Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. ^ Перетворюємо покупця в клієнта

^ Перетворюємо покупця в клієнта

Превращаем покупателя в клиента в РемонтОнлайн

Деякі люди вважають, що «покупець» і «клієнт» - одне і те ж саме, але вони сильно помиляються. Розуміння невідповідності цих двох понять є першим кроком до створення великої клієнтської бази і, відповідно, гарантією розвитку Вашого бізнесу.

Отже, в двох словах: покупець - це людина, одного разу сплатив товар або послугу у Вашому магазині, ремонтній майстерні або Інтернет-сервісі; клієнтом ж є покупець, який неодноразово що-небудь у Вас купував. Очевидно, що клієнт має незаперечну перевагу перед покупцем, так як приносить більше прибутку. Крім того, продати товар або послугу людині, яка раніше щось у Вас купувала, значно простіше, ніж залучити нових покупців. Тому кожен бізнесмен повинен прагнути до того, щоб зробити з пересічного покупця справжнього клієнта.

Як Ви вже здогадалися, сьогодні мова піде про прийоми, які дозволять перетворити покупця в клієнта. Однак перш, ніж приступити до їх опису, я хочу звернути Вашу увагу на один вкрай важливий нюанс. Раджу ставитися до покупців або клієнтів однаково уважно і шанобливо, не звертаючи уваги на вартість їх покупок: будь то картриджі для принтера, золоті прикраси або дешеві батарейки. Пам'ятайте, що навіть 5-ти% покупців, які повернулися до Вас за повторною покупкою товару або послуги, досить для дворазового збільшення прибутку!

Пропоную перейти до обговорення найбільш ефективних і сучасних прийомів і хитрощів, які допоможуть трансформувати Ваших покупців у клієнтів.

  1. Продаж супутніх послуг і товарів

    — один з найбільш простих, але дієвих способів перетворення покупця в клієнта. Іншими словами, якщо покупець замовив ремонт принтера, він повинен мати можливість придбати картриджі або той же папір. Такий підхід суттєво збільшує шанси на повторну, скажімо, зустріч з цією людиною.

Продажа сопутствующих услуг и товаров клиенту

  1. «Диплом улюбленого клієнта»

    — диплом, який вручається людині, яка здійснила покупку товару або послуги: наприклад, замовила ремонт ноутбука або смартфона. На дипломі необхідно вказати ім'я, прізвище та по батькові покупця, а також кілька теплих слів. Покупцеві буде дуже приємно, а ймовірність того, що він прийде до Вас знову, значно зросте. Якщо ще й вставити диплом в дерев'яну рамку і засклити, то ефект збільшиться в кілька разів! Людина ні за що не викине диплом в кошик, а скоріше навіть повісить його на видному місці і буде хвалитися перед знайомими ... Вкрай ефективний спосіб, і я настійно рекомендую звернути на нього увагу.

Диплом любимого клиента

  1. Підтримка зворотного зв'язку

    — регулярно нагадуйте покупцям про себе. Наприклад, поцікавтеся, чи задоволені вони отриманими послугами або купленими товарами. Надсилайте покупцям спеціальні пропозиції, інформуйте про проведення акцій, повідомляйте про появу нових товарів або послуг, які могли б їх зацікавити. Слідкуйте за тим, коли покупцеві може знадобитися ремонт або заміна чогось, і ненав'язливо пропонуйте свої послуги. Наприклад, полагодивши пристрій, приклейте на нього наклейку з написом «Термін придатності закінчується...», яка буде нагадувати людині про необхідність проведення ремонту у Вашій майстерні.

Поддержание обратной связи с клиентом

  1. Програма лояльності

    — хороший привід, щоб звернутися до Вас повторно, адже багато покупців звертають увагу на спеціальні умови і пропозиції. Наприклад, можна надавати знижку при оформленні кожної другої заявки на ремонт, або дарувати картридж для принтера після покупки п'яти аналогічних. Список можливих акцій обмежений лише Вашою фантазією. І, як показує практика, даний виверт працює на всі 100%.
    У наступній статті мова йде про схожий Лайфхак. Різняться вони тим, що на етапі перетворення покупця в клієнта, покупець отримує винагороду безпосередньо за покупку товарів або послуг.

Программа лояльности для клиента

  1. Приємний сюрприз

    — вкрай ефективний спосіб перетворення звичайного покупця в клієнта ... хоч і простий, але корисний подарунок. Наприклад, якщо покупець замовив ремонт планшета, по закінченню робіт вручайте йому стильний чохол для пристрою. Це практично не вдарить по Вашій кишені, а ось у покупця викличе повне захоплення і наполегливе бажання повернутися.
    У наступній статті я розповім про схожий прийом. Відмінність у тому, що на поточному етапі, - перетворення покупця в клієнта, - Ви робите подарунки тільки у відповідь на покупки Ваших послуг або товарів.

Приятный сюрприз для клиента

  1. “Залізна” гарантія

    — намагайтеся надавати максимально можливу або навіть довічну гарантію на товари або послуги. Якщо людина буде впевнена, що в разі необхідності йому завжди і абсолютно безкоштовно відремонтують той же ноутбук, то причин для покупки Ваших послуг стане ще більше. Дане твердження було перевірено неодноразово!
    Слід розрізняти цю рекомендацію і схожу, описану в наступній статті «Як зробити з клієнта прихильника». В даному випадку Ви лише намагаєтеся зацікавити покупця, пропонуючи найбільш вигідні умови без будь-якого збитку для свого бізнесу.

Пожизненная гарантия на товары и услуги для клиента

Сьогодні Ви навчилися розрізняти “покупців” і “клієнтів”, що є дуже важливим кроком для розвитку власного бізнесу. Ви також ознайомилися з основними прийомами, націленими на перетворення покупців в клієнтів. Почніть дотримуватися цих порад, і Ви відчуєте збільшення прибутку вже в найближчому майбутньому!

У наступній статті ми поговоримо про відданих клієнтів, яких я називаю “прихильниками”. Я настійно рекомендую не пропускати цей матеріал, так як він містить багато корисної інформації.

Залишайте коментарі, діліться думкою про статтю і задавайте будь-які питання, - я обов'язково вам відповім! Всіх благ, дорогі читачі :)

comments powered by Disqus