Що ви отримуєте з RemOnline?

time.svg (1 KB)


Економію часу на оформленні товарних чеків

draft.svg (1 KB)


Можливість автоматично підставляти необхідну інформацію

receipt.svg (5 KB)


Можливість друкувати чеки
одразу для декількох замовлень

inventory.svg (3 KB)


Унікальні пронумеровані
шаблони чеків



Використовуйте програму для друку товарних чеків безкоштовно протягом 7 днів



Які можливості дає вам друк чеків в RemOnline

Формуйте унікальні шаблони товарного чеку

Крім унікального дизайну з логотипом, в RemOnline можна створити індивідуальні шаблони товарних чеків для кожної локації.

Крім того, у налаштуваннях можна встановити для продажів різну нумерацію та позначення. Так вам буде легше проаналізувати прибутковість кожної філії й не заплутатися в документах.

Створюйте чеки онлайн

Вам більше не доведеться працювати в Excel або виписувати товарні чеки вручну. Налаштуйте типовий шаблон, аби друкувати чеки в два кліки.

Імена виконавців, види робіт, найменування товарів, суми та дати замовлень підтягуватимуться автоматично за рахунок використання змінних. Програма підходить для друку чеків на термопринтері, підтримує обслуговування різних видів касового обладнання.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Друкуйте товарні чеки на послуги та продажі

Фіксуйте кожен продаж за лічені хвилини, використовуйте власні або стандартні шаблони, друкуйте товарні чеки у два кліка. Як і у випадку із замовленнями, ви можете друкувати їх:

  • для декількох продажів одразу
  • у процесі розрахунків з клієнтами
  • після закриття угоди.

В результаті ваші співробітники позбудуться рутинної роботи та зможуть продавати більше.

Автоматизуйте фіскалізацію чеків

Завдяки інтеграції RemOnline з пРРО Checkbox інформація про аванси, платежі за замовленнями та продажами, повернення грошей клієнтам автоматично передаватиметься в податкову. А ви отримуватимете фіскальні чеки, які зможете завантажувати, роздруковувати або просто надсилати клієнтам на електронну пошту.



Перевірте, на що здатен RemOnline

Ведіть бізнес відповідно до чинного законодавства

RemOnline має звіт “Форма обліку товарних запасів”, розроблений згідно з Наказом Міністерства фінансів №496 про затвердження порядку ведення обліку товарних запасів для фізичних осіб-підприємців. Звіт дозволяє контролювати оборот та заощадити час на ручному введенні даних завдяки автоматичному формуванню на підставі документів про рух товару у програмі.

Що ще корисного є в RemOnline?

RemOnline – універсальна програма для друку товарних чеків, етикеток і цінників, яка має безліч можливостей.
Це зручний інструмент для створення прайс-листів та штрих-кодів, які ви можете розміщувати на будь-яких документах і корпусах виробів.


За рахунок цього вам буде легше розраховувати вартість замовлень, знаходити потрібні документи та вести облік.



Друкувати товарні чеки легко та зручно з RemOnline

Щоб почати працювати в програмі, достатньо пройти швидку реєстрацію, створити індивідуальні шаблони та налаштувати нумерацію. Після підключення принтера до комп'ютера ви зможете друкувати товарні чеки.

А після створення прайсів, шаблонів етикеток і цінників зі штрих-кодами ви повністю автоматизуєте процес розрахунків з клієнтами. Якщо у вас виникнуть запитання під час налаштування – зверніться до нашої служби підтримки користувачів. Ми завжди раді допомогти.



Програма для друку товарних чеків


Оформлення та друк клієнтських документів – звичні дії для співробітників сервісних центрів, ремонтних майстерень, магазинів та інших підприємств, що надають послуги для населення.


На жаль, вони вже перетворилися на рутину, яка забирає багато часу і не допомагає поліпшити взаємини з клієнтами. Крім того, коли клієнтські документи оформлюються вручну, то ризик здійснення помилок і шахрайства з боку персоналу зростає. RemOnline допомагає усунути ці проблеми та автоматизувати друк:

  • товарних чеків;
  • етикеток;
  • цінників;
  • рахунків;
  • актів виконаних робіт;
  • гарантійних талонів та ін.


Базові зразки ви створюєте в редакторі шаблонів документів, підставляючи в них змінні. Тоді програма буде автоматично підтягувати:

  • дати видачі;
  • імена клієнтів;
  • номера замовлень;
  • суми до сплати;
  • гарантійні терміни;
  • бренди, моделі виробів;
  • види наданих послуг/виконаних робіт;
  • найменування використаних запчастин.


Ці дані зберігаються у картках клієнтів і замовлень, які ви отримуєте разом з акаунтом в RemOnline. З їхньою допомогою можна істотно прискорити та поліпшити обслуговування клієнтів. Подальший друк товарних чеків та інших документів відбуватиметься в кілька кліків, ймовірність помилок і шахрайства наблизиться до нуля, а ваші співробітники назавжди позбудуться рутинної роботи.


Інформація про створені документи збережеться в системі, що набагато безпечніше, ніж безконтрольно видавати співробітникам порожні паперові бланки зі своїм підписом. Спробуйте та переконайтеся на практиці, наскільки це полегшує облік та управління сервісним бізнесом.

Показати повністю »
Читайте також
Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Що таке клієнтський сервіс і чому він такий важливий

Як відкрити майстерню з ремонту телефонів

Як відкрити майстерню з ремонту телефонів

Аутсорсинг бухгалтерії: плюси та мінуси

Аутсорсинг бухгалтерії: плюси та мінуси

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Програма для друку товарних чеків