Програма для компаній з обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування

Програма для компаній з обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування

Контроль та мобільність

Управління замовленнями та проектами

Контроль реалізації замовлення на кожному етапі від надходження заявки до оплати та постобслуговування

check

Розподіл планових, разових та аварійних замовлень

check

Контроль виконаних робіт та термінів

check

Автоматичне сповіщення клієнтів та збір відгуків

check

Взаєморозрахунки з постачальниками та замовниками

Управління замовленнями та проектами

Планувальник виїзних робіт з найменшими витратами грошей та часу

RemOnline синхронізує роботу офісу та майстрів на виїзді, прискорюючи робочий процес

Планувальник виїзних робіт

Зрозумілий розклад робіт на виїзді

Плануйте роботу співробітників наперед, створюйте замовлення прямо в календарі та переглядайте завантаження ресурсів за допомогою функції Планувальника.

Автоматичне відправлення повідомлень

Налагодьте спілкування з клієнтами та співробітниками через електронну пошту або за допомогою SMS, сповіщайте про створення нового замовлення або зміну його статусу, призначення відповідальних та закриття.

Ефективне керування замовленнями

Ефективне керування замовленнями

Автоматичні повідомлення

Автоматичні повідомлення

Рівномірний розподіл навантаження

Рівномірний розподіл навантаження

Мобільний додаток для проектувальників та майстрів

З мобільним додатком RemOnline Замовлення персонал зможе відстежувати інформацію про клієнтів та керувати замовленнями прямо на об'єкті:

check

Швидко знаходьте потрібні замовлення за допомогою пошуку та фільтрів

check

Переглядайте стрічку подій та деталі замовлення

check

Додавайте фото та інші файли до замовлення

check

Залишайте коментарі для колег або особисті нотатки для себе

check

Зв'язуйтеся з клієнтами та співробітниками прямо з Замовлень у додатку

Мобільний додаток RemOnline Замовлення
Для iOS та Android

Для iOS та Android

Безкоштовно для всіх користувачів

Безкоштовно для всіх користувачів

Список замовлень з загальною інформацією

Список замовлень з загальною інформацією

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

Готові шаблони документів

Автоматизація процесів бек-офісу

Автоматизуйте розрахунок вартості, часу та матеріалів, формуйте Комерційні пропозиції, друкуйте рахунки та інші документи у кілька кліків.

check

Користувацькі форми з автозаповненням

check

Інформація про клієнтів та їхні замовлення в одному місці

Вбудовані довідники товарів та послуг

Вбудовані довідники товарів та послуг

Автоматичний розрахунок вартості робіт

Автоматичний розрахунок вартості робіт

Фірмовий стиль документів

Фірмовий стиль документів

Ефективне керування мобільними співробітниками

Контролюйте хід робіт, терміни виконання замовлень та ефективність кожного співробітника за допомогою RemOnline

check

Виявляйте та нагороджуйте найкращих співробітників, аби покращувати продуктивність компанії

check

Автоматизуйте розрахунок зарплати за безліччю сценаріїв

check

Контролюйте кожен етап обробки замовлення за допомогою норм часу статусів та Журналу подій

check

Плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустку кожного співробітника за допомогою Графіку роботи

check

Ставте завдання для більш контрольованого управління роботою майстрів

Деталі замовлення
Понад 8 сценаріїв розрахунку зарплати

Понад 8 сценаріїв розрахунку зарплати

Ланцюжки та норми часу статусів

Ланцюжки та норми часу статусів

Звіти про ефективність працівників

Звіти про ефективність працівників

Облік запчастин, матеріалів та інструментів

Облік запчастин, матеріалів та інструментів

Спростіть складські процеси та забезпечте наявність потрібних запчастин

Створюйте будь-яку кількість цифрових складів, аби ефективно організувати зберігання та навести лад у матеріалах, інструментах та запчастинах

check

Використовуйте серійний облік та адресне зберігання, аби контролювати розташування кожної позиції

check

Встановіть мінімальні залишки для кожного товару, аби знати, коли він закінчиться

check

Оберіть будь-який з 4 доступних методів інвентаризації, аби легше звіряти складські залишки

Відстеження запасів у різних локаціях

Відстеження запасів у різних локаціях

Безпечне зберігання клієнтських виробів

Безпечне зберігання клієнтських виробів

Адресне зберігання та серійний облік

Адресне зберігання та серійний облік

RemOnline — це доступне рішення зі зручними мобільними додатками та гнучкими тарифними планами, яке покращує контроль виїзних співробітників!

Контроль фінансів

Контроль фінансів

RemOnline надає зручні можливості для фінансового відстеження та управління фінансами компанії:

check

Контролюйте рух грошових коштів за статтями, приймайте готівкові та безготівкові платежі та плануйте бюджет наперед

check

Ведіть взаєморозрахунки з постачальниками та клієнтами

check

Автоматизуйте розрахунок податків, аби працювати відповідно до законодавства

check

Переглядайте загальну рентабельність асортименту та окремих позицій/категорій товару у звіті Аналіз асортименту

Готівковий та безготівковий розрахунок

Готівковий та безготівковий розрахунок

Каси для різних локацій

Каси для різних локацій

Автоматичний розрахунок податків

Автоматичний розрахунок податків

Дані для управління бізнесом ОВіК

Мобільний додаток для керівників та менеджерів

Контролюйте свій бізнес з будь-якої точки на карті. Використовуйте мобільний додаток RemOnline Директор, аби:

check

Контролювати стан кас

check

Швидко зв'язуватися зі співробітниками

check

Переглядати відгуки та оцінки клієнтів

check

Убезпечити обліковий запис за допомогою двофакторної автентифікації

Мобільний додаток RemOnline Директор
Зручна візуалізація звітів

Зручна візуалізація звітів

Звіти за всіма напрямами компанії

Генеруйте більше 20 звітів щодо замовлень, ефективності співробітників, фінансів, відстеження платежів, складських запасів та дій в обліковому записі.

Аналітика для прийняття рішень

Використовуйте графіки Аналітичного звіту для відстеження динаміки змін показників та покращення робочого процесу.

Дані за будь-який період

Дані за будь-який період

Генерація звітів

Генерація звітів за кілька секунд

Прийняття рішень на основі даних

Прийняття рішень на основі даних

Підключіть улюблені сервіси і використовуйте всі в одному вікні браузеру

Інтеграції RemOnline

Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси

У вас буде все, що потрібно для ефективного старту

Персональний менеджер

Персональний менеджер

Допоможе освоїти можливості сервісу під час тестового періоду

Служба підтримки

Служба підтримки

Знайде відповіді на питання про роботу сервісу та допоможе налагодити процеси

База знань

База знань

Містить всю інформацію для тих, хто любить знаходити відповіді самостійно

YouTube-канал

YouTube-канал

Дозволяє вивчити можливості на старті в зручному відеоформаті

Протестуйте всі функції керування мобільними співробітниками впродовж пробного періоду безкоштовно!

Популярні запитання та відповіді

Скільки коштує програма RemOnline для підприємств ОВіК?

faq_arrow

Вартість підписки на Remonline залежить від того, наскільки великий ваш HVAC бізнес. Після реєстрації починається пробний період, і ви можете використовувати всі основні і додаткові можливості безкоштовно. Пізніше ви маєте обрати план передплати, який найкраще відповідає потребам вашого бізнесу (кількість працівників, локацій, функцій тощо). Хоча ми не пропонуємо тарифних планів із необмеженою кількістю користувачів, кожен із них передбачає щонайменше трьох працівників. Більше користувачів можна додати за окрему плату.

Як я можу керувати графіком у RemOnline?

faq_arrow

Щоб організувати час зустрічі з клієнтами та підрядниками, радимо використовувати одну з корисних особливостей автоматизації у RemOnline — Планувальник замовлень. Ця система дає змогу реалізувати управління польовим обслуговуванням, заздалегідь створювати завдання для своєї команди та рівномірно розподіляти навантаження та ресурси. Це потужний інструмент для планування роботи та управління часом у вашій компанії.

Що таке програмне забезпечення для обслуговування HVAC?

faq_arrow

Це програмне забезпечення з функціями керування задачами для малих та середніх підприємств, які працюють у сфері ОВіК. Ключові особливості охоплюють керування замовленнями, відстеження прогресу роботи, базу даних клієнтів, відстеження обладнання, історію роботи та управління запасами. Також є додаткові функції для власників бізнесу, як-от моніторинг KPI та ключові звіти з професійною оцінкою робочих процесів компанії й аналізом ефективності бізнесу.

Чому компанії повинні використовувати програмне забезпечення HVAC?

faq_arrow

Існує безліч причин, чому підприємствам сфери послуг слід оцифрувати свої бізнес-процеси.

  • По-перше, це покращить обслуговування клієнтів — ви можете прискорити обробку замовлення на виїзді. Завдяки автоматизованим інструментам комунікації, як-от SMS та сповіщення електронною поштою, вашій команді буде легко інформувати клієнтів про прогрес роботи та покращувати клієнтський досвід.
  • По-друге, ще одна перевага автоматизації — завдяки програмному забезпеченню для бізнесу співробітники витрачають менше часу на введення даних та адміністративні завдання, тож вони можуть більше зосередитись на своїй роботі і забезпечити бездоганний досвід роботи з клієнтами.
  • По-третє, лише сучасне сервісне програмне забезпечення може надати докладну аналітику за ключовими показниками ефективності бізнесу, як-от дохід, продуктивність працівників, задоволеність клієнтів, рентабельність інвестицій тощо.

Читайте також
Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні операції

Як RemOnline допоміг “Водовір” систематизувати щоденні ...

CRM-система — це ключ до розвитку бізнесу

CRM-система — це ключ до розвитку бізнесу

Управління підприємствами малого бізнесу за допомогою програми: відповідаємо на популярні запитання

Управління підприємствами малого бізнесу за допомогою ...

  1. RemOnline
  2. Програма для компаній з обслуговування систем опалення, вентиляції та кондиціонування