Що ви отримуєте з RemOnline?

list.svg (2 KB)


Готовий інструмент
для створення, розширення
та оформлення прайс-листа

interface.svg (2 KB)


Програму для управління
цінами і знижками,
розрахунку вартості замовлень

draft.svg (1 KB)


Можливість створювати
шаблони документів
і друкувати їх у два кліка

control.svg (2 KB)


Електронні довідники типів поломок, виробів, брендів, моделей



RemOnline – це комплексне програмне рішення для бізнесу у сфері послуг.
Оцініть переваги його використання протягом безкоштовного тестового періоду



Які можливості дає RemOnline?

Створювати і оформлювати прайс-листи

Створюйте прайс-лист в CRM-системі, додаючи види послуг з цінами та гарантійними термінами для клієнтів. Ви можете робити це вручну або за допомогою імпорту Excel-файлу.

По мірі розширення асортименту і зміни цін перелік послуг легко оновлювати. На його підставі ви зможете автоматично розраховувати вартість замовлень в CRM-системі.

Працювати з цінами і знижками

Регулюйте собівартість послуг, вказуючи закупівельні ціни, суми винагород і встановлюючи націнки. Ви зможете автоматично розраховувати прибуток по замовленням і суми до сплати співробітникам, підрядникам, постачальникам.

Крім того, в RemOnline можна генерувати картки знижок і налаштовувати знижки індивідуально під кожного клієнта. Створюйте гнучку програму лояльності.



Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії

Автоматично розраховувати вартість замовлень

Щоб розрахувати загальну вартість замовлення, додайте до нього послуги з прайс-листа і запчастини / матеріали зі складу. Якщо ви встановили знижку для клієнта, то програма розрахує підсумкову суму з її урахуванням.

Після внесення передплати RemOnline також розрахує залишок суми до сплати.

Відправляти клієнтам повідомлення

Повідомляйте клієнтів про готовність замовлень і залишки сум до сплати. Після налаштування шаблонів і сценаріїв відправки повідомлень, вони будуть відправлятися автоматично.

Створювати шаблони документів

Крім прайс-листів, в RemOnline можна створювати шаблони:

  • актів виконаних робіт
  • приймальних квитанцій
  • гарантійних талонів
  • рахунків на оплату
  • товарних і фіскальних чеків
  • маршрутних листів
  • етикеток, цінників та ін.


Після налаштування шаблонів ви зможете формувати всі необхідні документи у два кліка. Дати, імена, адреси, найменування і цифри підтягуватимуться автоматично за рахунок використання змінних.

Друкувати прайс-листи, чеки та інші документи

RemOnline працює з більшістю моделей принтерів. Тому ви можете друкувати чеки і документи безпосередньо з програми на підставі оформлених замовлень і дрібних продажів. Для етикеток і цінників можна запустити масовий друк.

За бажанням можна налаштувати відправку актів, рахунків і деяких інших документів на електронні пошти клієнтів.

Створювати електронні довідники

Вкажіть свій вид діяльності під час реєстрації, щоб отримати встановлені довідники брендів, моделей та ін. Ви можете їх редагувати або додавати власні довідники з кольорів, фасонів, стилів, матеріалів і ін.

Оформляйте замовлення швидше, підв'язуючи довідники до різних полів.



Перевірте, на що здатен RemOnline



Переваги використання RemOnline

1. Легка адаптація під будь-які види послуг: клінінгові, домашнього майстра, автомийки, ремонту побутової техніки, телефонів, автомобілів.

2. Автоматичний розрахунок вартості замовлень, винагород підрядникам, співробітникам, собівартості товарів, послуг.

3. Можливість створювати прайс-листи як для надання послуг так і для невеликої роздрібної торгівлі.

4. Інтеграція з 1С, сканерами штрих-кодів.

5. Генерація штрих-кодів для ідентифікації замовлень, товарів зі складу.

6. Економія часу на оформленні, роздрукуванні документів.

7. Зручний механізм роботи з цінами і знижками.



RemOnline дозволяє спростити взаємодію з клієнтами і автоматизувати більшість бізнес-процесів. А створення прайс-листа в CRM-системі  – це тільки одна з можливостей. Щоб почати працювати в програмі, зареєструйтесь і введіть базову інформацію про компанію.


Програма для створення прайс-листа і роботи з клієнтами


Хочете створити і оформити прайс-лист на послуги і товари в магазині? Зробити це швидко? Використовувати його для подальшої роботи з клієнтами, цінами і знижками? Автоматично розраховувати вартість замовлень? Тоді використовуйте програму RemOnline.


Вона вирішує ці питання та автоматизує багато інших бізнес-процесів. При реєстрації в ній ви отримуєте комплексний інструмент для роботи і управління бізнесом. При цьому неважливо, які послуги ви надаєте: клінінгові, ремонтні, дизайнерські, з пошиття одягу або виготовлення ключів. Інтерфейс швидко адаптується під ваші бізнес-потреби.


Менше операційного навантаження – більше розвитку

RemOnline допомагає скоротити витрати часу на повсякденні завдання: оформлення прайс-листів, звітів і супутньої документації по замовленням і продажам. У редакторі шаблонів документів можна:

1. Створити всі необхідні зразки.

2. Оформити їх у єдиному стилі.

3. Розділити шаблони документів на категорії, щоб упорядкувати.

4. Додати в тексти змінні з колонки праворуч – тоді всі змінювані дані (імена, дати, суми, телефони) підтягуватимуться автоматично.


В результаті ви будете друкувати документи у два кліка і зменшите ймовірність появи механічних помилок до мінімуму.


Щоб створити прайс-лист, потрібно перейти на сторінку "Налаштування > Перелік послуг" і наповнити список усіма видами робіт, які ви плануєте виконувати. Встановіть на них ціни і гарантійні терміни, якщо ви надаєте гарантії своїм клієнтам. Потім налаштуйте для співробітників права на додавання до замовлень послуг з прейскуранта і тих, яких немає в прейскуранті. Тоді CRM-система буде розраховувати вартість замовлень з урахуванням знижок та / або націнок.


Звіти з фінансів, замовлень, складу, дзвінків і SMS формуються автоматично за запитом. Для цього навіть не потрібно створювати шаблони – просто оберіть потрібну вкладку і вкажіть, який період вас цікавить у розділі "Звіти".


Як наслідок, кількість "паперової" роботи зменшується, ваші співробітники можуть зосередитися на обслуговуванні клієнтів, а ви – на розвитку бізнесу.


CRM-система для взаємодії з клієнтами


Крім оптимізації роботи з документами і прайс-листами RemOnline спрощує процес створення і ведення бази клієнтів. При реєстрації ви отримуєте готові картки клієнтів, які можете доналаштовувати під себе: додавати і видаляти поля, заголовки, чек-бокси. У них зберігатимуться імена, контакти, номери знижкових карт та інформація про:

  • попередні замовлення, покупки;
  • оплати й повернення;
  • знижки на послуги, матеріали, товари;
  • пов'язані завдання;
  • дзвінки і SMS (із записами розмов і текстами повідомлень);
  • типи клієнтів (фіз. або юр. особи).


Після додавання клієнта в систему ця інформація буде підтягуватися в усі замовлення, продажі і пов'язані документи. Ви зможете дзвонити і відправляти повідомлення прямо з CRM-системи, клацнувши на відповідну іконку поруч з ім'ям клієнта. Під час вхідного дзвінка його картка з'явиться у вигляді спливаючого вікна.


Якщо хтось із співробітників спробує додати вже існуючого клієнта в базу, то CRM-система дасть підказку. Для зручності можна розділити базу на клієнтів і постачальників, позначити конфліктних. Так ви максимально полегшите облік і роботу з клієнтами.


Обробка замовлень в CRM-системі


Програма RemOnline підходить для створення прайс-листів та комплексної роботи з клієнтами, замовленнями. Вона об'єднує і систематизує інформацію про них, дозволяє створювати завдання і документи на підставі, використовувати функцію автозаповнення.


При реєстрації в ній ви отримуєте базові картки замовлень, які також можете налаштовувати під себе. У них зберігатиметься інформація про:

  • клієнтів;
  • їхні пристрої (якщо мова йде про ремонт або виготовлення);
  • внесені передплати;
  • залишки сум до сплати;
  • знижки на товари, послуги, матеріали;
  • надавані послуги з цінами і гарантійними термінами;
  • необхідні запчастини і матеріали;
  • відповідальних менеджерів і виконавців.


Підсумкові ціни будуть розраховуватися на підставі складеного прайс-листа і раніше заданих налаштувань. Оплату можна приймати в готівковій або безготівковій формі. Валюта встановлюється одноразово в загальних налаштуваннях.


За бажанням можна залишати коментарі, теги, нотатки приймальника, фото товару та іншу інформацію у картках замовлень. Завдяки системі статусів і Стрічці подій по кожному з них ви зможете швидко розібратися в ситуації і доручити виконання замовлення іншим співробітникам. Вибудовуйте прозору схему роботи і комунікації з RemOnline.

Показати повністю »
Читайте також
Як відкрити квітковий магазин

Як відкрити квітковий магазин

Як відкрити магазин одягу з нуля

Як відкрити магазин одягу з нуля

Приймання товару: основні принципи для малого бізнесу

Приймання товару: основні принципи для малого бізнесу

  1. RemOnline
  2. Можливості програми RemOnline
  3. Створення прайс-листа в CRM-системі