Компанія - дитина її творця. Працівники - люди, яким довірено керувати компанією.
Кожен співробітник займає певну посаду, а також має свої обов'язки. Дії чітко розмежовані ... а іноді і обмежені. Практика показує:
Використовуйте систему контролю співробітників для гнучкого налаштування прав і моніторингу дій своїх підлеглих. Керуйте бізнесом правильно!
Встановлюйте ролі співробітників в системі: адміністратор, менеджер, інженер, касир тощо. Корегуйте можливості працівників при управлінні замовленнями і здійсненні продажів, виставлення рахунків і обліку грошових коштів, веденні клієнтської бази і використанні телефонії, веденні складського обліку і бази товарів, а також створенні різних звітів. Налаштуйте права співробітників при перегляді замовлень і створення звіту по зарплаті.
Створюйте профілі співробітників і визначайте їх ролі в системі. Керуйте доступом працівників до глобальних кас і складів, а також кас і складів конкретних майстерень.
Створюйте статуси замовлень і вибирайте ролі співробітників, які зможуть їх встановлювати.
Налаштовуйте телефонію РемОнлайн. Створюйте віртуальні трубки і розмежовуйте доступ окремих працівників до телефонів компанії.
Переглядайте історію викликів. Визначайте вихідні і вхідні дзвінки, здійснені за допомогою однієї і тієї ж трубки.
Записуйте, слухайте і завантажуйте телефонні розмови. Знаходьте та усувайте недоліки обслуговування вчасно!
Обмежуйте доступ співробітників до аккаунту компанії. Формуйте списки IP-адрес, з-під яких можна заходити в систему. Зробіть виключення для деяких працівників - дозвольте користуватися сервісом, незалежно від налаштувань білого списку IP.
Переглядайте оприбуткування, списання та переміщення товарів за необхідні проміжки часу. Визначайте імена співробітників, які здійснювали складські операції, а також вартість задіяних товарів.
Реєструйте партії товарів, порівнюючи їх з прибутковими накладними. Формуйте звіти по залишках і контролюйте списання. Використовуйте акти оприбуткування, списання та переміщення позицій при проведенні інвентаризації.
Переглядайте продажі, які відбулися протягом різних відрізків часу. Групуйте продажі, використовуючи розумний пошук по співробітниках.
Аналізуйте діяльність працівників за допомогою столу замовлень і його фільтрів. Знаходьте замовлення за поточними статусами, датами оформлення, менеджерами і виконавцями. Контролюйте своєчасне виконання робіт завдяки наявності бейджів термінових і прострочених замовлень. Аналізуйте дії співробітників за допомогою таймлайну в картці замовлення.
Переглядайте касові операції, зареєстровані різними співробітниками. Генеруйте звіти про рух грошових коштів і знаходьте всі касові операції з однаковими статтями ДДС.
Управлінський облік — справа, яка забирає досить багато часу. Але вести його все одно необхідно ... Отримуйте звіти з короткою інформацією про результати минулого дня: кількість прийнятих замовлень, сума виконаних робіт, сума всіх виплат, сума всіх повернень.
Залишилися питання? - Телефонуйте гарячу лінію. Фахівці РемОнлайн нададуть кваліфіковані відповіді і повідають про всі тонкощі контролю співробітників.