Укр

Програма для сервісних центрів і ремонтних майстерень

Шукаєте інструмент для управління замовленнями і грошовими операціями? Бажаєте створити зручну і функціональну базу клієнтів? Необхідно автоматизувати складський облік?

Вибирайте РемонтОнлайн - погляньте на управління сервісним центром по-іншому.

Автоматизація управління сервісним центром - це не черговий прояв людської ліні. Вона впливає на бізнес тільки позитивним чином, і ось деякі причини такого ефекту:

  1. оформлення замовлень за допомогою форм замовлення, які налаштовуються і ряду довідників;
  2. контроль виконання робіт і відстеження статусів замовлень;
  3. прискорене створення первинних документів (приймальних квитанцій, товарних чеків, рахунків на оплату і т.п.);
  4. повсюдне використання даних клієнтської бази: при оформленні замовлень, виставлення рахунків, продажу товарів, прийомі дзвінків і т.п.;
  5. контроль витрат / притоку грошей, що базується на статтях РГК;
  6. ведення управлінського обліку за допомогою ряду звітів.

Вибирайте РемонтОнлайн, якщо:

  1. витрачаєте вкрай багато часу на управління замовленнями;
  2. набридло створювати документи власноруч;
  3. необхідно контролювати дії співробітників;
  4. хочете отримати повноцінну систему складського обліку;
  5. бажаєте вести базу клієнтів, а також зберігати історію взаємодії з ними;
  6. шукаєте CRM з вбудованою телефонією;
  7. необхідно створювати різноманітні звіти (фінансові, на замовлення, по складу).

Контролюйте діяльність працівників

Розмежовуйте ролі співробітників в системі. Визначайте права і можливості працівників, враховуючи їхні посадові обов'язки. Керуйте доступом співробітників до складів і кас окремих майстерень. Контролюйте виконання робіт за допомогою бейджів термінових і прострочених замовлень. Дозволяйте працівникам встановлювати тільки певні статуси замовлень.

Контроль деятельности и работы сотрудников в РемонтОнлайн

Керуйте складськими запасами

Оприходование товаров на склад, списание товаров со склада, перемещение товаров между складами в РемонтОнлайн

Додайте нові товари, вказуючи їхні назви, коди, артикули і навіть штрих-коди. Використовуйте ці характеристики для пошуку позицій на складі. Налаштуйте типи роздрібних цін, а також створюйте акти оприбуткування, списань і переміщень. Друкуйте етикетки і цінники для складських позицій. Переглядайте звіти по залишках і формуйте списки закупівель.

Ведіть клієнтську базу

Зберігайте імена, телефони, контактні адреси фіз. і юр. осіб всередині персональних карток. Додайте примітки до клієнтських профілів, а також вказуйте конфліктність деяких особистостей. Знаходьте клієнтів за тегами, які записані в їх профілях. Шукайте картки покупців і постачальників, використовуючи можливості розумного пошуку. Об'єднуйте профілі-дублікати, щоб уникнути плутанини при оформленні та управлінні замовленнями.

Управление клиентской базой в РемонтОнлайн

Керуйте майстернями в РемонтОнлайн

Создание, настройка и управление мастерскими в РемонтОнлайн

Створюйте віртуальні аналоги своїх майстерень. Вказуйте їх назву, актуальну адресу, а також колір в системі. Стандартизуйте нумерацію замовлень і документів, генеруючи шаблони номерів. Керуйте доступом співробітників до конкретних майстерень.

Адаптуйте форми замовлень під свої бізнес-потреби

Сконструюйте форму замовлень для кожного типу замовлення, зазначеного в довідниках. Редагуйте назви полів, приховуйте зайві і створюйте свої власні. Використовуйте РемонтОнлайн для управління сервісними центрами будь-якої спеціалізації.

Конструктор формы заказа в РемонтОнлайн

Використовуйте повноцінну телефонію

Настройка телефонии и создание трубки телефонии в РемонтОнлайн

Налаштуйте телефонію, щоб розкрити весь потенціал сервісу РемонтОнлайн. Розмежовуйте доступ до трубок між співробітниками компанії. Натискайте на телефонні номери, які відображаються в системі, і телефонуйте контрагентам. Переглядайте інформацію про клієнта, що здійснює вхідний дзвінок, ще до початку розмови. Записуйте, слухайте і зберігайте телефонні розмови.

Приймайте замовлення, і відстежуйте виконання робіт

Спрощуйте і автоматизуйте створення замовлення:

  1. використовуйте різні форми замовлення;
  2. додайте реквізити клієнта за допомогою однойменного віджета;
  3. додайте інформацію про відремонтовані об'єкти і надані послуги з довідників;
  4. використовуйте зручні діалоги додавання запчастини.

Контролюйте виконання робіт, використовуючи хронологію подій, і відстежуйте:

  1. зміни статусів і крайніх термінів виконання замовлення;
  2. призначення менеджерів і виконавців в замовленнях;
  3. коментарі співробітників;
  4. переміщення замовлень між майстернями;
  5. оповіщення, відправлені клієнту;
  6. телефонні розмови з клієнтом.
Ослеживание процесса выполнения заказов в РемонтОнлайн

Спрощуйте створення бухгалтерських документів

Автоматизация создания документов и шаблоны документов в РемонтОнлайн

Автоматизуйте процес друку первинних документів бухобліку. Формуйте власні шаблони документів або редагуйте існуючі. Використовуйте системні змінні для переміщення інформації, що стосується клієнтів, співробітників, пристроїв, які ремонтуються і виконуваних в замовленнях робіт, в кінцевий документ.

Ведіть облік доходів і витрат

Розділіть доходи і витрати компанії на різні гілки, вказуючи статті руху грошових коштів. Створюйте звіти по касових операціях за необхідні проміжки часу, щоб:

  1. визначити співробітника, відповідального за внесення або стягування грошей з каси;
  2. знайти клієнта, пов'язаного з операцією в касі;
  3. дізнатися суму конкретного приходу або витрати грошей;
  4. побачити коментарі та статті РГК по кожній операції;
  5. визначити залишок грошей в касі.
Движение денежных средств по кассе в РемонтОнлайн

Надсилайте оповіщення по SMS и email

Шаблоны уведомлений по SMS и email в РемонтОнлайн

Генеруйте шаблони SMS- і email-повідомлень за допомогою системних змінних. Визначайте типи подій, при яких оповіщення будуть відправлятися клієнтам, виконавцям і менеджерам. Відстежуйте повідомлення в “таймлайні” замовлення.

Переглядайте детальну інформацію по відправленим SMS і відстежуйте їх статуси.

Організуйте управлінський облік

Спостерігайте за “життям” сервісного центру за допомогою стола замовлень. Знаходьте помилки співробітників при оформленні та виконанні замовлень. Превентуйте появу незадоволених клієнтів завдяки бейджам термінових та протермінованих замовлень.

Вивчайте прийняті замовлення, що знаходяться в роботі. Переглядайте закриті замовлення і генеруйте детальні звіти по прибутку.

Проводьте інвентаризацію, використовуючи акти оприбуткування, списань і переміщень товарів. Поповнюйте складські запаси своєчасно - вивчайте звіти по залишках і створюйте списки закупівель.

Застосовуйте різні типи нарахувань і формуйте точні звіти по зарплаті. Мотивуйте співробітників працювати з максимальною самовіддачею!

Управленческий учёт в РемонтОнлайн: финансовые отчёты, отчёты по складу, отчёты по заказам, маркетинговые отчёты

Проводьте соціальні і маркетингові дослідження

Социальные и маркетинговые исследования, отзывы пользователей в РемонтОнлайн

Вивчайте відгуки клієнтів за допомогою однойменних звітів. Усувайте недоліки обслуговування і налагоджуйте процеси в компанії.

Визначайте джерела, що сприяють появі нових клієнтів, зростанню кількості замовлень і отриманню більшої виручки. Формуйте спеціальні звіти у вигляді лінійних, секторних і стовпчикових діаграм. Розробляйте маркетингові стратегії з розумом!

Відмінні можливості РемонтОнлайн:

  1. Зберігайте важливі і часто використовувані дані в довідниках: типи пристроїв, назви брендів, моделі девайсів, прейскурант робіт і послуг, поширені несправності, елементи комплектації, типи замовлень, статті РГК, джерела лідів.
  2. Шаблони документів. Автоматизуйте процес друку однотипних документів - створюйте прототипи актів, квитанцій, рахунків і чеків за допомогою системних змінних.
  3. Сповіщення по SMS / email. Побудуйте систему повідомлень, визначивши типи подій для відправки повідомлень і реалізувавши шаблони самих повідомлень.
  4. 5 хвилин - стільки триває процес налаштування телефонії в РемонтОнлайн. Вивчайте історію дзвінків, слухайте записи розмов і отримуйте повідомлення про вхідні дзвінки.
  5. Допоможіть клієнту дізнатися статус замовлення - розміщуйте віджет РемонтОнлайн на своєму сайті. Досить вказати номер телефону, і вуаля!
  6. Інтегруйте РемонтОнлайн з будь-яким додатком або реалізуйте додаткові можливості за допомогою методів API.

Чи безпечно використовувати РемонтОнлайн?

  1. Дані передаються захищеним HTTPS-каналом, а для шифрування трафіку використовується SSL-сертифікат.
  2. Дані зберігаються на серверах сучасного і надійного дата-центру (рівень відмовостійкості TIER-4).
  3. Облікові записи та дані користувачів проходять щоденну процедуру бекапа.
  4. Ми гарантуємо конфіденційність і нерозголошення інформації користувачів. Детальніше про це - в 9-му пункті ліцензійного договору.

РемонтОнлайн - універсальна програма для керування ремонтним бізнесом

Вона здатна виступати в ролі:

  1. ПО для сервісного центру з ремонту телефонів (мобільних пристроїв зв'язку);
  2. ПО для сервісного центру з ремонту комп'ютерів;
  3. програми для майстерні з ремонту побутової техніки;
  4. програми для прийому замовлень в ювелірній майстерні;
  5. програми для швейної майстерні;
  6. програми для сервісного центру з ремонту електроінструменту;
  7. програми для багетній майстерні;
  8. програми для обліку ремонту оргтехніки (заправка картриджів);
  9. програми для майстра шиномонтажної майстерні;
  10. програми для магазину запчастин;
  11. програми для проведення геодезичних розрахунків;
  12. програми для обліку електромонтажних робіт;
  13. програми для ремонту автомобілів (СТО / автосервіс).