Укр

Програма для друку товарних чеків

Програма для друку товарних чеків

Допомагає створити індивідуальні шаблони

та друкувати товарні чеки у два кліка

Що ви отримуєте з РемОнлайн?


Економію часу на оформленні товарних чеків

Можливість автоматично підставляти необхідну інформацію

Можливість друкувати чеки одразу для декількох замовлень

Унікальні пронумеровані шаблони чеків

Використовуйте програму для друку товарних чеків безкоштовно протягом 14 днів.

Які можливості дає вам друк чеків в РемОнлайн

Підтягуйте всю потрібну інформацію автоматично

Вам більше не доведеться працювати в Excel або виписувати товарні чеки вручну. У редакторі документів можна створити типовий шаблон, щоб друкувати чеки в два кліка.

Імена виконавців, види робіт, найменування товарів, суми та дати замовлень будут підтягуватися автоматично за рахунок використання змінних.

Створюйте унікальні шаблони

Крім унікального дизайну з логотипом, в РемОнлайн можна створити індивідуальні шаблони товарних чеків для кожної майстерні або магазину.

Крім того, у налаштуваннях можна встановити для них різну нумерацію та позначення. Так вам буде легше проаналізувати прибутковість кожної філії й не заплутатися в документах.

Друкуйте товарні чеки по замовленнях

Створюйте картки замовлень та друкуйте з них чеки на послуги і запчастини, які використовувалися в ремонті. Спрощуйте роботу із замовленнями завдяки друку товарних чеків:

  • для декількох замовлень одночасно;
  • під час розрахунків з клієнтами;
  • навіть після закриття замовлень.

Це дозволить вам обслуговувати клієнтів швидше.

Друкуйте товарні чеки по продажах

Фіксуйте кожен продаж за лічені хвилини, використовуйте власні або стандартні шаблони, друкуйте товарні чеки у два кліка. Як і у випадку із замовленнями, ви можете друкувати їх:

  • для декількох продажів одразу;
  • у процесі розрахунків з клієнтами;
  • після закриття угоди.

В результаті ваші співробітники позбудуться рутинної роботи та зможуть продавати більше.

Що ще корисного є в РемОнлайн?

РемОнлайн – універсальна програма для друку товарних чеків, етикеток і цінників. А ще це зручний інструмент для створення прайс-листів та штрих-кодів, які ви можете розміщувати на будь-яких документах і корпусах виробів.

За рахунок цього вам буде легше розраховувати вартість замовлень, знаходити потрібні документи та вести облік.

Друкувати товарні чеки легко та зручно з РемОнлайн

Щоб почати працювати в програмі, достатньо пройти швидку реєстрацію, створити індивідуальні шаблони та налаштувати нумерацію. Після підключення принтера до комп'ютера ви зможете друкувати товарні чеки.

А після створення прайсів, шаблонів етикеток і цінників зі штрих-кодами ви повністю автоматизуєте процес розрахунків з клієнтами. Якщо у вас виникнуть запитання під час налаштування – зверніться до нашої служби підтримки користувачів. Ми завжди раді допомогти.

РемОнлайн підходить для

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

Програма для друку товарних чеків

Оформлення та друк клієнтських документів – звичні дії для співробітників сервісних центрів, ремонтних майстерень, магазинів та інших підприємств, що надають послуги для населення.

На жаль, вони вже перетворилися на рутину, яка забирає багато часу і не допомагає поліпшити взаємини з клієнтами. Крім того, коли клієнтські документи оформлюються вручну, то ризик здійснення помилок і шахрайства з боку персоналу зростає. РемОнлайн допомагає усунути ці проблеми та автоматизувати друк:

  • товарних чеків;
  • етикеток;
  • цінників;
  • рахунків;
  • актів виконаних робіт;
  • гарантійних талонів та ін.

Базові зразки ви створюєте в редакторі шаблонів документів, підставляючи в них змінні. Тоді програма буде автоматично підтягувати:

  • дати видачі;
  • імена клієнтів;
  • номера замовлень;
  • суми до сплати;
  • гарантійні терміни;
  • бренди, моделі виробів;
  • види наданих послуг/виконаних робіт;
  • найменування використаних запчастин.

Ці дані зберігаються у картках клієнтів і замовлень, які ви отримуєте разом з акаунтом в РемОнлайн. З їхньою допомогою можна істотно прискорити та поліпшити обслуговування клієнтів. Подальший друк товарних чеків та інших документів відбуватиметься в кілька кліків, ймовірність помилок і шахрайства наблизиться до нуля, а ваші співробітники назавжди позбудуться рутинної роботи.

Інформація про створені документи збережеться в системі, що набагато безпечніше, ніж безконтрольно видавати співробітникам порожні паперові бланки зі своїм підписом. Спробуйте та переконайтеся на практиці, наскільки це полегшує облік та управління сервісним бізнесом.

Показати повністю »