Укр

Програма для розрахунку заробітної плати

Заробіток ваших співробітників залежить від кількості виконаної роботи? Чи використовуєте різні види нарахувань для розрахунку зарплати? Досі складаєте фінансові звіти в таблицях?

РемонтОнлайн — програма, яка дійсно спрощує розрахунок заробітної плати.

Успіх будь-якої організації - це результат злагодженої роботи співробітників. Не тільки інженерів і майстрів, а й менеджерів, приймальників, касирів, продавців і адміністраторів.

Сплачуйте за якісно виконану роботу, робіть це по совісті і правильно. Використовуйте кілька видів нарахувань для розрахунку зарплати:

  1. за роботу в замовленні;
  2. за продаж в магазині;
  3. за обробку замовлення;
  4. за створення замовлення;
  5. за закриття замовлення;
  6. за додавання запчастини в замовлення.

Встановлюйте індивідуальні нарахування для співробітників з різним рівнем кваліфікації. Генеруйте детальні звіти про прибутки персоналу. Позбавляйтеся від труднощів і налагоджуйте бізнес-процеси в компанії!

Сплачуйте оформлення заявок на ремонт

Робота з оформлення замовлення не менш важлива, ніж сам ремонт. Приймальник - це не просто людина, яка зустрічає клієнта і люб'язно розмовляє з ним. Приймальник визначає тип замовлення, заповнює інформацію про клієнта, описує несправність пристрою, встановлює терміни ремонту, приймає аванс, а також призначає виконавців і менеджерів.

Винагороджуйте співробітників, виплачуючи відсоток або фіксовану суму від прибутку / підсумкової суми замовлення. Визначайте обсяги виплат, грунтуючись на величині суми або прибутку від замовлення.

Начисление зарплаты сотруднику сервисного центра за создание заказа в РемонтОнлайн

Винагороджуйте менеджерів за обробку замовлень

Начисление зарплаты менеджеру сервисного центра за обработку заказа в РемонтОнлайн

Менеджери майстерень, на перший погляд, виконують абсолютно різні обов'язки: приймають вхідні дзвінки, спілкуються з клієнтами, створюють заявки на ремонт, закривають виконані замовлення, організовують роботу команди, а також складають маршрутні листи. Сплачуйте роботи такого характеру, застосовуючи нарахування "За обробку замовлень".

Виплачуйте менеджерам відсоток або фіксовану суму від прибутку / підсумкової суми замовлення. Винагороджуйте їх з огляду на розмір прибутку або суми замовлення.

Сплачуйте додавання запчастин в замовлення

Додаючи запчастини в замовлення, виконавці вказують гарантійні терміни, визначають типи цін і встановлюють знижки. Винагороджуйте їх зусилля з підбору відповідних запчастин. Застосовуйте нарахування "Виконавцю за запчастину в замовленні", і виплачуйте конкретну суму або відсоток від вартості або прибутку з кожного замовлення. Беріть до уваги розмір прибутку / суми замовлення і формуйте логіку нарахувань.

Начисление зарплаты исполнителю или мастеру сервисного центра за запчасть в заказе в РемонтОнлайн

Сплачуйте виконання ремонтних робіт

Начисление зарплаты исполнителю или мастеру сервисного центра за выполнение работ в заказе в РемонтОнлайн

Нараховуйте зарплату за роботу виконавця в замовленні. Встановлюйте стандартні винагороди за виконання тієї чи іншої послуги. Враховуйте стаж і досвід виконавців, оплачуйте їх працю індивідуально - вказуйте коефіцієнти в налаштуваннях нарахувань окремих співробітників.

Реалізуйте правила розрахунку за виконання послуг, в картках яких не вказано винагороду. Виплачуйте фіксовану суму / відсоток від підсумкової вартості замовлення або прибутку з нього.

Винагороджуйте співробітників за закриття замовлень

Закриття - не менш важливий етап управління замовленням, ніж його створення. Менеджер повинен повідомити клієнта про готовність замовлення (наприклад, відправити SMS-повідомлення), узгодити з ним всі питання, оформити прихід грошових коштів, видати гарантійну квитанцію і товарний чек.

Нараховуйте зарплату співробітникам за закриття замовлень. Визначте правила розрахунку за закриття замовлень. Нараховуйте відсоток або фіксовану суму, яка буде виплачена працівнику, виходячи з розмірів підсумкової вартості замовлення або прибутку з нього.

Начисление зарплаты сотруднику сервисного центра за закрытие заказа в РемонтОнлайн

Нараховуйте зарплату продавцям магазину

Начисление зарплаты сотруднику сервисного центра за продажу в магазине в РемонтОнлайн

Продажі в магазині - додатковий дохід сервісного центру. Тому вміння продавати необхідно оцінювати по заслузі. Це таки майстерність, якої людина набуває з роками.

Нараховуйте відсоток або фіксовану суму за кожний продаж. Враховуйте прибуток або підсумкову суму продажу при створенні правил розрахунку зарплати.

Формуйте детальні звіти по зарплаті

Визначайте дохід працівників як окремих, так і всіх майстерень. Переглядайте зарплати співробітників за кожним з 6-и видів нарахувань:

  1. виконавцю за роботу в замовленні;
  2. за продаж в магазині;
  3. менеджеру за обробку замовлення;
  4. за створення замовлення;
  5. виконавцю за запчастину в замовленні;
  6. за закриття замовлення.

Складайте звіти по зарплаті за різні проміжки часу. Враховуйте не тільки закриті, але і готові до видачі замовлення.

Отчёты по заработной плате сотрудников сервисного центра за готовые и закрытые заказы в РемонтОнлайн

Що необхідно знати про розрахунок зарплати в РемонтОнлайн:

  1. Додайте співробітників в списки виконавців / менеджерів, зазначивши відповідні чекбокси в налаштуваннях їхніх ролей:
    • "Відображати співробітника в списку виконавців", щоб працівник міг отримувати винагороду за роботи і запчастини в замовленнях;
    • "Відображати співробітника в списку менеджерів", щоб працівник міг отримувати винагороду за обробку замовлень.
  2. Налаштуйте нарахування в профілях співробітників. Виберіть ті, які підходять для їхніх ролей у компанії.
  3. Хочете, щоб співробітник отримував індивідуальну винагороду за виконання певної послуги?
    • Вкажіть стандартну винагороду - фіксовану суму або відсоток від ціни послуги в її картці.
    • Встановіть відповідний коефіцієнт для нарахування "Виконавцю за роботу в замовленні" в профілі працівника.
    Тепер співробітник буде отримувати винагороду, відмінну від стандартної.
  4. Якщо клієнт має знижку на товари або послуги, то зарплата співробітників буде розрахуватись від суми / прибутку, але після вирахування знижки.