Укр

Чому варто обрати CRM з прямою інтеграцією з Zadarma?

Zadarma – сервіс хмарної телефонії, яким користуються в 160 країнах світу. Дозволяє здійснювати дзвінки з картки клієнта, переадресовувати виклики, зберігати і прослуховувати записи розмов. А завдяки прямій інтеграції Zadarma з РемОнлайн багато що з цього ви зможете робити прямо в CRM!

Що дає інтеграція Zadarma з РемОнлайн:

Облік вхідних, вихідних і пропущених дзвінків

Дзвінки клієнтам в один клік прямо з CRM-системи

Ім'я клієнта та статус його останнього замовлення при дзвінку

Запис і прослуховування телефонних розмов

Який вигляд має все це в РемОнлайн

Дзвінки клієнтам прямо з CRM

Інтегруйте РемОнлайн з Zadarma, щоб щоб дзвонити клієнтам в один клік. Для цього досить зберегти номер телефону клієнта, щоб потім використовувати всього одну кнопку "Подзвонити".

Спливаюча картка клієнта

Після інтеграції РемОнлайн з телефонією при вхідному дзвінку буде з'являтися спливаюча картка клієнта. Якщо вам дзвонить вже існуючий в базі клієнт, то ви побачите його ім'я і статус останнього замовлення.

Звіт по дзвінках

Контролюйте роботу менеджерів і збирайте статистику по вхідних, вихідних і пропущених дзвінках. Тут же можна прослухати і завантажити запис телефонної розмови.

Історія дзвінків по кожному клієнту і замовленню

Історія всіх дзвінків і записи розмов з клієнтом зберігаються в його картці. Також дзвінки відображаються в стрічці подій замовлення.

Гнучке налаштування доступу до дзвінків

Тільки ви визначаєте, хто може і не може бачити та прослуховувати дзвінки. Також ви можете вирішити, де дзвінки будуть доступні: у звіті по дзвінках, в картці клієнта або в замовленні.

А для користувачів РемОнлайн віртуальна АТС Zadarma пропонує спеціальні умови

zadarma-30.png (49 KB)

💰 Підключіть телефонію на вигідних умовах! Зверніться в службу підтримки РемОнлайн, щоб отримати промокод на знижку -30% при оплаті пакета "Офіс".

✅ Тарифний пакет "Офіс" актуальний для регіонів: РФ, Україна, Казахстан і країни ЄС.

devices-new-1.png (75 KB)

Як налаштувати інтеграцію IP-телефонії Zadarma і CRM РемОнлайн

  1. Зареєструватися в РемОнлайн, якщо ви цього ще не зробили. Всі можливості програми ви знайдете тут, а після реєстрації у вас буде ще і 14 днів безкоштовного тестового періоду без обмежень по функціоналу.
  2. Зайти в Центр інтеграцій РемОнлайн і знайти там хмарну телефонію Zadarma.
  3. Налаштувати інтеграцію телефонії з crm-системою, скориставшись вказаною існтрукцією з Бази знань РемОнлайн.
  1. РемОнлайн
  2. Інтеграції CRM-системи РемОнлайн
  3. Інтеграція телефонії з CRM РемОнлайн
  4. Інтеграція IP-телефонії Zadarma та CRM-системи РемОнлайн