Що ви отримуєте з RemOnline
Ефективний облік
клієнтів і замовлень автомийки
Контроль витрат
миючих засобів
Контроль оплат
і заборгованостей
Всі ключові показники бізнесу
в одному вікні
Програма для автомийки RemOnline безкоштовна протягом перших 7 днів.
Оцініть переваги її використання під час тестового періоду.
Чим корисна програма RemOnline для автомийки
Процес планування зустрічей допоможе розподілити завантаження автомийки на дні та тижні вперед. За допомогою функції Планувальника в RemOnline ви зможете уникнути хаосу в черзі клієнтів. Контролюйте поточне й плануйте майбутнє завантаження мийників, постів та інших ресурсів автомийки, аби швидко підібрати зручний для клієнта час.
Контролюйте та плануйте робочі та вихідні дні, лікарняні та відпустки кожного співробітника за допомогою Графіку роботи, аби покращити запис клієнтів на послуги та автоматизувати нарахування зарплати за робочі години та дні. За допомогою RemOnline ви зможете створювати ефективний графік роботи автомийки на місяці вперед у кілька кліків.
Дізнайтеся, як RemOnline допоможе автоматизувати процеси у вашій компанії
CRM система для автомийки RemOnline зводить в єдину клієнтську базу і замовлення, зберігає і систематизує інформацію про них. Контакти, історії звернень, оплат, деталі по замовленнях – все це буде у вас під рукою.
Встановлюйте і контролюйте терміни виконання за допомогою статусів замовлень, дивіться співвідношення замовлень в різних статусах і призначайте виконавців робіт.
RemOnline бере на себе рутину, що співробітники автомийки витрачали час на дійсно важливі завдання.
Програмне забезпечення для керування автомийкою підніме клієнтський сервіс на новий рівень.
Програма для обліку витратних матеріалів автомийки допоможе контролювати склад і забезпечити наявність популярних позицій.
Програма обліку автоматично формує звіти за виконаними роботами.
Автоматизуйте фінансовий облік, щоб заробляти більше.
Фінансовий облік в RemOnline робить управління автомийкою системним і передбачуваним, дозволяє планувати бюджет і уникнути касового розриву.
Переглядайте дії, які виконують працівники в документах програми, на одній сторінці Журналу подій. Створення, зміна або видалення об'єктів можна відстежити у розрізі співробітників та локацій, що відкриває новий рівень безпеки даних та процесів автомийки. А випадково видалених клієнтів, завдання, рахунки, каси, товари та склади ви зможете відновити без допомоги служби підтримки.
Контролюйте продуктивність бізнесу навіть на відстані. Додаток для автомийки RemOnline Директор допоможе відстежувати суму грошей по касам, загальну кількість оплат і замовлень або розбивку по окремим локаціях. Завдяки додатку ви зможете миттєво реагувати на будь-які зміни та зв'язуватися з співробітниками де б не знаходилися.
Приймайте ефективні управлінські рішення, спираючись на дані Аналітичного звіту:
Дізнайтеся, що вміє RemOnline
|
4 причини обрати RemOnline
Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, який легко адаптується під ваш бізнес
Дані зберігаються у хмарі,
що дає доступ до них
з будь-якого пристрою:
смартфона, планшета, ПК
Інтеграції з популярними сервісами
для управління бізнесом,
IP-телефонії і SMS шлюзами
Гнучке налаштування прав,
збереження історії входів
та кваліфікована служба підтримки
Популярні запитання та відповіді
Автоматизація автомийки потрібна для того, щоб підвищити її продуктивність, зменшити витрати та досягти довгострокового успіху. Автоматизація таких бізнес-процесів автомийки, як оформлення замовлень, оповіщення клієнтів, розрахунок вартості робіт та відсотка знижки, облік витрати миючих засобів, контроль робочого часу працівників та автоматичний розрахунок їх зарплат дозволяє у кілька разів скоротити час, що витрачається на операційну роботу, покращити клієнтський досвід та прибутковість автомобільного миття.
RemOnline легко інтегрується з фіскальними реєстраторами, онлайн-касами та програмними реєстраторами розрахункових операцій найпопулярніших моделей. Все, що вам потрібно, це зареєструватися в обох системах і налаштувати передачу даних між ними. Крім того, програма інтегрується з 200+ корисними бізнес-інструментами, що збільшить можливості автомийки.
Автоматизація потрібна як співробітникам, так і власникам автомийок. Першим вона спростить роботу та дозволить уникнути помилок, а для других відкриє можливість приймати зважені рішення на основі даних. Вартість автоматизації залежить від програми, яку ви для цього оберете. Наприклад, RemOnline має кілька гнучких тарифних планів, які підходить для різних розмірів автомийок, що дозволяє не переплачувати.
Втомилися контролювати всі бізнес-процеси на місці? Вести облік замовлень, клієнтів і оплат вручну? Хочете масштабувати свій бізнес в автомийній промисловості? Неважливо, який різновид миття ви практикуєте – автоматичне, ручне, безконтактне, – втілюєте ви концепції експрес-мийок чи спокушаєте клієнтів авто-детейлінгом. У будь-якому разі час подумати про підключення спеціалізованого софту. Рекомендуємо звернути увагу на програму RemOnline. З її підключенням автоматизація автомийки стає посильним завданням, а якість обліку тільки поліпшується. Відстеження показників і управління можливе з будь-якого зручного пристрою: планшета, смартфона, ПК.
Коли ви вказуєте свій вид діяльності під час реєстрації в ній, то отримуєте відповідні налаштування, електронні довідники, шаблони документів, карток клієнтів і замовлень. Це значно прискорює перехід до повноцінної роботи в програмі. За бажанням ви можете змінювати налаштування, додавати власні або редагувати існуючі шаблони. Давайте розглянемо ключові особливості RemOnline докладніше.
Використовуйте готові картки замовлень, щоб обслуговувати клієнтів і орієнтуватися в ситуації швидше. Наприклад, ви можете передати роботу іншим співробітникам або вирішити конфлікт з клієнтом, тому що у вас буде під рукою вся потрібна інформація для прийняття рішення:
Автоматизація обліку замовлень автомийки досягається за рахунок використання статусів замовлень і норм часу для переходу в кожен з них. Якщо ви виставите їх у правильній послідовності, використаєте нормативні інтервали часу, то отримаєте готовий цикл обробки замовлення на вашій автомийці. Можна налаштувати запит коментарів при появі затримок.
Кожен зі статусів позначається різним кольором. У таблиці замовлень вони будуть виглядати як кольорові мітки, а на Дашборді керівника – як різнокольорові бейджі із вказанням кількості замовлень і суми грошей в касах.
Готові картки клієнтів допомагають заводити їх в систему швидше та зручно відстежувати шлях клієнта. Для масового завантаження / вивантаження інформації про клієнтів імпортуйте / експортуйте Excel-файл. Для зручності розподіліть базу на клієнтів і постачальників, фізичних і юридичних осіб – тоді вони відображатимуться на різних вкладках. Щоб швидко знайти потрібного, скористайтеся пошуком. Крім імені і контактів у картці клієнта ви побачите:
Якщо ви налаштували інтеграцію з IP-телефонією і SMS-шлюзом, то зможете зв'язуватися з клієнтами безпосередньо з CRM для автомийки. Для цього потрібно клацнути на номер телефону та обрати бажану дію: зателефонувати або відправити SMS. Можна налаштувати відкладену відправку SMS для збору відгуків або запустити масову розсилку з інформацією про найближчі акції. Це забезпечить персоналізований досвід і сприятиме якнайвищій задоволеності клієнтів..
В RemOnline можна вести точний облік витрат миючих засобів в мілілітрах, літрах, грамах, банках. Всі операції на складі будуть підтверджені відповідними документами із зазначенням дати і часу. Вони формуються і зберігаються в системі автоматично. У розділі "Склад" можна:
А в групі звітів по складу можна проаналізувати обороти товарів і сформувати звіт "Товари, що потребують закупівлі". Ці дані допоможуть вам оптимізувати закупівлі.
RemOnline полегшує фінансовий та управлінський облік у конкурентоспроможній промисловості автомийок завдяки автоматичному збору статистичної та аналітичної інформації.
Статистика по одній або декільком автомийкам буде виводитись на Дашборд керівника. Графіки, діаграми і бейджі оновлюються в режимі реального часу. Тут ви зможете наочно оцінити динаміку грошового потоку, замовлень, середнього чека і рейтингу компанії.
Програма для автоматизації автомийки порівнює цифри з показниками попереднього періоду. Щоб отримувати статистику по виконавцям, увімкніть відправку щоденного звіту керівника на e-mail.
Детальну аналітику ви знайдете в розділі "Звіти". Там можна в кілька кліків сформувати докладні звіти по:
Використовуйте цю інформацію, щоб оцінити якість роботи співробітників, ефективність бізнесу в цілому, оптимізувати витрати і покращити управління взаємовідносинами з клієнтами.