6 хвилин

Вихідні дні у Графіку роботи та оплачувані відпустки, вихідні та лікарняні

Зустрічайте останнє оновлення РемОнлайн у 2021 році, з яким ви тепер можете:

  • вказувати у Графіку роботи працівників вихідні дні та налаштовувати оплачувані/неоплачувані неробочі дні;
  • відстежувати створення та видалення рахунків, товарів, складів та локацій, а також інші зміни у Журналі подій;
  • налаштувати автоматичний збір звернень із різних джерел через Albato.

Давайте розглянемо кожен пункт у деталях.

Вихідні дні співробітників у Графікі роботи, розрахунок зарплати за відпустку та лікарняний

У першій версії Графіка роботи у вас з'явилася можливість вказувати робочі та неробочі дні (відпустку, лікарняний, неробочий день), а також рахувати зарплату за відпрацьовані години та дні. Ми отримали багато зворотного зв'язку, за що дуже вдячні всім небайдужим користувачам, і готові представити перші покращення.

У Графіку роботи працівників з'явився ще один тип неробочого дня – вихідний. Тепер ви можете розділяти вихідні дні співробітника згідно з його особистим графіком або графіком компанії та неробочі дні, наприклад, державні вихідні.
 
work-schedule-day-off.png (63 KB)
 
Більше того, якщо працівник бере неоплачувану відпустку, лікарняний або вихідний, то при налаштуванні графіка ви можете відповідно відзначити такий день чи період за допомогою чекбоксу "За свій рахунок".
 
unpaid-day-off.png (63 KB)
 
А якщо є неоплачувані неробочі дні, то мають бути й оплачувані. На сторінці "Налаштування > Співробітники" в налаштуваннях розрахунку зарплати співробітника з'явилися 3 нових правила: Відпустка, Лікарняний та Вихідний. Для кожного правила вам потрібно лише вказати денну ставку, за якою потрібно рахувати зарплату, а далі – просто підтримувати в актуальному стані Графік роботи.
 
salary-rule-vacation-ua.png (91 KB)
 
Що далі у планах? У майбутньому у кожного співробітника з'явиться можливість дивитися власний графік роботи, у Планувальнику замовлень відображатимуться лише ті виконавці, які вказані у Графіку роботи обраної локації, та інші покращення.

Нові події та можливості у Журналі подій

Як і обіцяли, ми поступово наповнюємо Журнал подій новими даними та можливостями. Так із цим оновленням у ньому з'явилася 21 нова подія:

  • Задачі – крайній термін змінено, виконавця змінено, завдання видалено
  • Звернення – тип змінено, клієнта змінено, крайній термін змінено, локацію змінено, менеджера змінено
  • Фінанси – рахунок створено, рахунок видалено, касу створено, касу видалено
  • Склад – товар створено, товар видалено, найменування товару змінено
  • Налаштування – співробітника створено, співробітника видалено, локацію створено, локацію видалено, склад створено, склад видалено

 
new-events-in-activity-log-ua.png (60 KB)

Більше того, тепер у Журналі подій ви можете відновлювати не лише видалених клієнтів, а й задачі, рахунки, каси, товари та склади. Тобто вам більше не потрібно звертатися до служби підтримки, якщо хтось помилково видалив касу, товар або скад. Ви можете це зробити самостійно!

Створення звернень через інтеграцію з Albato

Раніше інтеграція РемОнлайн, наприклад, з Facebook через Albato дозволяла створити тільки нового клієнта або нове замовлення. Тепер при налаштуванні зв'язок в особистому кабінеті онлайн-конектора можна вибрати третю дію – створити нове звернення.
 
albato-new-lead.png (49 KB)
 

Завдяки цьому ви можете автоматизувати збір звернень до РемОнлайн із соціальних мереж або сайтів, зроблених за допомогою конструкторів, наприклад Tilda або LPgenerator.

Якщо ви бажаєте налаштувати автоматичне створення звернень через Albato, скористайтеся цією інструкцією.

Збільшення місткості користувацьких та системних полів

Інтеграцій РемОнлайн з іншими сервісами стає все більше, а разом з ними і вимог до обсягів даних, що передаються. Тому ми збільшили кількість допустимих знаків у текстовому полі до 256 з урахуванням пробілів, а текстової області – до 16384 знаків з урахуванням пробілів. Упевнені, що тепер можемо покрити вимоги будь-яких сервісів, з яких можуть надходити дані до РемОнлайну.

Якщо у вас залишилися питання щодо оновлення або є побажання, обов'язково пишіть їх у коментарях або чаті служби підтримки. А вже завтра ми розповімо і навіть трохи покажемо вам плани розвитку РемОнлайн на 2022 рік. Тож слідкуйте за оповіщеннями та оновленнями нашого блогу.

comments powered by Disqus