Економію часу на оформленні товарних чеків
Можливість автоматично підставляти необхідну інформацію
Можливість друкувати чеки
одразу для декількох замовлень
Унікальні пронумеровані
шаблони чеків
Крім унікального дизайну з логотипом, в РемОнлайн можна створити індивідуальні шаблони товарних чеків для кожної локації.
Крім того, у налаштуваннях можна встановити для продажів різну нумерацію та позначення. Так вам буде легше проаналізувати прибутковість кожної філії й не заплутатися в документах.
Вам більше не доведеться працювати в Excel або виписувати товарні чеки вручну. У редакторі документів можна створити типовий шаблон, щоб друкувати чеки в два кліка.
Імена виконавців, види робіт, найменування товарів, суми та дати замовлень будут підтягуватися автоматично за рахунок використання змінних.
Фіксуйте кожен продаж за лічені хвилини, використовуйте власні або стандартні шаблони, друкуйте товарні чеки у два кліка. Як і у випадку із замовленнями, ви можете друкувати їх:
В результаті ваші співробітники позбудуться рутинної роботи та зможуть продавати більше.
РемОнлайн – універсальна програма для друку товарних чеків, етикеток і цінників. А ще це зручний інструмент для створення прайс-листів та штрих-кодів, які ви можете розміщувати на будь-яких документах і корпусах виробів.
За рахунок цього вам буде легше розраховувати вартість замовлень, знаходити потрібні документи та вести облік.
Щоб почати працювати в програмі, достатньо пройти швидку реєстрацію, створити індивідуальні шаблони та налаштувати нумерацію. Після підключення принтера до комп'ютера ви зможете друкувати товарні чеки.
А після створення прайсів, шаблонів етикеток і цінників зі штрих-кодами ви повністю автоматизуєте процес розрахунків з клієнтами. Якщо у вас виникнуть запитання під час налаштування – зверніться до нашої служби підтримки користувачів. Ми завжди раді допомогти.
РемОнлайн підходить для
Прямо зараз у РемОнлайн розробляються
90%
Мобільний додаток керівника для Android
Дозволить переглядати звіти за поточний і минулі дні, контролювати співробітників і швидко зв'язуватись з ними, а також убезпечити вхід у ваш акаунт РемОнлайн.
30%
Зарплата та взаєморозрахунки з працівниками
У кожного співробітника з'явиться свій баланс, на який ви зможете нараховувати ставку відповідно до його графіку роботи, відсотки, премії та штрафи.
30%
Журнал подій
Всі дії ваших співробітників будуть записуватися в одному місці. Ви в будь-який момент зможете перевірити, хто створив, змінив чи видалив той чи ішний документ.
20%
Стрічка подій у різних документах
Ви зможете відслідковувати історію змін у кожному зверненні, продажі, оприбуткуванню та інших документах.
Оформлення та друк клієнтських документів – звичні дії для співробітників сервісних центрів, ремонтних майстерень, магазинів та інших підприємств, що надають послуги для населення.
На жаль, вони вже перетворилися на рутину, яка забирає багато часу і не допомагає поліпшити взаємини з клієнтами. Крім того, коли клієнтські документи оформлюються вручну, то ризик здійснення помилок і шахрайства з боку персоналу зростає. РемОнлайн допомагає усунути ці проблеми та автоматизувати друк:
Базові зразки ви створюєте в редакторі шаблонів документів, підставляючи в них змінні. Тоді програма буде автоматично підтягувати:
Ці дані зберігаються у картках клієнтів і замовлень, які ви отримуєте разом з акаунтом в РемОнлайн. З їхньою допомогою можна істотно прискорити та поліпшити обслуговування клієнтів. Подальший друк товарних чеків та інших документів відбуватиметься в кілька кліків, ймовірність помилок і шахрайства наблизиться до нуля, а ваші співробітники назавжди позбудуться рутинної роботи.
Інформація про створені документи збережеться в системі, що набагато безпечніше, ніж безконтрольно видавати співробітникам порожні паперові бланки зі своїм підписом. Спробуйте та переконайтеся на практиці, наскільки це полегшує облік та управління сервісним бізнесом.