Укр

Контроль співробітників у програмі РемОнлайн

Налаштуйте права, відстежуйте дії

та контролюйте ефективність роботи підлеглих

Контроль співробітників в РемОнлайн включає


Обмеження прав доступу до інформації для співробітників

Контроль термінів виконання замовлень та задач

Відстеження дій працівників у документах

Аналіз ефективності роботи підлеглих

Почніть користуватися програмою для контролю роботи співробітників безкоштовно протягом 14 днів.

Що вам дає контроль співробітників в РемОнлайн

Керуйте правами доступу співробітників

Оберіть для співробітників ролі: менеджер, адміністратор, інженер, касир і т.д. Визначте їх права та можливості для роботи в РемОнлайн. Так вони будуть бачити тільки ту інформацію, що їм потрібна, та не зможуть видалити нічого зайвого.

Такі заходи допоможуть уникнути конфліктів, ввести політику конфіденційності та запобігти втраті даних.

Створіть білий список IP-адрес

Складіть перелік адрес, з яких підлеглі повинні заходити в РемОнлайн, і тоді доступ з будь-яких інших адрес буде заблоковано.

Так ви зможете захистити акаунт компанії від витоку інформації та шахрайства. При цьому для деяких співробітників можна зробити виняток і дозволити їм користуватися програмою звідки завгодно.

Зберігайте та прослуховуйте телефонні розмови

У РемОнлайн є можливість підключити IP-телефонію, щоб автоматизувати комунікацію з підлеглими та клієнтами, а також зберігати й прослуховувати дзвінки. В результаті ви побачите реальний рівень обслуговування у вашій компанії та знайдете слабкі місця бізнес-процесів. Це допоможе поліпшити сервіс, підвищити прибуток і вплинути на продуктивність співробітників.

Контролюйте терміни виконання замовлень і задач

Створюйте задачі та вказуйте для них виконавців. Тепер ніхто не забуде зателефонувати клієнту, виставити рахунок або замовити деталь для ремонту. Ви зможете переглядати перелік створених задач, а також встановлювати й перевіряти терміни їх виконання. При цьому співробітник отримає сповіщення про призначення, а ви пізніше про те, що завдання виконано.

У випадку із замовленнями є можливість встановлювати норми часу для кожного статусу та відстежувати бейджі термінових і прострочених заявок.

Це корисні інструменти для делегування та контролю роботи підлеглих.

Відстежуйте дії співробітників в РемОнлайн

У програмі є можливість дізнатися, хто, коли і які документи створив. Ви запросто знайдете ім'я співробітника, який провів оприбуткування, списання або продаж. А в замовленнях є стрічка подій, яка фіксує будь-які дії: створення, зміни статусів, надіслані повідомлення та додані коментарі.

Все це дозволить забезпечити прозорість складських і фінансових операцій, а також мінімізувати ймовірність шахрайства та крадіжок.

Аналізуйте ефективність співробітників за звітами

Генеруйте звіти за замовленнями, роботами, виконавцями, відгуками і зарплатою, щоб оцінити ефективність кожного співробітника. Ви зможете швидко зрозуміти, у кого більше продажів або прострочених замовлень і хто заробив більше грошей для компанії.

Також ви можете отримувати на Email щоденний звіт керівника і бачити всі ключові показники роботи компанії в одному вікні.

Переваги програми контролю співробітників РемОнлайн

РемОнлайн доступен с разных устройств: смартфона, планшета, ПК

  1. РемОнлайн – хмарне рішення, в якому можна працювати одразу після реєстрації. Без установок, складних налаштувань та залучення програмістів.
  2. Багатий набір шаблонів, довідників і форм, які адаптуються під потреби вашої компанії.
  3. Простий інтерфейс і можливість працювати у віддаленому форматі зі смартфона, планшета або ПК.
  4. Широкі можливості для інтеграції з 1С, sms-шлюзами, сервісами IP-телефонії, віджетом "Статус замовлення" та пошуковиками запчастин. А також сповіщення для співробітників через Telegram.
  5. Друк документів прямо з браузера.
  6. Універсальний набір інструментів для автоматизації бізнес-процесів:
  • торгівля та управління фінансами;
  • складський облік;
  • планувальник замовлень;
  • база клієнтів і постачальників;
  • дашборд керівника;
  • sms і телефонія;
  • планування закупівель;
  • менеджер задач;
  • управління замовленнями;
  • статистика та прослуховування дзвінків;
  • розрахунок заробітної плати;
  • контроль і аналіз ефективності підлеглих;
  • розвинена система звітів.
  1. Регулярні оновлення та зрозумілий вектор розвитку.
  2. Безперебійність роботи і кваліфікована служба підтримки.
  3. Конфіденційність та безпечне зберігання даних на захищених серверах.

РемОнлайн – універсальне рішення для обліку та автоматизації бізнесу в сфері послуг. Завдяки простому та логічного інтерфейсу ваші співробітники швидко навчаться працювати у нашій програмі.

Прямо зараз у РемОнлайн розробляються

spin

92%

Баланси та взаєморозрахунки

У кожного клієнта та постачальника з'явиться свій Баланс - сума всіх зобов'язань і платежів, завдяки чому ви чітко будете розуміти "Кому і скільки я повинен?", "Хто і скільки винен мені?"

spin

75%

Планувальник замовлень

Планувальник замовлень – перш за все буде корисний для обліку виїзних робіт і для компаній, що працюють з клієнтами за попереднім записом. Покаже завантаження виконавців в часі і відобразить ваші замовлення на день у вигляді зручного календаря.

Кому підходить РемОнлайн

Програма для контролю роботи співробітників РемОнлайн

Успіх компанії залежить від злагодженості та ефективності дій усієї команди. Тому дуже важливо аналізувати й контролювати продуктивність роботи підлеглих. Розуміти, хто краще або гірше продає, спілкується з клієнтами та дотримується термінів виконання заявок. Так ви зможете вчасно провести профілактичну бесіду, скорегувати систему мотивації і вплинути на якість обслуговування Це допоможе збільшити кількість продажів, прибуток і рівень лояльності клієнтів. Інструменти для контролю діяльності співробітників повинні бути в кожній програмі для бізнесу в сфері послуг. Звичайно ж, такі можливості є в РемОнлайн. Сьогодні розповімо про них докладніше.

Менеджер задач в CRM-системі

Цей інструмент потрібен для того, щоб автоматизувати постановку задач та контролювати їх виконання. Він дозволяє ставити завдання собі та своїм співробітникам, щоб не забувати про купу різних справ. Зручно те, що задачі можна створювати із замовлень і карток клієнтів. Останній варіант потрібен, наприклад, як нагадування привітати покупця з днем ​​народження або уточнити у нього якусь інформацію.

При створенні задач можна встановити орієнтовний термін виконання. Також є можливість заводити одну задачу для кількох майстрів. Всі створені завдання відображаються у вигляді таблиці зі зручною системою фільтрів. Ви зможете переглядати їх список і бачити, якщо щось пішло не так. Це корисна додаткова можливість програми для контролю роботи співробітників.

Як налаштувати сповіщення в програмі для контролю співробітників

Автоматичні сповіщення потрібні для того, щоб інформувати підлеглих про зміни, які відбулися в замовленнях і задачах. У РемОнлайн це можна зробити за допомогою смс, Telegram та Email.

Щоб створити сповіщення, досить вибрати шаблон, альфа-ім'я, подію та спосіб відправки. У нашій програмі для контролю співробітників є можливість редагувати наявні та створювати нові шаблони повідомлень.

Під час налаштування сповіщень можна вказати такі події, як:

  • призначений менеджером у замовлення;
  • призначений виконавцем в замовлення;
  • статус замовлення змінився;
  • статус замовлення змінився на;
  • додано коментар у замовлення;
  • замовлення переміщено з іншого майстерні.

Такий набір подій дозволяє створити ефективну систему повідомлень та краще контролювати терміни поставок, ремонтів і робіт.

Планувальник замовлень та стрічка подій в РемОнлайн

Ці інструменти потрібні для того, щоб моніторити дії підлеглих і контролювати їх навантаження. Планувальник замовлень дозволяє вести попередній запис клієнтів, шукати вільних виконавців і дні, які підходять майстру і замовнику. У ньому відображаються співробітники, календар і шкала часу. Ви зможете наочно оцінити навантаження у розрізі періодів і майстрів, а також оптимізувати процес запису клієнтів, уникнути плутанини і втрати даних.

Стрічка подій замовлення показує усі зміни, які в ньому відбулися. Ви побачите автора, дату та час кожної події. Дізнаєтеся, хто відправив повідомлення, створив задачу, надрукував чек, провів повернення або додав у замовлення коментар. Події зі стрічки неможливо видалити. Це допоможе підвищити прозорість складських і фінансових операцій, запобігти шахрайству, а також швидко знайти співробітника, який вчинив неправомірну дію чи помилився. Наприклад, додав не ті фотографії, зарано змінив статус замовлення або виправив його крайній термін без узгодження з клієнтом. Планувальник і стрічка подій створюють додаткові точки контролю роботи співробітників.

Яким компаніям буде корисна програма для контролю співробітників РемОнлайн

Контроль навантаження, якості спілкування та роботи співробітників потрібен всім компаніям, які працюють у сфері послуг. Тільки так можна запобігти крадіжкам, оптимізувати процеси, поліпшити обслуговування та збільшити прибуток. Тому CRM-система з цими функціями точно буде корисна сервісного бізнесу, наприклад:

  • СТО та майстерням;
  • сервісним центрам;
  • клінінговим компаніям;
  • поліграфіям і друкарням;
  • пральням та хімчисткам;
  •  магазинам побутової техніки;
  • автомийкам і шиномонтам;
  • агентствам з оренди та прокату.

Зареєструйтеся та скористайтеся безкоштовним пробним періодом, щоб оцінити всі інструменти для контролю співробітників в РемОнлайн.

Показати повністю »