Укр

Програма для друку товарних чеків

Допомагає створити індивідуальні шаблони

та друкувати товарні чеки у два кліка

Що ви отримуєте з РемОнлайн?


Економію часу на оформленні товарних чеків

Можливість автоматично підставляти необхідну інформацію

Можливість друкувати чеки одразу для декількох замовлень

Унікальні пронумеровані шаблони чеків

Використовуйте програму для друку товарних чеків безкоштовно протягом 14 днів.

Які можливості дає вам друк чеків в РемОнлайн

Створюйте унікальні шаблони

Крім унікального дизайну з логотипом, в РемОнлайн можна створити індивідуальні шаблони товарних чеків для кожної локації.

Крім того, у налаштуваннях можна встановити для продажів різну нумерацію та позначення. Так вам буде легше проаналізувати прибутковість кожної філії й не заплутатися в документах.

Підтягуйте всю потрібну інформацію автоматично

Вам більше не доведеться працювати в Excel або виписувати товарні чеки вручну. У редакторі документів можна створити типовий шаблон, щоб друкувати чеки в два кліка.

Імена виконавців, види робіт, найменування товарів, суми та дати замовлень будут підтягуватися автоматично за рахунок використання змінних.

Друкуйте товарні чеки по продажах

Фіксуйте кожен продаж за лічені хвилини, використовуйте власні або стандартні шаблони, друкуйте товарні чеки у два кліка. Як і у випадку із замовленнями, ви можете друкувати їх:

  • для декількох продажів одразу;
  • у процесі розрахунків з клієнтами;
  • після закриття угоди.

В результаті ваші співробітники позбудуться рутинної роботи та зможуть продавати більше.

Що ще корисного є в РемОнлайн?

РемОнлайн – універсальна програма для друку товарних чеків, етикеток і цінників. А ще це зручний інструмент для створення прайс-листів та штрих-кодів, які ви можете розміщувати на будь-яких документах і корпусах виробів.

За рахунок цього вам буде легше розраховувати вартість замовлень, знаходити потрібні документи та вести облік.

Друкувати товарні чеки легко та зручно з РемОнлайн

Щоб почати працювати в програмі, достатньо пройти швидку реєстрацію, створити індивідуальні шаблони та налаштувати нумерацію. Після підключення принтера до комп'ютера ви зможете друкувати товарні чеки.

А після створення прайсів, шаблонів етикеток і цінників зі штрих-кодами ви повністю автоматизуєте процес розрахунків з клієнтами. Якщо у вас виникнуть запитання під час налаштування – зверніться до нашої служби підтримки користувачів. Ми завжди раді допомогти.

РемОнлайн підходить для

Ремонт електроніки

Ремонт електроніки
chevron

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

70%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

45%

Звернення

Новий функціональний розділ РемОнлайн, який дозволить вам вести облік і автоматизувати роботу з заявками, щоб конвертувати їх в успішні замовлення та продажі.

spin

30%

Склади виробів

У РемОнлайн з'являться нові поняття – Виріб та Склади виробів. Завдяки цій новій функціональності ви зможете вести облік виробів клієнтів і переміщати їх між складами відповідального зберігання. Так ви точно будете розуміти, які вироби клієнтів знаходяться у вас і де вони зберігаються в даний момент.

Програма для друку товарних чеків

Оформлення та друк клієнтських документів – звичні дії для співробітників сервісних центрів, ремонтних майстерень, магазинів та інших підприємств, що надають послуги для населення.

На жаль, вони вже перетворилися на рутину, яка забирає багато часу і не допомагає поліпшити взаємини з клієнтами. Крім того, коли клієнтські документи оформлюються вручну, то ризик здійснення помилок і шахрайства з боку персоналу зростає. РемОнлайн допомагає усунути ці проблеми та автоматизувати друк:

  • товарних чеків;
  • етикеток;
  • цінників;
  • рахунків;
  • актів виконаних робіт;
  • гарантійних талонів та ін.

Базові зразки ви створюєте в редакторі шаблонів документів, підставляючи в них змінні. Тоді програма буде автоматично підтягувати:

  • дати видачі;
  • імена клієнтів;
  • номера замовлень;
  • суми до сплати;
  • гарантійні терміни;
  • бренди, моделі виробів;
  • види наданих послуг/виконаних робіт;
  • найменування використаних запчастин.

Ці дані зберігаються у картках клієнтів і замовлень, які ви отримуєте разом з акаунтом в РемОнлайн. З їхньою допомогою можна істотно прискорити та поліпшити обслуговування клієнтів. Подальший друк товарних чеків та інших документів відбуватиметься в кілька кліків, ймовірність помилок і шахрайства наблизиться до нуля, а ваші співробітники назавжди позбудуться рутинної роботи.

Інформація про створені документи збережеться в системі, що набагато безпечніше, ніж безконтрольно видавати співробітникам порожні паперові бланки зі своїм підписом. Спробуйте та переконайтеся на практиці, наскільки це полегшує облік та управління сервісним бізнесом.

Показати повністю »
  1. РемОнлайн
  2. Можливості
  3. Програма для друку документів
  4. Програма для друку товарних чеків