Як продавати на prom.ua
Якщо раптом ви розмірковуєте над тим, як створити інтернет-магазин на Prom.ua, то, мабуть, вже керуєте бізнесом і хочете продавати свої товари або послуги. Так-так, автор цього тексту представник Капітана Очевидність в Україні:) Втім, перейдімо до справи.
У цій статті ми відповімо на часті питання та детально розкажемо, як відкрити свій магазин на пром. Лише відповідь на головне «навіщо я це роблю?» ми залишимо кожному для персональних роздумів, інакше в цьому тексті буде забагато очевидності;)
Чи потрібний бізнесу маркетплейс?
Prom — це можливість старту для індивідуальних продавців, малого та середнього бізнесу та канал збуту. Маркетплейс допоможе заощадити час й уникнути зайвих витрат, наприклад таких як створення сайту, та одразу почати збувати товари для продажу через готовий інтернет-магазин.
Власник бізнесу, середнього або ж великого, зможе масштабувати продажі та збільшити прибуток завдяки торгівлі на Prom. Крім того, кількість місячних відвідувачів популярної платформи становить близько 48 млн користувачів. Тож, так, маркетплейс стане у нагоді вашому бізнесу.
Як почати продавати на Prom.ua: зрозуміла інструкція
Спочатку переконайтеся, що ваш товар не потрапляє до категорії заборонених на пром. Також товари повинні бути сертифіковані. Тепер зареєструйтеся на сайті маркетплейсу. Вкажіть актуальну пошту, номер телефону, назву вашого інтернет-магазину та вигадайте пароль. Після реєстрація ви матимете 7 днів тестового періоду для користування всіма функціями Prom.ua, щоб налаштувати свою платформу електронної комерції. До речі адаптацію вашого сайту під мобільні пристрої та SEO-просування маркетплейс бере на себе.
Які документи для реєстрації на Prom.ua потрібно завантажити на сайт?
Ви маєте надати документи про реєстрацію ФОП або юрособи, якщо налаштовані продавати великі обсяги товару. Вони також потрібні, щоб отримати знак «Наявність документів», який підвищить довіру з боку потенційних покупців. Зокрема заповніть розділ «Реквізити компанії», щоб виставляти рахунки за замовленнями. Повний список порад ви знайдете за посиланням.
Скільки коштує розмістити товар на пром юа?
Плата за продаж залежить від кількості товарних позицій, тож виберіть відповідний тариф і почніть продавати. Мінімальний пакет коштує 5900 грн на рік та дозволяє розмістити до 1000 найменувань. Безкоштовно на Prom.ua можна додати лише до 10 товарів, однак вони не відображатимуться у каталозі маркетплейса. Як наслідок — аудиторія маркетплейсу не побачить ваші товари. До того ж клієнти зможуть робити замовлення лише телефоном, бо функція кошика буде недоступною. Витрати на доставку, як зазвичай, покладаються на покупця, а комісія за обробку платежу банком може становити від 1 до 4%.
Після оплати тарифу ваша власна платформа електронної комерції фактично розпочне своє існування. Вітаємо з відкриттям сайту продавця, відтепер він відображатиметься у Google! Проте не поспішайте святкувати — треба ще зробити налаштування вебсторінки та наповнити віртуальну вітрину товарами;)
Як зробити свій магазин на Пром?
Налаштуйте метод доставки (Укрпошта, Нова пошта, Meest), оплату, встановіть умови гарантії та повернення товарів, графік та інші нюанси роботи. Вкажіть детальну інформацію про вашу компанію та оберіть дизайн магазину. Створіть продуктові групи, щоб покупцям було легше знаходити товари.
Фактично ви тепер маєте віртуальну вітрину, яку повинні самотужки прикрасити та наповнити продукцією. Більш детальну інструкцію з налаштування дивіться на сайті маркетплейсу.
Як правильно оформити описи товарів на Prom?
Момент істини настав — час додати ваш товар на пром, дотримуючись усіх правил оформлення. Вам доведеться вручну заповнити поля картки товару: вказати назву, ціну, код, надати детальний опис характеристик та фото. Будьте готові присвятити цій кропіткій справі доволі багато часу. Однак є більш зручний спосіб.
Як швидко завантажити товар на Пром та оновлювати вітрину автоматично?
Суттєво полегшити експорт вашого товару на Prom.ua допоможе CRM-система RemOnline. Зареєструйтесь та отримайте доступ до безкоштовного пробного періоду, щоб протестувати усі функції програми. Це хмарний сервіс, яким ви можете користуватись з будь-якого пристрою прямо в браузері, навіть якщо не маєте доступу до робочого комп'ютера.
Після реєстрації налаштуйте інтеграцію RemOnline з пром. Це значно пришвидшить завантаження асортименту на маркетплейс. Проте головний плюс інтеграції — це те, що на Prom.ua відображатиметься актуальна наявність та кількість товару. Тобто забезпечується синхронізація запасів на складі в системі RemOnline з вітриною вашого сайту на маркетплейсі. Таким чином наявність товару в інтернет-магазині автоматично оновлюватиметься згідно з залишками на складі в RemOnline.
Інші переваги інтеграції Prom з RemOnline
RemOnline дасть вам більше можливостей для роботи з потенційними клієнтами. Програма фіксує заявки покупців на товари та послуги, а дані клієнтської бази автоматично підтягуються у систему. Це дозволить вам детально дослідити побажання та потреби клієнтів та підвищить шанси успішно продати товар або послугу.
Також до переваг для продавців належить те, що програма надасть вам інструменти для аналізу асортименту. Вони потрібні, щоб зрозуміти, які предмети роздрібної торгівлі мають попит серед покупців, а які просто займають місце на складі. Завдяки аналітичним звітам ви збільшите продажі, впорядкуєте склад і порядок закупівель.
Як збільшити продажі на Пром?
Декілька порад стосовно того, як отримати позитивний досвід продажів і збільшувати обсяги на маркетплейсах:
- Додавайте тільки якісні фото товару, на яких його добре видно.
- Ретельно заповнюйте картки товарів, аби клієнти без проблем знаходили ваш продукт.
- Просіть покупців лишати відгуки. Це підвищить рівень довіри до вас серед відвідувачів маркетплейсу.
- Своєчасно відповідайте на запитання клієнтів і надавайте консультації зацікавленим споживачам.
- Аналізуйте трафік на вашому сайті, попит та потреби покупців.
- Будьте чесними: якщо раптом продукт не відповідає потребам клієнта, то попередьте його про це. Так ви позбавитесь негативних відгуків.
- Працюйте над якістю обслуговування, — низький цінник не є запорукою вашого успіху.
- Спробуйте продавати різні товари ніші, і популярні продукти, і менш затребувані, щоб краще зрозуміти вподобання та вимоги покупців.
Сподіваємось, що наші поради щодо продажу допомогли вам розібратися, і ви вже з впевненістю готуєте свої товари до завантаження на Пром. Бажаємо успіхів та наснаги, нехай ваш продукт сяє на маркетплейсі, як зірочки над містом під час блекауту!