Зручний облік клієнтів
Всі чати в одній системі
Історія обслуговування клієнтів
Контроль термінів виконання
Прийом оплат через LiqPay та RO Pay
Детальна аналітика та звітність
Точний складський облік
Керування графіками та зарплатами
Контроль грошових потоків
Система враховує потреби бізнесу, що займається як ремонтом, так і продажем.
Швейні та ремонтні ательє
Ремонт і пошив взуття
Швейне виробництво
Подивіться, як це допоможе вашому бізнесу
Замовте демо на зручний час — ми дізнаємось ваші потреби, покажемо, як усе налаштувати під вашу компанію і перенести дані.
Жодних паперових записів, «зіпсованих телефонів» і втраченого часу. Все в єдиній програмі для обліку замовлень, якою можна користуватися з ноутбука, планшета і смартфона.
Керуйте замовленнями та відстежуйте їхні статуси — від звернення до оплати.
Обирайте зручний для клієнта час та синхронізуйте його з графіками співробітників у CRM для запису клієнтів.
Ведіть облік клієнтів та переглядайте історію обслуговування, щоб відстежувати роботи, матеріали і оплати, пропонувати знижки та стимулювати повторні візити.
Використовуйте CRM для месенджерів, щоб скоротити шлях клієнта від першого повідомлення до успішної оплати. Підключіть до єдиної системи чати у Viber, Telegram, Instagram Direct i Facebook Messenger, щоб не пропускати повідомлення і швидше оброблювати звернення.
Також у RemOnline ви можете підключити автоматичне сповіщення клієнтів про зміни у статусі та готовність замовлення. Працюйте швидше, уникайте непорозумінь, отримуйте більше позитивних відгуків і прибутків.
“Вже при оформленні замовлення клієнт отримує SMS про терміни та вартість. З RemOnline я забув, як це — витрачати на комунікацію з клієнтами більше години, а раніше це були 3-4 години щодня.”
Щоб мінімізувати затримки, прискорити роботу і ефективніше використовувати людський ресурс, контролюйте процеси та співробітників у програмі для управління персоналом.
Призначайте завдання і відповідальних, контролюйте дедлайни та виявляйте слабкі місця.
Керуйте робочим часом співробітників з точністю до години, контролюйте відвідуваність і продуктивність роботи.
Для прозорої та ефективної мотивації увімкніть автоматичне нарахування зарплат з огляду на ставку, бонуси та премії кожного співробітника.
Відчуйте переваги RemOnline вже зараз
Активуйте безкоштовний 7-денний період, скористайтесь усіма інструментами та спростіть керування бізнесом.
Програма складського обліку допоможе тримати склад під контролем з будь-якої точки світу. Враховуйте закупівельну вартість кожної партії, щоб не втрачати гроші, та ведіть точний облік найменувань з різними одиницями виміру (см, шт, м2, г тощо).
А щоб ще більше спростити рутинні процеси, створюйте набори матеріалів для ремонту або пошиття. Результат — швидка і прозора робота складу без неприємних сюрпризів.
Друк наліпок зі штрих-кодами та артикулами
Швидший пошук завдяки адресному зберіганню
Мінімальні залишки для вчасних закупівель
“В RemOnline ми використовуємо автоматичний друк етикетки на кожну пару взуття, наліпки для майстра, наліпки на коробку, коли вже закінчили реставрацію. Цей процес дуже налагоджений і спрощує облік виробів.”
В мобільному додатку RemOnline можна керувати комунікацією з клієнтами, відстежувати та коригувати замовлення, приймати платежі через LiqPay або RO Pay, контролювати залишки на складі, переглядати календар та записувати клієнтів.
Мобільний застосунок для керівників RemOnline Дашборд дозволяє моніторити поточні показники, читати відгуки клієнтів, відстежувати кількість замовлень, грошові потоки, стан каси та інші дані, щоб досягати вищих бізнесових цілей.
Ведіть облік фінансів, щоб ефективніше керувати коштами, уникнути неочікуваних витрат і касових розривів. Все для того, щоб вийти на більш стабільні та прогнозовані прибутки.
Приймайте оплати
через LiqPay або RO Pay
Підключіть пРРО Checkbox або Вчасно.Каса
Аналізуйте попит і рентабельність
Систематизуйте і аналізуйте показники в зручному для форматі, щоб оптимізуватись, приймати найбільш раціональні рішення та вести точний управлінський облік.
Аналітичний звіт допоможе виявити точки зростання, відстежувати зміни в динаміці та отримати повну картину діяльності компанії.
Генеруйте звіти за замовленнями, щоб відстежувати дані в розрізі локацій, виконавців, товарів та послуг.
Переглядаючи Дашборд керівника, ви зможете аналізувати середній чек, кількість і терміни виконання замовлень, рух коштів в касах.
Переведіть свій бізнес на новий рівень протягом 7 днів
Активуйте безкоштовний пробний період і переконайтесь на власному досвіді, що RemOnline потрібен вам.
Відповіді на поширені запитання
Так, ви можете вести облік ремонтів, додавати послуги, призначати відповідальних, змінювати статуси, додавати фото товарів, розраховувати вартість і формувати рахунки. Також у RemOnline ви маєте змогу продавати вироби, розміщені на складі.
Програма для ательє є необхідним інструментом для компаній, що виготовляють і ремонтують текстиль та взуття, а також магазинів. Вона дає змогу відстежувати кількість і місцезнаходження виробів, а також контролювати продажі та залишки. Програма підійде бізнесу будь-якого розміру.
Щоб надавати винятковий сервіс, використовуйте систему, що об'єднує CRM, продажі, ремонт, управління фінансами та складом. В RemOnline ви можете отримати доступ до бази клієнтів, швидко знайти інформацію про попередні ремонти та покупки, налаштувати персональні пропозиції та знижки, щоб підвищити лояльність клієнтів.