусток, щоб покращити запис клієнтів, а також автоматизувати розрахунок зарплати за робочі години та дні.

Планувальник замовлень

  • Оцінюйте поточне завантаження співробітників, щоб планувати їх виїзди наперед для ефективного розподілу замовлень.
  • Уникайте ситуацій, коли одна бригада сидить без діла, а інша повинна бути на двох виїздах одночасно.

Мобільний додаток для обслуговування замовлень

Забезпечте співробітників на виїзді ефективним інструментом обслуговування замовлень. За допомогою мобільного додатку РемОнлайн вони зможуть переглядати дані клієнтів та зв'язуватися з ними, уточнювати дані замовлень та прикріплювати до них фотографії, залишати коментарі для інших співробітників та багато іншого.

Облік дзвінків від клієнтів

  • Відстежуйте дзвінки від клієнтів прямо в програмі.
  • Порівнюйте кількість вхідних і пропущених дзвінків та контролюйте роботу менеджерів.
  • Слухайте записи розмов співробітників відділу продажів, щоб оцінити їх ефективність і при необхідності скоригувати скрипти.

Необмежені можливості інтеграції

  • Підключіть IP-телефонію, сервіси SMS та email-розсилок, онлайн-кас, коллтрекінга і наскрізної аналітики.
  • Налаштуйте автоматичну передачу заявок з вашого сайту, сторінок у соцмережах і месенджерів до РемОнлайн.
  • Використовуйте вбудовані інтеграції або налаштуйте підключення через коннектори чи API.

Аналіз рекламних кампаній

  • Зрозумійте, наскільки ефективна ваша реклама та дізнайтеся, через які канали ви отримуєте найбільшу кількість заявок.
  • Корегуйте рекламний бюджет в залежності від результативності різних рекламних кампаній та отримайте більше клієнтів.

Облік товарів на складі

  • Додавайте на склад комплектуючі, інструменти та фурнітуру і контролюйте залишки, щоб вчасно поповнювати запаси.
  • Списуйте матеріали для вікон і балконів зі складу та додавайте у форму замовлення.
  • Відстежуйте рух матеріалів від їх оприходування до списання зі складу.

Автоматична розсилка повідомлень

  • Налаштуйте автоматичне оповіщення працівників про отримання нових замовлень через Telegram, email або SMS.
  • Надсилайте клієнтам СМС про зміну статусу їхніх замовлень та нагадування про виїзд бригад.

Контроль співробітників

Фінансовий облік

  • Фіксуйте всі фінансові надходження та витрати за статтями руху грошових коштів, щоб оптимізувати бюджет і прогнозувати доходи компанії.
  • Формуйте фінансові звіти за будь-який період в декілька кліків.

Аналітика для розвитку віконного бізнесу

Заглибтесь у дані, аби знайти корисні закономірності та точки розвитку компанії за допомогою Аналітичного звіту. Формуйте необмежену кількість діаграм та трендів за зверненнями, замовленнями, продажами, дзвінками та платежами за будь-який період у кілька кліків та розвивайте віконний бізнес швидше.

Мобільний додаток для керівників

З мобільним додаток РемОнлайн Директор ви зможете контролювати роботу своєї компанії звідки завгодно. Відстежуйте кількість створених та закритих замовлень, прибуток та виручку за ними, стан кас та інші ключові показники за день або будь-який період зі свого смартфона. Також ви зможете у кілька кліків зв'язатися зі співробітниками та переглянути відгуки клієнтів.

Переваги використання РемОнлайн для віконних компаній:

ro-dev-wth-background-ua.png (243 KB)

  1. Хмарна технологія дозволяє отримати доступ до програми звідки завгодно з мобільного пристрою або комп'ютера: в офісі, на складі, на виїзді у замовника.
  2. Завдяки зрозумілому інтерфейсу програма не вимагає особливих навичок для роботи. На будь-яке питання можна знайти відповідь у Базі знань або отримати відповідь від служби підтримки.
  3. З РемОнлайн ваші дані надійно зашифровані та захищені, ви можете не перейматися щодо безпеки.
  4. Швидкий старт: РемОнлайн враховує особливості віконного бізнесу, що дозволяє швидко налаштувати програму під себе. Потрібно лише зареєструватися і розпочати роботу.

CRM-система для автоматизації процесів у віконному бізнесі

РемОнлайн — це CRM для віконних компаній, яка дозволяє вести облік замовлень, контролювати роботу персоналу та фінансові потоки. З готовим шаблоном програми для пластикових вікон ви можете швидко налаштувати її під свій бізнес, розподілити ролі і регулювати права доступу для працівників.

Як власник віконного бізнесу ви можете в будь-який момент здійснювати контроль виїзних робіт і працівників компанії. Ви будете бачити, коли вони почали роботу і скільки часу у них зайняло її виконання. Надалі це дозволить вам ефективно планувати завантаження бригади і обробляти більше замовлень за менший час.

У РемОнлайн ви можете створювати власні форми замовлень під кожну послугу і фіксувати в замовленні всі види робіт:

  • виїзд робітників для здійснення замірів,
  • розрахування кошторису та оформлення замовлення,
  • збірка віконної конструкції,
  • монтаж пластикових вікон та балконів.

Бізнес по встановленню пластикових вікон — висококонкурентна ніша, тому важливо не втрачати жодного клієнта. РемОнлайн допомагає автоматизувати облік заявок і прискорити їх обробку, а також контролювати подальшу роботу працівників. Таким чином ви зможете укласти більше договорів на продаж вікон ПВХ і відстежувати ключові показники бізнес-процесів щодня.

У РемОнлайн створення фінансових та інших звітів займає всього кілька секунд. У будь-який момент ви можете оцінити кількість замовлень і платежів, побачити, скільки заробили співробітники і який у компанії прибуток. Це допоможе вам оптимізувати бізнес і витрачати набагато менше часу на виконання рутинних операційних завдань керівника. З РемОнлайн ви зможете приймати правильні управлінські рішення і планувати стратегію розвитку віконної компанії.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Програма для віконного бізнесу