Що ви отримуєте з RemOnline
Більше грошей
Оптимізуйте витрати і підвищуйте доходи завдяки точному обліку витратних матеріалів
Порядок в замовленнях
Об'єднайте клієнтів і заявки
в загальну базу, розділяйте термінові й довгострокові замовлення
Повний контроль
Регулюйте терміни виконання замовлень з будь-якого пристрою
і місця на карті
Більше вільного часу
Автоматизуйте рутинні процеси,
щоб зосередитись
на розвитку бізнесу
Зареєструйтеся зараз і почніть користуватися програмою
для обліку в поліграфії безкоштовно протягом перших 7 днів
RemOnline — одне рішення багатьох бізнес-завдань
Оформлюйте дрібні, середні і великі замовлення в RemOnline. Використовуйте фільтри для їхньої сегментації та різні види цін в залежності від термінів, обсягів. Встановлюйте позначки "Терміново" і часові рамки для зручності контролю часу виконання.
Інформуйте співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання замовлень, а клієнтів – про їхню готовність. Використовуйте для цього готові шаблони повідомлень, сценарії та встановлюйте час для відправки (наприклад, тільки в робочі години).
Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
RemOnline допомагає об'єднати клієнтів всіх ваших друкарень в загальну базу. Всі взаємодії з ними автоматично фіксуються і легко відслідковуються в системі. Картки клієнтів налаштовуються під ваш тип бізнесу. А якщо такий клієнт вже є в базі, то CRM для поліграфії підкаже вам про це.
Оприбутковуйте папір, фарбу, лаки та інші витратні матеріали. Додавайте їх до замовлень для зручності відстеження їх використання в процесі роботи. Всі оприбуткування, переміщення і списання зі Складу зафіксуються автоматично. Обороти товарів можна проаналізувати в однойменному звіті Аналіз Асортименту.
У програмному забезпеченні для керування друкарнею можна створювати, видаляти та редагувати шаблони документів. Це дозволить автоматично формувати і оперативно запускати на друк документи по замовленням. Більше ніякого оформлення вручну і дрібних помилок.
З RemOnline ви не тільки знатимете, хто зі співробітників коли працює, але й чим конкретно займається у робочий час:
Завдяки мобільному додатку RemOnline Замовлення, ваші співробітники не будуть прив'язані до комп'ютера. Вони зможуть уточнювати дані клієнтів та їх замовлень, дзвонити клієнтам та менеджерам, додавати у замовлення фотографії готової поліграфічної продукції та коментарі за допомогою своїх смартфонів.
В RemOnline можна оприбутковувати і враховувати витрати матеріалів в будь-яких зручних одиницях: штуках, банках, грамах, мілілітрах. Є можливими точний облік витрат матеріалів у дрібних замовленнях поліграфії і руху грошових коштів за статтями. Програма інтегрується з 1С для формування документів на підставі замовлень.
Більше 20 видів звітів з фінансів, замовлень, складу та комунікацій за будь-який період формуються в RemOnline автоматично. А Аналітичний звіт дозволяє розглядати показники у зручному форматі графіків, знаходити цікаві закономірності та точки покращення процесів у друкарні.
Відстежуйте ефективність друкарського бізнесу, де б не знаходилися, завдяки мобільному додатку RemOnline Директор. Кількість створених та закритих замовлень, прибуток, виручка та інші показники за день чи будь-який період завжди будуть у вас під рукою. А якщо по них виникнуть питання, ви зможете зв'язатися з потрібними співробітниками з окремої вкладки, не залишаючи програму.
Дізнайтеся, що вміє RemOnline
|
Переваги використання RemOnline у друкарні:
Робота починається одразу після реєстрації – без завантажень, встановлень і залучення програмістів
Зрозумілий інтерфейс та доступність з будь-якого пристрою: ПК, смартфона, планшета
Дані передаються за захищеним каналом на надійні сервери для зберігання і створення резервних копій
Фахівці зі служби підтримки користувачів з радістю відповідають на запитання
Популярні запитання та відповіді
RemOnline — це програмне забезпечення для автоматизації робочого процесу і полегшення обліку у поліграфічній справі. Вона допомагає об'єднати інформацію про клієнтів, замовлення і залишки матеріалів на складі в єдину базу, що допоможе прискорити оформлення заявки. Функція відправки автоматичних SMS-повідомлень дасть змогу миттєво повідомити співробітникам про те, що вони призначені виконавцями в замовленні, а клієнтам — про завершення процесу і готовність поліграфічної продукції.
Управлінський і фінансовий облік у друкарні значно спрощуються завдяки легкій фіксації продажів послуг, касових операцій, оприбуткувань і управління запасами. Супутня звітність формується автоматично в кілька кліків.
Інтуїтивно зрозуміла CRM RemOnline надає зручні інструменти управління взаємовідносинами з клієнтами, Також у вас буде можливість додавати нових клієнтів в базу та зберігати важливі дані про замовлення. Завдяки цьому можна швидко знаходити історію взаємодії з клієнтами, інформацію про них, їхні платежі, минулі контакти, записи розмов та інші важливі дані. Все це сприяє ефективному обслуговуванню клієнтів і вибудовуванню продуктивних відносин з клієнтами.
Для зручності роботи в RemOnline можна сегментувати базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб. До ще однієї ключової особливості програми належить можливість позначати конфліктних осіб — це стане цінною підказкою для ваших менеджерів.
RemOnline фіксує кожне звернення поточних та потенційних клієнтів і всі види робіт поліграфічної промисловості у друкарні. Програмне забезпечення для друкарні дає змогу присвоювати замовленням статуси, встановлювати терміни виконання, додавати послуги та стежити за робочим процесом через зручний інтерфейс.
Для кожного статусу можна встановлювати часові межі, щоб правильно побудувати весь процес управління виробництвом і відрегулювати загальний термін виконання замовлення. Всі зміни і коментарі відображатимуться у стрічці подій.
Аналіз основних бізнес-показників — це ядро управлінського обліку у промисловості комерційного друку. А звіти є важливими джерелами інформації для оцінки ефективності, прогнозування і прийняття рішень. Комплексне рішення RemOnline полегшить аналітичний процес користувачам та автоматизує підготовку звітності за:
Рейтинг компанії та показники конверсії формуються автоматично. У розділі "Звіти" ви можете переглянути відгуки клієнтів і проаналізувати ефективність рекламних каналів для кращого розуміння задоволеності клієнтів і оптимізації витрат.
Для швидкого аналізу і прийняття короткострокових рішень рекомендуємо використовувати Дашборд керівника. Тут власники бізнесу зможуть оцінити основні показники в режимі реального часу.
Зверніть увагу на те, що програма для автоматизації робочого процесу друкарні безкоштовна протягом перших 7 днів. За цей час ви зможете протестувати всі можливості RemOnline і повністю адаптувати її під себе.