2 хвилини

Подолати хаос у замовленнях і оптимізувати відносини з клієнтами: історія успіху Alpindustriya

Досвід бізнесу, який ще рік тому використовував блокноти

Alpindustriya — українська компанія, що з 2012 року надає десятки послуг у сфері промислового альпінізму. Зі зростанням кількості клієнтів та робіт виникла потреба в автоматизації процесів, тому компанія почала використовувати RemOnline. Результат — швидка обробка та виконання замовлень, вдосконалений менеджмент і клієнтський сервіс. Як це вийшло в Alpindustriya з RemOnline? Зараз усе розповімо!

Діяльність і головні виклики Alpindustriya

Команда з 15 спеціалістів виконує практично весь спектр робіт у промисловому альпінізмі: від мийки вікон до утеплення фасадів, від встановлення кондиціонерів до обрізки дерев. Alpindustriya здобула авторитет серед багатьох клієнтів у Києві, тому результати роботи компанії можна побачити у відомих столичних ЖК та офісних центрах.

Діяльність дуже залежить від сезону — до прикладу, взимку замовляють очистку дахів і збивання буруль, а в теплий сезон більш затребуваними є заміна склопакетів, встановлення сонячних панелей тощо. Розмаїття видів робіт вимагає наявності багатопрофільних спеціалістів та завчасної підготовки до сезонного попиту.




працівник Alpindustriya за роботою

Однією з ключових особливостей такого бізнесу й водночас серйозним викликом є кількість видів робіт. Як ми вже казали, їх безліч — все, що стосується роботи з фасадами, клінінг, монтаж різноманітних конструкцій та обладнання, покрівельні роботи та інші, що потребують залучення альпіністів. Щоб упорядкувати облік замовлень і прискорити їхнє виконання, компанія використовує програму для виїзних робіт RemOnline.

Почніть заробляти більше вже за 7 днів
Активуйте пробний період RemOnline, автоматизуйте бізнес і перестаньте втрачати прибутки.

Що допомагає компанії працювати ефективніше

Ще рік тому менеджмент був недостатньо організованим, адже компанія часто займалась питаннями сайту, складу і пошуку клієнтів. Проте коли клієнтів, обʼєктів і замовлень стало відчутно багато, виникла потреба у діджиталізації та систематизації даних. Переглянувши кілька варіантів, вирішили зупинитись на RemOnline, що підкупив співвідношенням вартості підписки до кількості можливостей.

Керування десятками видів замовлень

Багато замовлень Alpindustriya є разовими, адже такі роботи, як встановлення сонячних панелей або утеплення хрущовки, є кінцевими і зазвичай клієнти не повертаються. Та незважаючи на це, компанії потрібно вести ретельний облік замовлень. Все для того, щоб відстежувати їхні статуси, не губити важливу інформацію про обʼєкти та роботи, контролювати навантаження команди і обʼєм наданих послуг.

Простий облік замовлень у RemOnlineПростий облік замовлень у RemOnline



Комунікація з клієнтами, що рятує час і гроші

В будь-якому бізнесі бувають випадки, коли клієнт змінює плани, проте в промисловому альпінізмі це особливо боляче. Уявіть, що ви прийняли заявку, відправили замірника, потім збираєте бригаду, все необхідне обладнання і матеріали, приїжджаєте на обʼєкт, а клієнт каже, що він передумав і ваша робота не потрібна. В результаті — купа часу, людського ресурсу, палива та зусиль, витрачених даремно без використання обліку клієнтів.

Щоб уникнути таких ситуацій, Alpindustriya налаштувала в RemOnline автоматичне надсилання SMS клієнтам з нагадуванням за день до виконання роботи. Досить часто люди, прочитавши таке повідомлення, встигають попередити компанію про зміну планів. Це дозволяє своєчасно переспрямувати ресурси підприємства та не втрачати гроші.

Просте налаштування відкладених SMS у RemOnlineПросте налаштування відкладених SMS у RemOnline

Також допомагає інтеграція телефонії з CRM, адже іноді клієнти починають «виляти» в питаннях вартості замовлень, деталей і тривалості робіт. Якщо трапляється хтось дуже впертий, запис дзвінка допомагає встановити правду без довгих дискусій, зайвих поїздок, перезамірів тощо.

Додаток, що спрощує підготовку до робіт

Ми вже згадували замірників, які виїжджають на обʼєкт перед альпіністами, щоб на власні очі побачити особливості та масштаби майбутньої роботи. Заміри потрібно точно зафіксувати й оперативно передати колегам — тут на допомогу приходить мобільний додаток RemOnline.

Відстеження змін у замовленні через мобільний додаток RemOnlineПерегляд і редагування замовлень у мобільному додатку RemOnline



Таким чином, одразу після заміру, коли замірник ще їде з обʼєкту, замовлення можна обробляти і менше наражатись на неприємнощі, спричинені людським фактором. Адже дані вже синхронізовані в системі без жодних «не почув» або «забув».

Підсумки та плани на майбутнє

Ще минулого року Alpindustriya проводила всі бізнес-процеси через чати, Google Docs, Excel та звичайні блокноти. Це створювало безліч незручностей і забирало дорогоцінний час. Проте з RemOnline усе змінилось — зʼявилась системність, автоматизація, та прискорення процесів. А це допомагає витрачати менше зусиль, стресу та отримувати більше грошей.

У близькому майбутньому компанія планує перевести в RemOnline роботу зі складом та адресним зберіганням. Alpindustriya має величезну кількість деталей для монтажу та інструментів для роботи, тому автоматизований складський облік є необхідним. Також у планах є використання фінансових можливостей RemOnline, щоб мати просте відстеження грошових потоків та нарахування зарплати за певну кількість відпрацьованих годин.

Ми бажаємо успіху та подальшого зростання Alpindustriya, а іншим бізнесам нагадуємо: все для спрощення менеджменту і прискорення роботи ви можете знайти в RemOnline.