Укр

Програма для годинникової майстерні

автоматизує бізнес-процеси,

веде облік всієї діяльності майстерні

Що ви отримуєте з РемОнлайн

Більше грошей

Програма допомагає суттєво збільшити прибуток і зменшити витрати майстерні

Повний контроль

Керуйте всіма процесами і контролюйте співробітників з будь-якої точки світу

Більше вільного часу

Програма автоматизує рутинні процеси і економить до 20 хвилин на кожному замовленні

Повний порядок

РемОнлайн наводить порядок в документах, автоматизує підготовку звітності

Працюйте у програмі для годинникових майстерень 14 днів безкоштовно!

РемОнлайн – єдине рішення численних завдань

Облік клієнтів майстерні

З CRM-системою РемОнлайн ви будете пам'ятати кожного, хто хоч раз приніс вам свій годинник. Програма зводить всіх клієнтів в єдину базу, зберігає історію звернень, оплат, дзвінків кожного з них, запам'ятовує, звідки вони дізнаються про вас. Також тут ви можете використовувати телефонію, відправляти клієнтам повідомлення. Виведіть роботу з клієнтами на новий рівень

Робота з замовленнями

РемОнлайн зберігає кожне замовлення, всі його деталі, дозволяє оформлювати заявки швидше. Також тут ви можете встановлювати статуси, контролювати етапи виконання всіх замовлень, дотримання термінів і будь-які зміни в кожному замовленні. А онлайн доступ до даних захистить вас від форс-мажорних ситуацій.

Керування складом

Автоматизуйте оприбуткування, списання, інвентаризацію запчастин, ремінців і браслетів для годинника. РемОнлайн зберігає всю історію переміщень складських позицій, списань і використання в замовленнях. Також дозволяє вчасно замовляти необхідні запчастини і уникнути пересортиці.

Ефективне управління майстернею

РемОнлайн допомагає розвивати бізнес за допомогою управлінського обліку. Використовуйте Дашборд керівника для швидкої оцінки основних бізнес-показників вашої майстерні. Автоматизуйте підготовку звітів для глибокого аналізу діяльності та прийняття ефективних управлінських рішень.

Розрахунок зарплати майстрів, вартості ремонту годинників

Вартість замовлень

  • Налаштування прайсу на всі види ремонту годинників
  • Автоматичний розрахунок вартості замовлень
  • Економія часу при оформленні кожного звернення

Зарплата співробітників

  • Вибір способу оплати за різні види робіт
  • Нарахування відсотків або фіксованих сум від цін 
  • Мотивація майстрів і менеджерів

Керувати бізнесом в РемОнлайн легко і надійно:

devices-new-1.png (75 KB)

  1. Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів.
  2. Простий та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який постійно допрацьовується і покращується.
  3. РемОнлайн – це хмарна програма, яка дає доступ з будь-якого пристрою: смартфона, планшета, ПК.
  4. Інтегрується з популярними сервісами для управління майстернями, IP-телефонії і SMS шлюзами.
  5. Забезпечує 100% безпеку і збереження особистих і бізнес-даних вашої майстерні.
  6. Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю допомагають і відповідають на будь-які запитання, пов'язані з роботою програми.

Програма для обліку у годинниковій майстерні РемОнлайн

Хочете впорядкувати інформацію про клієнтів, замовлення та оплати? Точно визначати найбільш популярні і прибуткові види робіт? Відстежувати дії на складі та аналізувати рентабельність закупівель? Тоді вам потрібна програма для обліку у годинниковій майстерні РемОнлайн.

Вона зберігає і систематизує всі ці дані, автоматично формує необхідну документацію. Завдяки зручному мобільному інтерфейсу у вас буде доступ до них зі смартфона або планшета в будь-який час доби. Вам більше не доведеться турбуватися про втрату документів і займатися рутинною роботою.

Облік замовлень на ремонт годинників

Програма для годинникових майстерень РемОнлайн допомагає прискорити і спростити обробку клієнтських заявок завдяки наявності готових карток замовлень. Під час реєстрації ви отримуєте базові шаблони, які можна налаштувати під себе протягом декількох хвилин.

За бажанням створіть додаткові шаблони під інші типи замовлень. Після одноразового налаштування достатньо буде обрати відповідний тип картки, щоб зафіксувати нове звернення. У картці замовлення можна зберігати інформацію про клієнта і вказувати:

  • тип, модель, бренд виробу;
  • різновид поломки;
  • види і вартість ремонтних робіт;
  • необхідні запчастини;
  • тип замовлення (термінове, звичайне, гарантійне обслуговування).

Більшу частину з цих даних можна вносити за допомогою автозаповнення. Для цього потрібно попередньо створити прайс на послуги і довідники з різновидами поломок, брендами, моделями і типами годинників. Інформація про клієнта підтягуватиметься з його картки.

Швидкий доступ до цієї інформації допоможе вам зорієнтуватися в непередбаченій ситуації і передати роботу іншому майстру. Завдяки системі статусів замовлень, ви будете одразу бачити, на якій стадії воно знаходиться і зможете озвучити клієнту терміни.

Облік клієнтів годинникової майстерні

CRM-система для майстерні з ремонту годинників полегшує створення і ведення бази клієнтів. Розподіліть їх на постачальників і споживачів, фізичних і юридичних осіб для зручності. Тоді вони відображатимуться на різних вкладках. Використовуйте пошук, щоб швидко знайти потрібного. 

Як і у випадку із замовленнями, під час реєстрації ви отримаєте базові шаблони карток клієнтів, які зможете налаштовувати під себе. Вказуйте в них:

  • імена і прізвища;
  • номери телефонів;
  • електронні адреси;
  • фізичні адреси;
  • чи зверталися ці люди раніше;
  • звідки вони дізналися про майстерню;
  • типи і розміри знижок;
  • номери знижкових карток;
  • типи клієнтів (фіз. або юр. особи). 

У картках клієнтів збережеться інформація про замовлення, дрібні покупки та оплати. Це допоможе вирішити можливі конфлікти або відправити автоматичні повідомлення про готовність замовлень із залишками сум до сплати. Після закриття замовлень можна відправляти повідомлення з проханнями написати відгуки прямо з CRM-системи.

Складський облік у годинниковій майстерні

Програма для обліку у годинниковій майстерні РемОнлайн має вбудований модуль "Склад". У ньому ви можете оприбутковувати, переміщати і списувати запчастини, аксесуари для годинників. Відповідні документи формуються автоматично. Їх можна роздруковувати безпосередньо з програми і / або зберігати в ній електронні версії.

Товари і запчастини можна: 

  • відбраковувати;
  • повертати постачальнику;
  • списувати в замовлення і продажі.

У випадку із замовленням потрібно додати їх як запчастини або матеріали зі складу в картку замовлення. В разі продажу можна додати товар при його оформленні через модуль "Магазин" або продати безпосередньо зі складу. Просто поставте позначку поруч з потрібним товаром і оберіть "Продати" у випадаючому меню дій.

Якщо у вас кілька майстерень, створіть окремі склади для кожної з них і розподіліть їх на склади для товарів і запчастин. Завдяки адресному зберіганню ви будете завжди знати де що знаходиться. А історія документів допоможе визначити від якого постачальника, з якої партії, скільки одиниць товарів і на яку суму надійшло. 

Використовуйте звіт "Обороти товарів", щоб проаналізувати рентабельність закупівель. Він формується в кілька кліків. Для контролю залишків встановіть мінімальний і максимальний рівні запасів – тоді програма буде підказувати вам про товари, які закінчуються. Журнал дій зберігається автоматично, а права доступу для співробітників налаштовуються гнучко.

Фінансовий і управлінський облік у годинниковій майстерні

Програма для годинникових майстерень допомагає швидко виводити статистику і формувати звіти для аналітики.

Поточні показники відображатимуться на Дашборді керівника і оновлюватимуться в режимі реального часу. Ви можете увімкнути відображення по одній або одразу всім майстерням. РемОнлайн виводить їх у вигляді графіків, діаграм і бейджів для полегшення сприйняття і автоматично порівнює з аналогічними показниками за попередній період.

Щоб отримати аналітичну інформацію, перейдіть до розділу "Звіти". Тут ви зможете в кілька кліків:

  1. Розрахувати прибуток по замовленням і від продажів.
  2. Визначити найбільш популярні і прибуткові послуги ремонту.
  3. Дізнатися, хто із співробітників виконав більше робіт і приніс майстерні більше грошей.
  4. Вивести дані про рух грошових коштів.
  5. Побачити всі нараховані суми до сплати співробітникам.

Зарплати співробітникам нараховуються автоматично за вашою схемою. Ви заздалегідь визначаєте розміри відсотків або фіксованих сум винагород.

Після первинного налаштування програми РемОнлайн бухгалтерія і звітність займатимуть мінімум часу, а фінанси – будуть під вашим контролем. Ви зможете об'єктивно оцінювати поточну ситуацію і робити прогнози на майбутні періоди.

Показати повністю »