Чому вам однозначно потрібна CRM c телефонією
Інтеграція телефонії – це не лише про облік дзвінків. Це про зручність, здоровий контроль та ефективність. Шукати контакти клієнтів в СRM і дзвонити в один клік – це швидко. Фіксувати та обробляти всі пропущені дзвінки – це правильно. Зберігати записи дзвінків, щоб у потрібний момент прослухати чи передати замовлення іншому менеджеру – це корисно. Контролювати, як менеджери працюють із вхідними, вихідними та пропущеними дзвінками – це ефективно. І все це буде вам доступно, якщо ви виберете CRM-систему RemOnline з IP-телефонією.
Які можливості з'являться у вас після інтеграції CRM-системи з IP-телефонією
Додавайте один, два та більше номерів телефонів в картку клієнта, щоб телефонувати клієнтам прямо з RemOnline. Щоб зв'язатися з клієнтом, не потрібно виходити з програми – досить просто натиснути "Зателефонувати".
Знайте, хто на тому кінці дроту, ще до відповіді на дзвінок. Під час вхідного виклику з'явиться спливаюча картка, на якій ви побачите ім'я клієнта, номер і статус його останнього замовлення. Також ви зможете подивитися всю історію замовлень та одразу ж створити новий.
Що кажуть користувачі про RemOnline
“Дуже круто, коли під час дзвінка видно віконце з ім’ям, ти береш слухавку, називаєш його, і клієнт дивується, що його ім’я запам’ятали. Людям дуже подобається, коли до них звертаєшся на ім’я, вони одразу стають прихильніші.”
Володимир Шкварко
Власник
BALANCE SERVICE
Дізнайтесь, як RemOnline допоможе автоматизувати та оптимізувати бізнес-процеси вашої компанії
Тільки ви вирішуєте, хто із співробітників може бачити та прослуховувати дзвінки. Ви можете дати повний або частковий доступ до записів розмов, наприклад, бачити їх лише в замовленнях або картці клієнта.
Проверьте, на что способен RemOnline
Як інтегрувати CRM-систему та IP-телефонію
1. Спочатку CRM, телефонія – потім. Зареєструйтесь у RemOnline, аби розпочати облік дзвінків безкоштовно протягом тестового періоду.
2. Знайдіть свою IP-телефонію у Центрі інтеграцій RemOnline. Ми маємо широкий вибір прямих інтеграцій, а також хмарних АТС з підтримкою більше 200 провайдерів. А якщо ви ще не використовуєте телефонію, перегляньте, які спеціальні пропозиції є від наших партнерів.
3. Почніть налаштовувати інтеграцію, аби знайти покрокову інструкцію в нашій Базі Знань.
Інтегруйте IP-телефонію з RemOnline, аби:
Контролювати обробку
дзвінків менеджерами
Вести облік дзвінків та
замовлень в одній програмі
Підвищити якість сервісу
та рівень лояльності клієнтів
Не залишати вхідні дзвінки
клієнтів без відповіді
IP-телефонія – важливий інструмент для розвитку бізнесу. З її допомогою можна організувати облік, запис і прослуховування дзвінків. Це дозволить поліпшити якість сервісу, підвищити прибуток, а також автоматизувати комунікацію зі співробітниками та клієнтами. З IP-телефонією ціни на вихідні дзвінки будуть нижче, а зв'язок всередині компанії і зовсім може стати безкоштовним. Умови залежать від того, якого провайдера IP-телефонії ви виберете.
Ми розуміємо, наскільки важливо налагодити ефективне спілкування з замовниками та підлеглими. Тому у вас є можливість підключити IP-телефонію для малого бізнесу до програми RemOnline.
Віртуальна IP-телефонія – це технологія, яка з'єднує можливості інтернету та звичайної телефонії, а її використання знижує вартість дзвінків. Хмарні АТС взагалі входять у список найкорисніших інструментів для бізнесу. Ось основні відмінності віртуальної АТС (телефонії) від стаціонарного варіанту:
Як бачите, вийшов пристойний список переваг. Тепер давайте розберемо, чим ще хороша інтеграція IP-телефонії з CRM RemOnline.
Щоб отримати максимальну вигоду від IP-телефонії, важливо інтегрувати її з CRM-системою. Які можливості дає IP-телефонія при підключенні до RemOnline:
Перед інтеграцією СРМ з телефонією важливо знайти підходящого провайдера. Від нього, як і від швидкості інтернету, залежить якість зв'язку: чистота передачі голосу, відсутність луни і безперебійність роботи. Ось чек-лист для вибору надійного оператора офісної АТС (телефонії) з оптимальним набором функцій:
Такий підхід допоможе вам вибрати найдешевшу та якісну інтернет-телефонію, яка буде відповідати потребам вашого бізнесу. Якщо пізніше знадобляться додаткові можливості, можна просто перейти на інший тариф.
Коли визначитеся з провайдером, залишиться лише налаштувати потрібні функції телефонії в Центрі інтеграцій RemOnline. Зазвичай це займає не більше п'яти хвилин. Інструкції з налаштування інтеграції з кожним провайдером IP-телефонії є в нашій Базі знань.