3 хвилини

Як розмістити та почати продавати товари на розетка маркетплейс

Рітейлери часто переймаються тим, як і де краще продати свої товари. Розміщення всередині маркетплейсу — це варіант, який дозволить відразу почати заробляти. У цій статті ми докладно розповімо, як виставити на продаж у розетці ваш товар.

Знайомство з ROZETKA Маркетплейс

Насамперед з'ясуйте, чи не потрапляють ваші товари до категорії заборонених на Розетці. Зверніться у службу підтримки маркетплейсу, якщо ви маєте сумніви, чи можна помістити ваш товар на сайт інтернет-магазину.

По-друге, створіть обліковий запис на сайті Розетки як користувач. Перейдіть на головну сторінку і клацніть на іконку людини у верхньому правому кутку екрана. Пізніше в особистому кабінеті Rozetka ви працюватимете з товаром і завантажуватимете його на сайт.

rozetka-main-screen.webp (94 KB)

Інструкція для продавців: як відкрити магазин Розетка

Хто може продавати на Розетці? Це правильне перше питання, відповідь на яке потрібно знати. Якщо ви вже відкрили ФОП, ТОВ чи інший вид юрособи, то можете рухатися далі. В іншому випадку вам потрібно зареєструватись як підприємець. Це можна зробити у додатку держпослуг «Дія‎» або у найближчому ЦНАПі. 

Переконайтеся, що у вас є активний рахунок у банку. Тільки власник відкритого банківського рахунку може розмістити свої товари на розетці.

Тепер вам потрібно зареєструватися як продавець. Перейдіть за посиланням, щоб заповнити заявку та подати необхідні документи. Для подальшого підписання договору заздалегідь створіть обліковий запис на сервісі електронного документообігу «Вчасно».

Адміністрація маркетплейсу обробить ваші документи протягом 14 робочих днів. Потім у кабінеті продавця у розділі «Документообіг» з'явиться акт для підпису. Натисніть на кнопку «Підписати» і підпишіть документи на сайті «Вчасно».

Тепер внесіть на особовий рахунок кабінету продавця суму, з якої маркетплейс списуватиме комісію від перших продажів. Етап формальностей майже завершено, і вже незабаром ваші товари побачать мільйони покупців… Залишилося тільки завантажити на маркетплейс сам товар ;).

Як розмістити свої товари на Розетці

Ось тут у багатьох можуть бути проблеми. Адже щоб додати товар на Rozetka, майбутній продавець маркетплейсу повинен бути готовий надати прайс-лист у форматі xml (yml).

Створення файлу в Excel може коштувати багато часу та сил. Вам доведеться вручну:

  • скласти список категорій своїх товарів, звіривши його з наявними на Розетці;
  • налаштувати фільтри під кожну категорію товару. Вони також повинні збігатися з тими, які наявні на розетці;
  • додати кожну позицію в таблицю. При цьому необхідно врахувати більше ніж 10 атрибутів товару, враховуючи назву, ціну, кількість, опис товару тощо;
  • перетворити наявний файл у формат xml, дотримуючись цілої низки вимог;
  • щоразу виправляти xml-файл при зміні ціни або наявної кількості товару та знову завантажувати його на сайт.


Другий варіант — швидко та зручно синхронізувати свій склад із вітриною Розетки за допомогою сервісу RemOnline. Ця хмарна CRM-система також дозволить вам вести облік замовлень і автоматизувати інші бізнес-процеси магазину.

Як відправити товар на модерацію Розетка за допомогою RemOnline

  1. Зареєструйтесь у RemOnline, щоб без проблем створити xml-файл та імпортувати ваші товари на Розетку. Крім того, ви отримаєте 7 днів безкоштовного періоду для тестування всіх корисних інструментів програми.
  2. Завершивши реєстрацію, створіть новий склад та наповніть його номенклатурою. Після цього товар необхідно оприбуткувати на склад, щоб у RemOnline, а надалі — на Розетці, коректно відображалася його наявність.
  3. Тепер перейдіть до меню «Налаштування», потім — у розділ «Центр інтеграцій» і налаштуйте інтеграцію з Rozetka, додавши посилання вашого інтернет-магазину на Розетці. Покрокова інструкція тут. Далі оберіть один або кілька складів, товари з яких ви хочете розмістити на розетці.
  4. Аби ваші товари прийняла система маркетплейсу, їх категорії в RemOnline мають збігатися з ID категорій Розетки. У програмі можна налаштувати категорії, щоб вони відповідали наявним на розетці.
  5. Заповніть поля картки товару в RemOnline. Вони повинні відповідати полям на Розетці, інакше маркетплейс не стане майданчиком для вашого інтернет-магазину. Докладніше про порядок заповнення полів за посиланням.
  6. Збережіть усі виконані зміни. У вікні налаштування інтеграції з Rozetka з'явиться посилання на готовий xml-файл. Скопіюйте та вставте її у валідатор прайс-листа. Після перевірки вставте посилання в Pricecreator і імпортуйте документ на маркетплейс.

Увімкнувши автооновлення на сторінці імпорту xml-файлу, ви синхронізуєте вітрину Розетки зі складом. Таким чином утворюється інтеграція з вашою системою RemOnline. Тепер наявність товару буде автоматично оновлюватися на сайті інтернет-магазину в зазначений період. За допомогою RemOnline ви також можете вести складський облік, керувати замовленнями, аналізувати попит на товари та збільшувати обсяги продажів.

Торгівля через Розетку — це гарна нагода без складнощів запустити бізнес. Так, вам доведеться запастися терпінням, щоб ваші товари опинилися на маркетплейсі. Однак додаткові інструменти допоможуть суттєво прискорити та спростити цей процес.