МаксБуд: Як зручність та доступність RemOnline допомагає будівельному маркету зростати
Правильний вибір CRM допомагає бізнесу рости навіть у непростих умовах
Будівельний маркет МаксБуд, відкритий навесні 2021 року, став прикладом того, як адаптація до умов ринку та правильний вибір інструментів управління можуть допомогти бізнесу рости навіть у непростих умовах. Засновники МаксБуд, маючи досвід роботи у сфері доставки будівельних матеріалів, вирішили вивести свою справу на новий рівень, відкривши фізичну точку продажу з інтеграцією онлайн-сервісів.
Запуск бізнесу з продажу будівельних матеріалів у гібридному форматі
Маркет Максбуд працює на ринку будівельних матеріалів з весни 2021 року. Ідея створення магазину виникла в непростий період пандемії, коли багато компаній лише починали освоювати онлайн-продажі та організовувати доставки. Але МаксБуд мав величезну перевагу: досвід у цій сфері. До відкриття магазину співзасновники вже успішно працювали з доставкою матеріалів за моделлю, схожою на сучасні додатки для доставки їжі, що дозволило швидко впровадити перевірені практики в новий бізнес та випередити конкурентів, поки ті швидко запускали сайти та обкатували процеси доставки.
По суті підприємці за допомогою магазину допомогли своїм клієнтам ближче знайомитись із замовляємими матеріалами, надали можливість “пощупати” перед замовленням. Сьогодні МаксБуд працює у гібридному форматі: клієнти можуть відвідати магазин, вибрати товари, купити їх на місці або замовити доставку. Однак запуск магазину був не менш інтенсивним, ніж робота над доставками.
Запуск магазину відбувався за відомими підприємницьким принципом “думай повільно — вирішуй швидко”. Як тільки ідея магазину була сформульована, власники діяли оперативно: знайшли приміщення та вже на другий день орендували його. На третій — закупили меблі для бізнесу та почали замовляти товар. Питання викликало тільки одне — де вести облік, та як визначитися із програмою для роздрібної торгівлі. Обирали ретельно, спираючись на власний досвід автоматизації доставки, тестуючи багато програм та збираючи відгуки у знайомих підприємців.
Пріоритети у виборі CRM
Шукаючи CRM-систему, яка відповідала б їхнім запитам, засновники робили ставку на зручність, доступність з різних пристроїв та місць, тому що працювати доводиться і в магазині, і на складі, і в дорозі, і навіть вдома. Обов'язковою умовою було, щоб сервіс був хмарним, а команда розробки була надійною та постійно розвивала програму. Людей в команді МаксБуд небагато, тому програма мала автоматизувати більшість процесів та інтегруватися з іншими бізнес-інструментами.
RemOnline знайшли просто в Google. Одного дня, їхавши по справах, Микола просто зареєструвався з мобільного телефону, щоб подивитися, як виглядає продукт. А ввечері в RemOnline вносились вже дані компанії та номенклатура.
Однією з ключових причин, чому співзасновник МаксБуд Микола Гнатій віддає перевагу RemOnline, є зручність і доступність сервісу. На думку Миколи, це найінтуїтивніший та найфункціональніший продукт на українському ринку, який до того ж значно перевершує аналоги.
Зручно. Ну, реально зручно. Перше, що варто відзначити — це хмара. Нам не потрібні власні сервери чи складна інфраструктура. От у нас є знайомі, які працюють із локальними системами, і коли бачиш, як вони змушені обслуговувати ці сервери, стає зрозуміло, що хмара — це інша ліга.
Микола Гнатій
Співзасновник будівельного маркету
МаксБуд
Система RemOnline дозволяє власниками залишатися в курсі всіх процесів бізнесу незалежно від місця чи часу. З мобільного телефону, планшета чи ноутбука — Микола може увійти в систему з будь-якого пристрою. Незалежно від того, де він перебуває, вдома, в дорозі чи на складі, усі операції доступні в кілька кліків.
Клієнти можуть звертатися в будь-який час: пізно ввечері чи рано вранці. Завдяки RemOnline я можу не лише подивитися аналітику чи показники, а й оперативно продати товар, сформувати рахунок, зробити повернення. Це дуже важливо, коли ти не завжди фізично перебуваєш на місці.
Микола Гнатій
Співзасновник будівельного маркету
МаксБуд
Особливості роботи та запропоновані рішення RemOnline
Кожен тип бізнесу має має свої особливості. У торгівлі будівельними матеріалами також існують свої нюанси. Клієнти часто надсилають запити через Facebook Messenger, Instagram, Viber, Telegram або інші месенджери. Всі чати можна під’єднати до RemOnline, що прискорює процес замовлення та усуває ризик втрати інформації. Працівники роблять розрахунок, скидають рахунок. Якщо замовника все влаштовує, то він приходить до магазину та сплачує на місці, або замовляє доставку і по шаблону за реквізитами сплачує за замовлення.
Для узгодження номенклатури та суми продажу в МаксБуді звикли використовувати функціонал Рахунків. Але команда RemOnline постійно оновлює систему обліку, тому порадила Миколі, і вважає за корисне для всіх, спробувати Кошториси (Розрахунки). Сформувавши Розрахунок, його можна відправити замовнику, який переглядає та узгоджує його. Завдяки автоматизації, процес значно прискорюється, і знижується вплив людського фактору, який може негативно потім вплинути на фінансовий результат.
Гнучке ціноутворення та робота з Наборами (бандлами)
Для МаксБуду велике значення має гнучке ціноутворення. Завдяки RemOnline вони встановили кілька типів цін — роздрібну, оптову, дилерську та ціну зі знижкою. Це дозволяє компанії легко адаптуватися до потреб різних клієнтів і каналів продажів.
Також в роботі допомагає можливість створювати Набори. В Максбуді створили Набори з послуг при продажах, наприклад, доставка, вантажники, вивезення, перевезення, тощо. Це дуже пришвидчує обробку замовлення. А пришвидшення це завжди добре при обмеженої кількості працівників та стабільному потоці покупців.
Контроль операцій та інтеграція з іншими сервісами
Додаток RemOnline Замовлення з останніми оновленнями також стає в нагоді підприємцям, які тепер можуть оформлювати продажі будь де. Дуже тішить можливість періодично зайти та подивитися, що відбувається в операційній роботі.
Оперативний контроль забезпечує стрічка подій, яка дозволяє Миколі та його колегам не тільки дивитися зміни в роботі, а відслідковувати помилки, якщо вони були допущені. Це дозволяє вчасно виправляти та коригувати подальші дії у веденні бізнесу.
Інтеграція RemOnline з Вчасно.Каса була підключена майже одразу. Підприємці знаходять її зручною та вкрай необхідною для фіскалізації операцій у відповідності до законодавчих вимог.
Простота та функціональність CRM на першому місці
Для Миколи важливо, що RemOnline поєднує в собі інтуїтивний інтерфейс та багатий функціонал. Це дозволяє швидко розібратися в системі навіть тим, хто не мав досвіду роботи з CRM. Крім того, для адаптації в RemOnline Миколі дуже допомогла База Знань. Він відмічає її обширність, постійне оновлення та додавання інформації в неї.
Я тестував декілька CRM-систем перед тим, як обрати RemOnline, і скажу чесно: це був найпростіший і найзрозуміліший продукт із усіх. Жодних зайвих проблем з налаштуванням чи використанням — усе працює, як треба, і при цьому закриває всі потреби бізнесу.
Микола Гнатій
Співзасновник будівельного маркету
МаксБуд
Перевага хмарного підходу та простоти використання RemOnline дозволила МаксБуду зосередитися на ключових аспектах розвитку бізнесу, не витрачаючи час на складні технічні рішення чи довге навчання персоналу. Це рішення, яке справді зробило роботу компанії простішою та ефективнішою.
Ця історія успіху показує, як правильний вибір CRM-системи може змінити підхід до ведення бізнесу, підвищуючи його ефективність і конкурентоспроможність. МаксБуд — це приклад того, як технології та злагоджена робота команди допомагають розвиватися навіть у складні часи.