Що ви отримуєте з RemOnline
Порядок у справах
Контролюйте виконання замовлень, витрати матеріалів, рух грошей в одній або декількох майстернях
Зростання доходу
Оброблюйте більше заявок, керуйте базою клієнтів і масштабуйте бізнес
Більше вільного часу
Автоматизуйте рутинні процеси і отримуйте необхідну інформацію в лічені хвилини
Дистанційний контроль
Будьте в курсі всього, що відбувається зі смартфона, планшета або ПК де б ви не знаходились
Оцініть переваги використання RemOnline
під час безкоштовного 7-денного тестового періоду
Чим корисна програма RemOnline для ключної майстерні
Наша CRM-система полегшує керування замовленнями і допомагає побудувати програму лояльності.
В RemOnline можна згенерувати звіт по виконаним роботам в кілька кліків. З нього ви дізнаєтеся, які з них користувалися найбільшим попитом, виконувалися найчастіше і принесли максимальний прибуток майстерні.
Зі "Звіту по виконавцям" ви дізнаєтеся скільки і яких робіт виконав кожен співробітник, на яку суму.
У щоденному "Звіті керівника" визначатимуться рекордсмени по виконаним роботам і прибутку для майстерні.
Дізнайтеся, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Контролюйте надходження, переміщення і використання в роботі заготовок ключів, циліндрів, замків, аксесуарів для верстатів, щоб аналізувати їх оборотність. З RemOnline вести складський облік стає простіше – історія дій зберігається, а супутні документи формуються автоматично. А завдяки звіту "Товари, що вимагають закупівлі" ви зможете завжди поповнювати складські запаси вчасно.
З RemOnline ви будете точно знати, скільки зараз грошей в касах і готових, але не оплачених замовлень.
На Дашборді керівника можна побачити бейджі з цими показниками по одній або декільком майстерням. Крім того, в кожному замовленні буде вказаний розмір передплати і решта суми до сплати.
Формуйте звіт "Рух грошових коштів" в кілька кліків, щоб побачити всі надходження і витрати за період, який вас цікавить.
Миттєво інформуйте клієнтів про готовність дублікатів ключів, замків, серцевин та іншого за допомогою автоматичних SMS-сповіщень. Вказуйте залишки сум до сплати і просіть їх залишати відгуки у повідомленнях.
Так ви поліпшите комунікацію з клієнтами і зможете оцінити їхній рівень задоволеності виконаними роботами.
В RemOnline можна заходити з будь-якого електронного пристрою, підключеного до інтернету. Тому ви зможете віддалено контролювати роботу мережі майстерень з виготовлення ключів.
Перевірте, на що здатний RemOnline
|
Керувати ключною майстернею з RemOnline зручно і надійно
Ніяких завантажень і встановлень – тільки швидка реєстрація на сайті
Перенесення даних не займає багато часу завдяки імпорту-експорту Excel-файлів
Фахівці зі служби клієнтської
підтримки завжди раді
допомогти з налаштуванням
RemOnline інтегрується
з сервісами IP-телефонії
та SMS-шлюзами
Ключна майстерня – це спочатку малий вузькоспеціалізований бізнес. Але, при правильному підході, він добре масштабується. Варто тільки вдало обрати місце, позначити його на електронних картах і в міських довідниках, розмістити зовнішню рекламу і у вас вже є перші клієнти. А відновлення і виготовлення дублікатів ключів – це тільки початок.
Сучасні підприємці часто додають до переліку послуг:
Це допомагає збільшити приплив клієнтів, почати заробляти більше і захиститися від сезонних коливань попиту. Разом з тим, це ускладнює облік у ключній майстерні. Рано чи пізно вести його на папері самостійно стає неможливим.
Для того, щоб упорядкувати внутрішню інформацію і продовжити розвиватися далі, потрібно знайти відповідну програму для майстерні з виготовлення ключів. Пропонуємо спробувати "RemOnline" – вона допоможе полегшити облік і автоматизувати багато процесів у вашій майстерні.
Наша CRM-система допомагає навести порядок у замовленнях, базі клієнтів, касових і складських операціях. З її допомогою можна значно полегшити фінансовий, бухгалтерський, складський і управлінський облік.
RemOnline систематизує і виводить статистичну інформацію на Дашборд керівника у вигляді графіків, діаграм, бейджів. Це дозволяє вам швидко оцінити загальну ситуацію і динаміку основних показників. Система автоматично порівнює їх з показниками минулого періоду.
Аналітична інформація також зберігається в системі. На її підставі ви потім формуєте звіти в кілька кліків. Їх можна вивантажувати в Excel для зіставлення і більш гнучкої роботи з цифрами.
В RemOnline зберігається історія входів і журнал дій, тому ви завжди будете в курсі того, що роблять ваші співробітники. Для більшої безпеки можна обмежити їхні права доступу до різних розділів, даних і дій.
Спростіть облік замовлень на виготовлення дублікатів ключів, ремонт і заміну замків, програмування пультів для воріт, шлагбаумів та інші роботи. Фіксуйте їх на сторінці "Замовлення" і встановлюйте терміни виконання. У картці кожного замовлення збережеться:
Ви в будь-який момент зможете ознайомитися з цими даними і передати замовлення іншому майстру за необхідності. Прибуток від замовлень розраховується автоматично.
Використовуйте модуль "Магазин", щоб зафіксувати продажі циліндрів, серцевин, замків, дверних ручок, петель та інших товарів. Тоді ви зможете відстежити їх списання зі складу, визначити найбільш ходові товари і автоматично розрахувати прибуток від продажів.
Під час реєстрації в RemOnline ви отримуєте готові картки клієнтів, які можна доналаштувати під себе за бажанням. Вони допомагають прискорити і полегшити заведення нових клієнтів у базу. А якщо виявиться, що такий клієнт вже доданий в CRM-систему – ви отримаєте відповідну підказку. У картці клієнта зберігаються його контакти та історії:
Знижки на матеріали, товари і послуги можна встановлювати індивідуально під кожного клієнта і навіть генерувати картки знижок. Тоді вартість замовлень буде розраховуватися автоматично на підставі попередніх налаштувань.
Якщо для вас важливо контактувати з перевіреними постачальниками, то ви можете розділити базу на постачальників, клієнтів, фізичних і юридичних осіб. Тоді інформація про них завжди буде у вас під рукою. Завдяки розумному пошуку та наявності фільтрів зорієнтуватися в базі клієнтів нескладно.
Завдяки адресному зберіганню ви будете знати, де лежить кожна деталь. Якщо увімкнути серійний облік, то ви зможете сортувати товари за датою завершення гарантії від постачальника. Її ви вказуєте під час оприбуткування.
Акти про оприбуткування формуються автоматично, тому ви легко зможете відстежити що, скільки з якої партії і на яку суму прийшло від конкретного постачальника. Акти про списання та переміщення також формуються автоматично і зберігаються в системі.
В RemOnline ви зможете в лічені хвилини отримати всю необхідну інформацію для фінансового аналізу. У розділі "Звіти" будуть представлені дані про:
А на Дашборді керівника ви побачите графік з динамікою по замовленням і грошовому потоку. Все просто і наочно.
Для кого підходить RemOnline?
Наша програма підходить як для невеликих майстерень з виготовлення ключів, так і для великих авторизованих центрів дилерів. Для індивідуальних майстрів підійде тарифний план "Міні", призначений для роботи однієї людини. По мірі розвитку бізнесу можна переходити на тарифи "Стандарт", "Бізнес" і "Мережа". Це дозволить вам:
По мірі розширення асортименту послуг, ви можете доповнювати прайс і довідники, щоб обробляти заявки швидше. Крім того, в RemOnline можна створювати різні типи цін, націнок і знижок, необмежену кількість кас. Можливості програми для майстерні з виготовлення ключів будуть розширюватися разом з масштабами вашого бізнесу.