Що ви отримуєте з RemOnline?
Готовий інструмент
для створення, розширення
та оформлення прайс-листа
Програму для управління
цінами і знижками,
розрахунку вартості замовлень
Можливість створювати
шаблони документів
і друкувати їх у два кліка
Електронні довідники типів поломок, виробів, брендів, моделей
RemOnline – це комплексне програмне рішення для бізнесу у сфері послуг.
Оцініть переваги його використання протягом безкоштовного тестового періоду
Які можливості дає RemOnline?
Створюйте прайс-лист в CRM-системі, додаючи види послуг з цінами та гарантійними термінами для клієнтів. Ви можете робити це вручну або за допомогою імпорту Excel-файлу.
По мірі розширення асортименту і зміни цін перелік послуг легко оновлювати. На його підставі ви зможете автоматично розраховувати вартість замовлень в CRM-системі.
Регулюйте собівартість послуг, вказуючи закупівельні ціни, суми винагород і встановлюючи націнки. Ви зможете автоматично розраховувати прибуток по замовленням і суми до сплати співробітникам, підрядникам, постачальникам.
Крім того, в RemOnline можна генерувати картки знижок і налаштовувати знижки індивідуально під кожного клієнта. Створюйте гнучку програму лояльності.
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії
Щоб розрахувати загальну вартість замовлення, додайте до нього послуги з прайс-листа і запчастини / матеріали зі складу. Якщо ви встановили знижку для клієнта, то програма розрахує підсумкову суму з її урахуванням.
Після внесення передплати RemOnline також розрахує залишок суми до сплати.
Крім прайс-листів, в RemOnline можна створювати шаблони:
Після налаштування шаблонів ви зможете формувати всі необхідні документи у два кліка. Дати, імена, адреси, найменування і цифри підтягуватимуться автоматично за рахунок використання змінних.
RemOnline працює з більшістю моделей принтерів. Тому ви можете друкувати чеки і документи безпосередньо з програми на підставі оформлених замовлень і дрібних продажів. Для етикеток і цінників можна запустити масовий друк.
За бажанням можна налаштувати відправку актів, рахунків і деяких інших документів на електронні пошти клієнтів.
Вкажіть свій вид діяльності під час реєстрації, щоб отримати встановлені довідники брендів, моделей та ін. Ви можете їх редагувати або додавати власні довідники з кольорів, фасонів, стилів, матеріалів і ін.
Оформляйте замовлення швидше, підв'язуючи довідники до різних полів.
Перевірте, на що здатен RemOnline
Переваги використання RemOnline
1. Легка адаптація під будь-які види послуг: клінінгові, домашнього майстра, автомийки, ремонту побутової техніки, телефонів, автомобілів.
2. Автоматичний розрахунок вартості замовлень, винагород підрядникам, співробітникам, собівартості товарів, послуг.
3. Можливість створювати прайс-листи як для надання послуг так і для невеликої роздрібної торгівлі.
4. Інтеграція з 1С, сканерами штрих-кодів.
5. Генерація штрих-кодів для ідентифікації замовлень, товарів зі складу.
6. Економія часу на оформленні, роздрукуванні документів.
7. Зручний механізм роботи з цінами і знижками.
RemOnline дозволяє спростити взаємодію з клієнтами і автоматизувати більшість бізнес-процесів. А створення прайс-листа в CRM-системі – це тільки одна з можливостей. Щоб почати працювати в програмі, зареєструйтесь і введіть базову інформацію про компанію.
Хочете створити і оформити прайс-лист на послуги і товари в магазині? Зробити це швидко? Використовувати його для подальшої роботи з клієнтами, цінами і знижками? Автоматично розраховувати вартість замовлень? Тоді використовуйте програму RemOnline.
Вона вирішує ці питання та автоматизує багато інших бізнес-процесів. При реєстрації в ній ви отримуєте комплексний інструмент для роботи і управління бізнесом. При цьому неважливо, які послуги ви надаєте: клінінгові, ремонтні, дизайнерські, з пошиття одягу або виготовлення ключів. Інтерфейс швидко адаптується під ваші бізнес-потреби.
RemOnline допомагає скоротити витрати часу на повсякденні завдання: оформлення прайс-листів, звітів і супутньої документації по замовленням і продажам. У редакторі шаблонів документів можна:
1. Створити всі необхідні зразки.
2. Оформити їх у єдиному стилі.
3. Розділити шаблони документів на категорії, щоб упорядкувати.
4. Додати в тексти змінні з колонки праворуч – тоді всі змінювані дані (імена, дати, суми, телефони) підтягуватимуться автоматично.
В результаті ви будете друкувати документи у два кліка і зменшите ймовірність появи механічних помилок до мінімуму.
Щоб створити прайс-лист, потрібно перейти на сторінку "Налаштування > Перелік послуг" і наповнити список усіма видами робіт, які ви плануєте виконувати. Встановіть на них ціни і гарантійні терміни, якщо ви надаєте гарантії своїм клієнтам. Потім налаштуйте для співробітників права на додавання до замовлень послуг з прейскуранта і тих, яких немає в прейскуранті. Тоді CRM-система буде розраховувати вартість замовлень з урахуванням знижок та / або націнок.
Звіти з фінансів, замовлень, складу, дзвінків і SMS формуються автоматично за запитом. Для цього навіть не потрібно створювати шаблони – просто оберіть потрібну вкладку і вкажіть, який період вас цікавить у розділі "Звіти".
Як наслідок, кількість "паперової" роботи зменшується, ваші співробітники можуть зосередитися на обслуговуванні клієнтів, а ви – на розвитку бізнесу.
Крім оптимізації роботи з документами і прайс-листами RemOnline спрощує процес створення і ведення бази клієнтів. При реєстрації ви отримуєте готові картки клієнтів, які можете доналаштовувати під себе: додавати і видаляти поля, заголовки, чек-бокси. У них зберігатимуться імена, контакти, номери знижкових карт та інформація про:
Після додавання клієнта в систему ця інформація буде підтягуватися в усі замовлення, продажі і пов'язані документи. Ви зможете дзвонити і відправляти повідомлення прямо з CRM-системи, клацнувши на відповідну іконку поруч з ім'ям клієнта. Під час вхідного дзвінка його картка з'явиться у вигляді спливаючого вікна.
Якщо хтось із співробітників спробує додати вже існуючого клієнта в базу, то CRM-система дасть підказку. Для зручності можна розділити базу на клієнтів і постачальників, позначити конфліктних. Так ви максимально полегшите облік і роботу з клієнтами.
Програма RemOnline підходить для створення прайс-листів та комплексної роботи з клієнтами, замовленнями. Вона об'єднує і систематизує інформацію про них, дозволяє створювати завдання і документи на підставі, використовувати функцію автозаповнення.
При реєстрації в ній ви отримуєте базові картки замовлень, які також можете налаштовувати під себе. У них зберігатиметься інформація про:
Підсумкові ціни будуть розраховуватися на підставі складеного прайс-листа і раніше заданих налаштувань. Оплату можна приймати в готівковій або безготівковій формі. Валюта встановлюється одноразово в загальних налаштуваннях.
За бажанням можна залишати коментарі, теги, нотатки приймальника, фото товару та іншу інформацію у картках замовлень. Завдяки системі статусів і Стрічці подій по кожному з них ви зможете швидко розібратися в ситуації і доручити виконання замовлення іншим співробітникам. Вибудовуйте прозору схему роботи і комунікації з RemOnline.