Планувальник ресурсів в RemOnline дозволяє
Аналізувати завантаженість співробітників
Вести попередній
запис клієнтів
Планувати виконання
виїзних робіт
Швидко створювати
та обробляти замовлення
Почніть користуватися Планувальником для запису клієнтів безкоштовно протягом 7 днів
Що вам дає Планувальник запису клієнтів в RemOnline
Записуйте клієнтів за декілька днів або тижнів вперед. Забезпечте стабільну кількість замовлень, завантаженість співробітників і майстерень. Щоб перевірити потрібну дату, скористайтеся календарем, кнопками вперед / назад або клавішею швидкого переходу.
Ви зможете призначити точний час виїзду або запису прямо в процесі спілкування з клієнтом. Без повторних дзвінків, помилок та уточнень.
Зайдіть в планувальник замовлень та клікніть на потрібні час і дату поруч з ім'ям майстра або потрібним ресурсом. Так ви зможете швидко створити замовлення без необхідності дублювати інформацію та працювати в кількох вікнах. При цьому час виклику та ім'я виконавця або обраний ресурс вже будуть вказані в діалозі створення нового замовлення.
RemOnline дозволяє вказувати не тільки дату і час, а й тривалість робіт. Так ви зможете краще бачити та планувати завантаженість виконавців. Це особливо зручно у разі виїзних послуг, тому що дозволяє врахувати у графіку тривалість дороги до клієнта й назад.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе впорядкувати ваші бізнес-процеси
Усі робочі, вихідні, лікарняні та відпускні дні з Графіка роботи співробітників відображаються у Планувальнику, що допомагає швидко призначати візити на потрібний клієнтам час з урахуванням робочого часу кожного майстра.
Використовуйте планувальник замовлень, щоб швидко знаходити вільного майстра на зручний клієнтові час. Або пропонуйте час для виконання замовлення, орієнтуючись на прогалини в графіку фахівця.
Також у RemOnline є можливість автоматизованої розсилки нагадування за допомогою SMS-оповіщень клієнтам про призначений візит, що запобігає запізненню та скасування запису.
Популярні запитання та відповіді
Для ведення бази клієнтів компанії потрібно регулярно заносити дані нових клієнтів та оновлювати дані старих, а також їх замовлень та покупок у спеціальному сервісі. Ведення обліку клієнтів у блокноті чи таблиці нераціонально з кількох причин: дані можуть дублюватися, а співробітники витрачатимуть на пошук потрібної інформації більше часу.
RemOnline можна використовувати для запису клієнтів, що надає можливість моментально забронювати час візиту клієнта на вільне віконце будь-якого співробітника з урахуванням завантаження інших ресурсів (кабінету, підйомників та будь-яких інших інструментів. Він підходить для різних сфер послуг — від автосервісів до швейних майстерень. Сервіс пропонує функції, які дозволяють рівномірно розподілити навантаження між співробітниками, а також ефективно використовувати кожну хвилину їхнього робочого часу.
У RemOnline діє тестовий період 7 днів, що дозволяє протестувати безкоштовний запис клієнтів. Якщо ви оплатите передплату раніше закінчення тестового періоду, то отримаєте ще 7 безкоштовних днів використання програми. У вас буде два тижні, щоб вести запис клієнтів й планувати завантаження інших ресурсів. І не тільки: замовлення, склад і фінанси теж будуть під контролем завдяки програмі.
Програма для ведення запису клієнтів RemOnline
CRM для запису клієнтів буде однаково корисна компаніям, які надають виїзні послуги і тим, хто приймає замовників у себе в майстернях. З її допомогою ви зможете вести запис клієнтів за часом та ефективно планувати роботу. Це дозволить:
Крім того, у вас з'явиться дійсно зручний інструмент для аналізу завантаженості співробітників. Виконані, поточні та заплановані замовлення будуть відображатися на календарі поруч з іменами майстрів. Тепер давайте детальніше розглянемо переваги Планувальника замовлень та ведення запису клієнтів в RemOnline.
Завдяки Планувальнику, ви зможете оцінити завантаженість виконавців і підібрати майстра на зручний клієнтові час протягом декількох хвилин. Для цього у вас буде календарна сітка з позначеними на ній замовленнями, які розподілені за часом і співробітниками.
Аби швидко перейти до конкретної дати або потрібного періоду, використовуйте календар або гарячі кнопки. Для зручності можна вибрати, які виконавці повинні відображатися в списку із замовленнями та в якій майстерні ви хочете працювати.
Оформлювати замовлення можна прямо у Планувальнику – для цього достатньо клікнути на час і дату поруч з ім'ям виконавця. Тоді перед вами відкриється нова картка замовлення, в якій вже буде вказана ця інформація.
Ведіть запис клієнтів в CRM-системі, контролюйте виконання замовлень та розраховуйте їх вартість автоматично. Це допоможе уникнути помилок і плутанини через різницю в почерках, а також обмежений доступ співробітників до інформації. Крім того, RemOnline дозволяє:
Повідомлення можна відправляти на електронну пошту, у вигляді SMS або сповіщень у Telegram. Ви самостійно вибираєте спосіб, який для вас зручніше.
За допомогою повідомлень можна інформувати співробітників про те, що вони призначені відповідальними за виконання задач, а також про появу нових коментарів і змін у замовленнях. А повідомлення клієнтам відправляються для того, щоб розповісти їм про закінчення ремонтів та / або попросити залишити відгуки.
Мітки замовлень в різних статусах (нові, поточні, оплачені, неоплачені) відрізняються за кольорами. Тому вам буде легко відрізнити їх одне від одного, як в таблиці, так і в Планувальнику. При оформленні замовлення безпосередньо з Планувальника ви можете:
Зрозуміти, хто до вас звертався найчастіше можна зі звітів по замовленнях. Вони формуються в пару кліків. Так ви виявите лояльних клієнтів і причини, через які вони звертаються до вас в більшості випадків.
Загальну вартість замовлення програма розраховує на підставі існуючих знижок клієнтові, цін на послуги в прайсі та націнок на товари, витратні матеріали або запчастини. Процес займає кілька секунд. У підсумку ви швидше та якісніше обслуговуєте своїх клієнтів. А найзручніше те, що у вас і у ваших співробітників буде доступ до потрібної інформації як з комп'ютера, так і зі смартфона.