Укр
  1. Головна
  2. Блог
  3. Академія РемОнлайн

Як привітати клієнтів з Новим роком

how-to-congratulate-customers-with-ny-1.png (44 KB)

Напередодні Нового року розгортається справжня війна за клієнтів, а привітання й подарунки стають нашим головним козирем. Потрібно придумати щось корисне, ненав'язливе і не таке, як у конкурентів. Нагадати про себе так, аби викликати позитивні емоції і за можливості щось продати. А ще хочеться повернути старих замовників, які деякий час тому пропали з радарів. Загалом, завдання не з легких. Але ми допоможемо вам з ним впоратися 😇

5 варіантів новорічних привітань клієнтам для бізнесу у сфері послуг

Ну що ж, якщо ви вирішили побути Сантою та створити для клієнтів атмосферу свята, давайте зробимо все так, щоб потім не було соромно. Ми ж хочемо поліпшити репутацію компанії, а не зіпсувати її вщент. Тому відкладаємо мандарини вбік, розпрягаємо оленів і переходимо до розробки новорічного плану. А найпрекрасніше те, що є досить прості варіанти поздоровлень, в які ви легко можете додати свою родзинку та викликати у клієнтів тільки позитивні емоції.

Святкова email розсилка

Бюджетно, звично та не потрібно придумувати велосипед. Щоб клієнти точно побачили й відкрили вашого листа, вибирайте поштові сервіси з хорошою репутацією та додавайте оригінальні заголовки. У самому тексті назвіть клієнта на ім'я, подякуйте за довіру, щиро побажайте всіх благ і скажіть, що він для вас важливий. Тільки постарайтеся обійтися без стандартних віршиків та строкатих картинок з інтернету. Придумайте привітання самі. Якщо складно, уявіть, що пишете своєму знайомому. Щоб лист був не тільки приємним, але й корисним, розкажіть в ньому про свої плани і про те, як вони вирішать проблеми клієнтів. А також додайте графік роботи компанії у святкові дні.

congratulatory-mailing.png (52 KB)

Відеопривітання

Познайомте клієнтів зі своєю командою та поділіться святковим настроєм за допомогою новорічного відеоролика. Його можна зняти на смартфон і розмістити на сайті, в соціальних мережах чи розсилці. Для більшого охоплення аудиторії, налаштуйте таргетинг. У разі ролика важливо заздалегідь створити сценарій, підібрати локацію та написати для кожного з учасників опорні слова. Але не просіть співробітників вчити напам'ять готові фрази, інакше вийде ранок у дитячому садочку.

video.png (31 KB)

Акції та знижки

Запропонуйте добірки подарунків чи якісь готові набори і дайте на них знижку. Клієнтам залишиться тільки купити варіанти, що їм сподобалися. Обов'язково подбайте про те, щоб все було в наявності та механіка акції спрацьовувала правильно. Так ви зможете підвищити прибуток та повернути старих замовників. Детальніше про знижки, читайте у цій статті. Крім того, можна дарувати клієнтам корисні дрібниці на зразок флешок, незвичайних календарів чи прикрас для ялинки. Це збільшить їхню радість від покупки.

Листівка поштою

Так, ми серйозно. Знаємо, що закінчується 2019 рік і так вже мало хто робить, але в цьому і фішка – ви можете виділитися і запам'ятатися. Найголовніше – листівка має бути красивою та оригінальною. А якщо ви зможете зробити класну листівку, яка тематично буде пов'язана з вашою компанією бізнесом – взагалі ідеально.

Тому варто звернутися по допомогу до дизайнера. Таке привітання виглядає досить ефектно. Плюс в тому, що клієнт точно відкриє конверт і, можливо, навіть збереже листівку чи буде використовувати її як закладинку для книг.

postcard.png (55 KB)

Конкурси, ігри і тести

Можна провести розіграш в соцмережах, встановити на сайті генератор передбачень або замовити у розробників невелику гру з новорічною тематикою (ліплення сніговика, пошук ліхтариків на ялинці і т.д). А так як всі ми в душі бодай трохи діти, можете влаштувати для клієнтів квест прямо під час їхнього візиту: заховати в залі картки з зазначеними на них знижками або подарунками, які клієнтам потрібно буде знайти. А в якості заохочення поставте на ресепшені кошик з цукерками і мандаринами. Клієнтам сподобаються такі частування та інтерактивні моменти, а ви отримаєте можливість виділитися і відбудуватися від конкурентів.

Це дійсно досить прості варіанти, але якщо в будь-який з них вкласти душу і турботу про клієнта, ви точно не прогадаєте. Залишилося вибрати підходящий вам варіант (або навіть скомбінувати кілька) і продумати реалізацію (текст розсилки, список товарів для акції, розмір знижки, сценарій ролика, місце для вечірки та інше). Потім складіть план дій та перелік фахівців, до яких потрібно звернутися (дизайнер, маркетолог, менеджер event-агентства і т.д.). Тепер ви готові бути правильним Сантою. Бажаємо щасливого Нового року та Різдва.Хоу-хоу-хоу! 🎅

comments powered by Disqus